Aiven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kevin & Mae - En av fem (prod. Tommy Tee) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Souls of Mischief - 93 'til Infinity En av de beste Hip-Hop låtene noensinne imo Endret 21. oktober 2008 av phoNte Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 What the fuck!!! Her går jeg rundt og tror at det nye Karpe-albumet er ren dritt, også hører jeg den sangen her! Kan det være at det er verdt penga? Nasty Kutt på produksjon! Karpe Diem - Krølla 50-lapp Y'all Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Beaten er knall, og refrenget er småcatchy, men versa er middelmådig max. Har bare hørt den 2-3 ganger, kanskje den vokser på meg. Synes uansett nye 9&P-skiva eier Karpe sin. Selv om Karpe absolutt har sine høydepunkter. Lenke til kommentar
The_Reverencer Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Rough House Survivas - Check da Backpack Se filmen hos Youtube Odd sqaud - I can't See It Se filmen hos Youtube Da Youngsta's - Iz U Wit Me Se filmen hos Youtube Original Flavor feat. Jay Z - Can I Get Open Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Chino XL - Kreep (remix) Se filmen hos Youtube Wise Intelligent - Globe Holders Se filmen hos Youtube Endret 22. oktober 2008 av Lansky Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har peling på hvor jeg kan sjekke opp kommende konserter i New York? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har peling på hvor jeg kan sjekke opp kommende konserter i New York? s.o.b's Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Beaten er knall, og refrenget er småcatchy, men versa er middelmådig max. Har bare hørt den 2-3 ganger, kanskje den vokser på meg. Synes uansett nye 9&P-skiva eier Karpe sin. Selv om Karpe absolutt har sine høydepunkter. Ikke mye man kan forvente på tekst-fronten når det kommer til Karpe Diem, men synes ikke det var så aller gærent det her. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Beaten er knall, og refrenget er småcatchy, men versa er middelmådig max. Har bare hørt den 2-3 ganger, kanskje den vokser på meg. Synes uansett nye 9&P-skiva eier Karpe sin. Selv om Karpe absolutt har sine høydepunkter. Ikke mye man kan forvente på tekst-fronten når det kommer til Karpe Diem, men synes ikke det var så aller gærent det her. Alvorlig? Det refrenger er jo ren blasfemi! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Karpe er ålreit. Men jeg må innrømme at jeg har problemer med den vestkantdialekta deres. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er de ålreit? Det synes jeg ikke i det hele tatt. De har ødelagt en av mine favorittsanger. Dialekten kan jeg ikke høre forskjell på likevel. Idioter er idioter uansett hvordan de snakker. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hører knapt at de har en vestkantdialekt, og jeg snakker da ganske tjukk østkantsdialekt. De er ihvertfall ikke nede på nivået til Erik og Kriss. Der snakker vi vestkantstyper som ikke har en dritt å gjøre i hiphop. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg hører knapt at de har en vestkantdialekt, og jeg snakker da ganske tjukk østkantsdialekt. Que? "Under overflhaaahten". De høres nesten ut som Kåre Willoch. Bare sammenlign med Kevin & Mae-låta som Avien posta litt lenger opp på sida her. [/språkteigen] Endret 22. oktober 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hehe, hører det når du sier det, men har vel egentlig aldri hørt den Karpe-låta før heller. - http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=3112 Anbefaler Soul Theory - Destroy Your Speakers-mixtapen for de som ikke har fått med seg den. Han slapp en mixtape i år også, skal være tilgjengelig for download et sted den og. Endret 22. oktober 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er de ålreit? Det synes jeg ikke i det hele tatt. De har ødelagt en av mine favorittsanger. Dialekten kan jeg ikke høre forskjell på likevel. Idioter er idioter uansett hvordan de snakker. Karpe er absolutt kurant ja, selv om jeg liker det gamle materialet bedre(ja, jeg vet hvor udregelig utsagn det er). Men du trenger jo ikke høre på låta? Originalsangen er jo den samme. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 sjelden jeg hører noe så bra hip hop som Jedi Mind Tricks Uncommon Valor (a vietnam story) jay z og de kommersielle fittene kan legge seg ned og dø Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvorfor det? Det virker som om mange lever i en svart/hvitt-verden. Det finnes da god kommersiell rap også? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 sjelden jeg hører noe så bra hip hop som Jedi Mind Tricks Uncommon Valor (a vietnam story) jay z og de kommersielle fittene kan legge seg ned og dø Jeg må jo si meg enig i det du sier. Når det gjelder sangen så er det jo Rugged Man som eier sangen. Ellers får jeg slenge opp litt mer kvalitet: Ras Kass - Ordo Abchao (Order Out Of Chaos) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ahhh..... Da var alt klart for Rock The Bells i Amsterdam 1. november. Flybilletter √ Konsertbilletter √ Hostel √ Rock, rock on... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg