DanielL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Go! er da virkelig god den og,Spinemagazine hadde den øverst på sin top 10 liste i flere uker og med god grunn spør du meg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tviler ikke, men jeg må høre på det albumet litt mer. Heltah Skeltah er jo også ute med nytt album, D.I.R.T., ganske så snasent. Soul Theory (fra Oslo) har forresten en beat med der, artig. Ellers kommer Curse også med nytt album snart, singel og video ute: Se filmen hos Youtube Freiheit Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 En Screwball-triple: Urban Warfare: Se filmen hos Youtube Torture: Se filmen hos Youtube Gorillas: Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Har fått sansen for R.A The Rugged Man for tida.. ... sikkert ikke ukjent for Thendrup her. Endret 1. oktober 2008 av staalezh Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fått skikkelig god sans for hip hop i det siste. Liker sanger som har en god beat som "Today was a good day" av Ice Cube. Er på jakt etter bra hip hop med god beat fra 1980 til rundt år 2000. Er ikke så kjent med forskjellige hip hoppere, men det er vel dere. Da vil du like disse: Anotha Level - What's That Cha Sayin' 2Pac - Kriminal Minded Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det nye Termanology-albumet er ihvertfall jeg veldig spent på. Produsert av blandt andre Premier, Pete Rock og Buckwild. Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 K. Sparks: http://www.zshare.net/audio/18300656c21e5d8b/ http://www.zshare.net/audio/17571397a05b0da5/ Check it out;) Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen som kan fortelle meg hva denne sangen heter? Fra Rob and Big Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som kan fortelle meg hva denne sangen heter? Fra Rob and Big Hoodstarz - Grown Man On Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Åååh! Tusen takk til deg Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) DJ Honda feat. Jeru the Damaja - El Presidente Skru opp.. Endret 2. oktober 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Immortal Technique freestyle.. hør lenger inn :!: Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kongelåt Torbjørn! Jeru har så sinnsykt mye fett Følger opp med 99-9 percent. Sikkert vært postet flere ganger, men det gjør ingenting! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det skader aldri å høre Jeru, nei! Klasse-hiphop den låten der. Jeg liker også Ya Playin Yourself, Tha Bullshit, Me or the Papes, Come Clean, og ikke minst Ain't the Devil Happy. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vet ikke helt hvor godkjent dette er blandt alle hiphophodene her, virker som fleste folka her hører på seriøse tekster.. Men anyways, noen som har noen forslag til lignende norsk musikk som Dividizzle, Freddy, Keem & Roma osv ? Trenger vel ikke alltid være så seriøst? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Outerspace - Cutthroats Se filmen hos Youtube Sjekk ut resten av albumet på YouTube... sykt Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bra gruppe, phonte. Mer Queens, Illa G: Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sjekk ut resten av albumet på YouTube... sykt Jedi Mind Tricks' weed carriers? Meh. Over til noe fett: DJ Muggs vs Planet Asia - 9mm Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tungt mann, damn. Får vel skaffe albumet. Plain Language er heller ikke dårlig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Masta Ace på National Rap Show nå! Snakker om albumet med EMC. Fett å høre at B.K. er sleng på Brooklyn, noe å ha med seg! Edit; sorry for dobbelpost admin. Endret 5. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg