Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Thomax er ute med The Remix Files 4. Tracklist 01: Thomax - Return To The 02: Thomax - Can It Be (Murs) 03: Thomax - God of Thunder (Virtuoso) 04: Thomax - Black Snow (Ill Bill + Apathy) 05: Thomax - Since 85 06: Thomax - So Alone (L Da Headtoucha) 07: Thomax - Day By Day (Wordsworth + A.L. + Talib Kweli + Punchline) 08: Thomax - Can It Be II (Murs) Download here: http://www.mediafire.com/?0gylwt92wpr Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Står på side 581 at Thomax har komt ut med Vol. 4 Freebird Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Greit at han la til nedlastningslink da,det glemte jo den forrige posteren Ang Thomax spiller jeg fortsatt 16 Bars Of Paz flere ganger daglig,går aldri lei av den der! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Greit at han la til nedlastningslink da,det glemte jo den forrige posteren Ang Thomax spiller jeg fortsatt 16 Bars Of Paz flere ganger daglig,går aldri lei av den der! Linken er der den Og ja, Thomax er genialt, og hører på Heavy Metal King ofte Lenke til kommentar
laffiz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Å si at old school rap sluttet på midten av 80-tallet, vil jeg si er feil. Grunnen til at dette uttrykket blir brukt er mer for å skille prima rap og kommersiell rap. Her er du jo langt ute på viddene. Grunnen til at uttryket blir brukt er for å betegne den tidligste musikkstilen innenfor hiphop, som var nettopp på slutten av 70- og begynnelsen av 80-tallet. Det har aldeles ingenting med kommersiell eller prima rap å gjøre. Er du uenig i at f.eks west coast rap er mer enn bare en geografisk betegnelse, og skal det kunne brukes om en rapartist fra eksempelvis den italienske vestkysten? OK, du har helt rett, var en smule forvirret rundt dette, da er Wikipedia beste referanse. Er ikke uenig i at west coast rap, er west coast rap. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Flobots - Handlebars. Anbefales. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Thomax - God Of Thunder (Virtuoso) Rå sang Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hva synes folket om den nye Eminem låten da? Jeg synes det høres bedre ut enn mange av de nye sangene. MEN jeg synes stemmen er litt mere "Soft" enn det han var før. Endret 18. oktober 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Enig med deg, BadSmile. Likte godt når Eminem var litt "hardere" enn hans nye låt. Men sangen var ikke dårlig fordet, selv om jeg har hørt bedre av han. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Relapse var ikke så gærent, men det var etellerannet med stemmen hans som jeg ikke helt kan sette fingeren på... Kunne nok ha spytta litt hardere ja, men innholdet var det for all del høy standard av. Beaten var nice. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 men det var etellerannet med stemmen hans som jeg ikke helt kan sette fingeren på... Det høres nesten ut som om han prøver å høres engelsk ut. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) men det var etellerannet med stemmen hans som jeg ikke helt kan sette fingeren på... Det høres nesten ut som om han prøver å høres engelsk ut. Britisk-engelsk? Til tider ja, hadde noen merkelig uttalelsesmåter noen ganger. Noen ganger jamaicansk............................ Kanskje han hinter til at neste album er 100% grime? Edit: Kom deg på MSN, bitch. Endret 18. oktober 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Famous - What I Wrote While I Was Taking a Siht Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva synes folket om den nye Eminem låten da? Bedre enn låtene fra Encore, men fortsatt milevis unna godkjent. Det her holder rett og slett ikke mål, Eminem. Flowen er uengasjert og stemmebruken er jo helt på trynet. Hva skjedde med sinna-Marshall som spytta 4-5 ord på rad som rima? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Helgens låt: Hell Razah - Renaissance Ft. Timbo King, Tragedy Khadafi, RA The Rugged Man Har sikkert hørt RA sitt vers 30 ganger nå. Hvor han får luft fra forblir for meg en gåte. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Sikkert et par punch-ins. Men latterlig kult uansett. Kveldens låt er DJ Desue feat. Afrob & Nature - Art of War Endret 19. oktober 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 E-40 feat. The Game & Snoop Dogg - Pain No More Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Vannskapt Mannskap-låt remixet av en av Norges beste beatmakere. (muligens den beste etter min mening) Vannskapt Mannskap - Kom Igjen (Soul Theory Remix) Se filmen hos Youtube Endret 20. oktober 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Noe av det beste jeg har hørt. Endret 20. oktober 2008 av Shocklez Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Promoe og Looptroop er rått ja! Men likte også Vannskapt Mannskap. Finnes det noen mixtapes eller lignende man kan få tak i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg