Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det nye Termanology-albumet er ihvertfall jeg veldig spent på. Produsert av blandt andre Premier, Pete Rock og Buckwild. :)

Oioi :dribble:

Tommy Tee er fader meg så jækla classic. Takin' Ova var bare helt rå bak i barndomstida. Bare synd jeg ikke finner igjen singeln. Tommy, peace.

Freda...ære national rap show ;)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

I mine øyne utgjør Amplive og Zumbi en duo med en kreativitet og et musikalsk uttrykk som er unikt i hip-hop. De har gitt ut en rekke album som jeg aldri går lei av, og her er et tidløst mesterverk av de helt sjeldne:

Sakset fra kommentarfeltet under videoen:

RealHipHopisBIGnPAC (4 weeks ago)

"Rhymes to break ya, take ya up to the maker away from the pain we feelin safer the liberate to rectify the soul written in red, green, black trim it with gold we been in war hey man we seen it all before got you feeling the fundamentals of flow toe-to-toe"

"Finger paint you can hold the weight

When the mind is great, then the soul create

I reperate like I'm water when I change my state

Mindscape to the next levitate"

This song and lyrics are as good as it gets.

Jonnymont (1 week ago)

wow this is the best hip hop ive ever heard

ThaLostVerse (3 months ago)

Damn, the video brings out the true essence of hip hop. A real message in one of the purest hip hop songs I've ever heard.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
I mine øyne utgjør Amplive og Zumbi en duo med en kreativitet og et musikalsk uttrykk som er unikt i hip-hop. De har gitt ut en rekke album som jeg aldri går lei av, og her er et tidløst mesterverk av de helt sjeldne:

Damn, takk for den ! Helt rå sang, satt og gliste gjennom hele sangen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...