Oovz Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jay-Z - Super Ugly Me and the boy A.I. got more in common Than just ballin and rhymin, get it? More in Carmen I came in your Bentley backseat Skeeted in your Jeep, left condoms on your babyseat Var disse linjene jeg refererte til, hvis det var det du tenkte på... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg syns Eminem - Rock Bottom burde være i den top10 lista di, Oovs Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg syns Eminem - Rock Bottom burde være i den top10 lista di, Oovs 5099966[/snapback] Huh? Hvilken Topp 10-liste? Rock bottom er en genial låt, selvom den er depressiv som faen Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 "Check it, den beste musikken på jorda" Jeg kommer faktisk i godform av den Men teksten er helt sinnsykt uansett. Har blitt min favoritt sang etter å ha hørt den i 4-5 dager nå.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 "Check it, den beste musikken på jorda" Jeg kommer faktisk i godform av den Men teksten er helt sinnsykt uansett. Har blitt min favoritt sang etter å ha hørt den i 4-5 dager nå.. 5101447[/snapback] Ah, det er bare last.fm, en webside som viser hva jeg har spilt i iTunes den siste tiden. Gir en bra mening om den generelle musikksmaken min, er ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Da vil jeg påstå du har god musikk smak Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 klækk klækk Klarte jo selfølgelig ikke å holde meg borte fra forumet så lenge Anyways, skjer i denna tråden for tia? er jo tross alt den heiteste tråden på HW... Song of the day : Cypress Hill- Marijuana Locos Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Onkl P albumet kommer om ca 1 uke. Det har blitt filmet video til sangen Se og Hør. Og det er releaseparty på John Dee på lørdag. For de som interesserer seg for det. Ellers så er det ikke noe cd jeg virkelig føler for tida. Bare løse sanger. Noen som vet om noe bra cd eller? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 ah shit, må jo bare slenge inn at det er Public Enemy konsert på Rockefeller til freda'n ... be there, or be square Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) ALLE SAMMEN: Hør på Dizzee Rascal. Jeg klarer ikke å høre på noe annet nå. Er gøy med noe litt mer alternativt. Endret 7. november 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 kjenner MANGE som digger Dizzee Rascal, men jeg klarer ikke å digge det fullt ut jeg ass... veit ikke hvorfor.... hører mye på Dead Prez for tia...og KRS One Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) kjenner MANGE som digger Dizzee Rascal, men jeg klarer ikke å digge det fullt ut jeg ass... veit ikke hvorfor.... hører mye på Dead Prez for tia...og KRS One 5122197[/snapback] Jøss. Trodde jeg var aleine om det, jeg. Endret 8. november 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har enda ikke hørt Dizzee Rascal. Broren min var på konserten hans, jeg gadd ikke å dra siden jeg ikke hadde hørt fyren. Men han skal visst være bra. Må nesten høre på han nå. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 kjenner MANGE som digger Dizzee Rascal, men jeg klarer ikke å digge det fullt ut jeg ass... veit ikke hvorfor.... hører mye på Dead Prez for tia...og KRS One 5122197[/snapback] Jøss. Trodde jeg var aleine om det, jeg. 5124920[/snapback] nope gleder meg som en unge til fredag Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 tror egentlig PE konserten blir skuffelse. De har jo bare tapt seg med årene og hvis de skal spille sitt nye materiale blir det nok kjipt. jeg vil høre "it takes a nation"....!! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg blir utrolig overraska hvis de ikke spiller noe av det gamle. Jeg tenkte det samme som deg angående Snoop sin konsert på Roskilde, men han dro jo på med masse gamle fete låter..... Anyways, det blir en bra kveld på byen med klikken! hell yea Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tjaa..noe av det gamle kommer sikkert, men uansett så er det ikke sikkert det er det de prioriterer..nå som de skal ut med ny cd snart . Dessuten så har visst flavor flav surra mye med det bandet sitt, 7th octave eller noe, som etter det jeg har hørt er ganske jævlig. Forrige gang de var i Trondheim under Uka så hadde de playback...utrolig nok. Byen blir fett uansett, men jeg er forbredt på at konserten kan bli skuffende. Haha Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 heh, godt mulig du har rett, får bare vente å se... Jeg satser uansett på ei fyllekule som ender i lok fra rockefeller til bislett og ned igjen.... ahhh sweet sweet fylla Lenke til kommentar
chris Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ah shit, må jo bare slenge inn at det er Public Enemy konsert på Rockefeller til freda'n ... be there, or be square 5119655[/snapback] Know mann! feite beats blir det nok..håper "Fight The Power" blir en av låtene. Men må man ha forhåndsbestilte billeter?, eller kan man også bli lettet for spenn i ved inngang. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 trur det selges ved inngang hvis det er flere igjen... jeg stikker uansett på posten i mårra og sjekker, er det ikke billetter igjen, så blir det vel å snike seg inn, atter en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg