Thend Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 NRS er jaggu blitt 15 år. Imponerende. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Tommy Tee er fader meg så jækla classic. Takin' Ova var bare helt rå bak i barndomstida. Bare synd jeg ikke finner igjen singeln. Tommy, peace. Endret 3. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Det nye Termanology-albumet er ihvertfall jeg veldig spent på. Produsert av blandt andre Premier, Pete Rock og Buckwild. Oioi Tommy Tee er fader meg så jækla classic. Takin' Ova var bare helt rå bak i barndomstida. Bare synd jeg ikke finner igjen singeln. Tommy, peace. Freda...ære national rap show Endret 3. oktober 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Helt klart mann. Peace Tommy, peace hiphop. Tommy må ha røyka noe elns, han/de spilte Fat Joe - Flow Joe (?) to ganger i kveld. Men det jøkke noe, spilt veldig bra i kveld generelt. Endret 5. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Outerspace - Cutthroats Se filmen hos Youtube Sjekk ut resten av albumet på YouTube... sykt Jævli awesome. Sangen "Top Shelf" var råå Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I mine øyne utgjør Amplive og Zumbi en duo med en kreativitet og et musikalsk uttrykk som er unikt i hip-hop. De har gitt ut en rekke album som jeg aldri går lei av, og her er et tidløst mesterverk av de helt sjeldne: Sakset fra kommentarfeltet under videoen: RealHipHopisBIGnPAC (4 weeks ago) "Rhymes to break ya, take ya up to the maker away from the pain we feelin safer the liberate to rectify the soul written in red, green, black trim it with gold we been in war hey man we seen it all before got you feeling the fundamentals of flow toe-to-toe" "Finger paint you can hold the weight When the mind is great, then the soul create I reperate like I'm water when I change my state Mindscape to the next levitate" This song and lyrics are as good as it gets. Jonnymont (1 week ago) wow this is the best hip hop ive ever heard ThaLostVerse (3 months ago) Damn, the video brings out the true essence of hip hop. A real message in one of the purest hip hop songs I've ever heard. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Må takke for det Torbjørn. Nydelig. Bestilt noen cd'er nå, blir bra når de kommer. Zion I var rått. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Herlig låt av Biggie. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Sikkert posta før, men men. Dette er barneskolen representin Gode minner.. Endret 5. oktober 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 I mine øyne utgjør Amplive og Zumbi en duo med en kreativitet og et musikalsk uttrykk som er unikt i hip-hop. De har gitt ut en rekke album som jeg aldri går lei av, og her er et tidløst mesterverk av de helt sjeldne: Damn, takk for den ! Helt rå sang, satt og gliste gjennom hele sangen Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bra de faller i smak Her er Zion I - Doin' My Thang: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Personlig favoritt av Zion I: One More Thing Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nattas funklåt: The Blackbyrds - Mysterious Vibes Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) RIP. Han chillern med 'Pac i thugs mansion nå ^^ En skikkelig godsang: Living Legends - Nothing Less (ft. Slug) Se filmen hos Youtube Og damn hvilke frysninger jeg får av denne: Chan - Street Legend Se filmen hos Youtube Gjør dere selv en tjeneste og hør på dem. Endret 8. oktober 2008 av phoNte Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hørt sykt mye på Mobb Deep. Elsker The Infamouse Laster ned hele diskografien i dette øyeblikk, gleder meg til den er ferdig:? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Vet ikke om den er postet før, men denne må høres og sees! Likte videoen utrolig godt i tillegg! Se filmen hos Youtube EDIT: det er The Grouch - Artsy Endret 8. oktober 2008 av PureChaos Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bug Powder Dust - Bomb the Bass/K&D Sessions chill sang jeg hørte på radio for litt sia. tar gjerne imot linker til lignende sanger. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Rookadamus - Eye For An Eye Endret 9. oktober 2008 av phoNte Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Utdrag fra Kanye Wests nye singel, Heartless Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg