Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Jay-Z - Super Ugly

Me and the boy A.I. got more in common

Than just ballin and rhymin, get it? More in Carmen

I came in your Bentley backseat

Skeeted in your Jeep, left condoms on your babyseat

Var disse linjene jeg refererte til, hvis det var det du tenkte på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Check it, den beste musikken på jorda"

Jeg kommer faktisk i godform av den ;)

Men teksten er helt sinnsykt uansett. Har blitt min favoritt sang etter å ha hørt den i 4-5 dager nå..

5101447[/snapback]

Ah, det er bare last.fm, en webside som viser hva jeg har spilt i iTunes den siste tiden. Gir en bra mening om den generelle musikksmaken min, er ikke noe mer enn det :)

Lenke til kommentar

Onkl P albumet kommer om ca 1 uke. Det har blitt filmet video til sangen Se og Hør. Og det er releaseparty på John Dee på lørdag. For de som interesserer seg for det.

Ellers så er det ikke noe cd jeg virkelig føler for tida. Bare løse sanger. Noen som vet om noe bra cd eller?

Lenke til kommentar
kjenner MANGE som digger Dizzee Rascal, men jeg klarer ikke å digge det fullt ut jeg ass... veit ikke hvorfor.... hører mye på Dead Prez for tia...og KRS One :D

5122197[/snapback]

Jøss. Trodde jeg var aleine om det, jeg. :p Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Tjaa..noe av det gamle kommer sikkert, men uansett så er det ikke sikkert det er det de prioriterer..nå som de skal ut med ny cd snart . Dessuten så har visst flavor flav surra mye med det bandet sitt, 7th octave eller noe, som etter det jeg har hørt er ganske jævlig. Forrige gang de var i Trondheim under Uka så hadde de playback...utrolig nok.

Byen blir fett uansett, men jeg er forbredt på at konserten kan bli skuffende. Haha

Lenke til kommentar
ah shit, må jo bare slenge inn at det er Public Enemy konsert på Rockefeller til freda'n ... be there, or be square

5119655[/snapback]

Know mann! feite beats blir det nok..håper "Fight The Power" blir en av låtene.

Men må man ha forhåndsbestilte billeter?, eller kan man også bli lettet for spenn i ved inngang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...