GrevenLight Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hihi, flirer mens jeg leser gjennom denne tråden :!: Det er så mange rare navn som alle dere kan mens for meg høres det bare tullete ut Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hihi, flirer mens jeg leser gjennom denne tråden :!: Det er så mange rare navn som alle dere kan mens for meg høres det bare tullete ut Ja, du etterlyste jo rap fra 80- og tidlig 90-tall, da er EPMD verdt å sjekke ut. Youtube dem, bwoy. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Og med mindre du bare skal fly tur/retur for konsertens skyld, kan du jo henge litt i Amsterdam og finne på andre morsomme ting. :> Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fått skikkelig god sans for hip hop i det siste. Liker sanger som har en god beat som "Today was a good day" av Ice Cube. Er på jakt etter bra hip hop med god beat fra 1980 til rundt år 2000. Er ikke så kjent med forskjellige hip hoppere, men det er vel dere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Nå er jo "en god beat" et veldig vidt og veldig subjektivt utsagn, så det blir jo litt vanskelig å plukke ut noe, men man kan prøve. Vil du ha noe i samme tempo som Today Was A Good Day, eller gjør det noe om det er litt kjappere? Da har jo N.W.A. (gruppa som Ice Cube var medlem i) massevis. Se filmen hos Youtube Dette er etter 2000, men en ganske chill sang av Ice Cube: Se filmen hos Youtube Ellers finner du helt sikkert massevis du kan like bakover i tråden. Endret 30. september 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gang Starr, Pete Rock & C.L. Smooth, De La Soul, A Tribe Called Quest, The Wu-Tang Clan, Black Moon, The Roots, Common, Souls Of Mischief, Naughty By Nature. Hiphop Hooray fra sistnevnte er en av mange personlige favoritter - de aller fleste liker denne. Det meste her er New York-basert, bortsett fra Souls Of Mischief, Common og The Roots fra Philly. Have fun! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Timbuktu - Pendle Paranoia Dette er ikke bare en sang, dette er FAEN MEG EN SANG. Hvis dere skjønner. Endret 30. september 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Skal være "dj" på en fest og trenger en del hip hop/rap/gangsta/booty shakin/pussy licking sanger på playlisten, og trenger derfor en del anbefalinger. Noe alá: Ludacris - Get Back Flo-Rida - Low Yung Joc - Its Going Down Dj Unk - Walk It Out The Fixxers - Can You Work With That Baby Bash ft. T-Pain - Cyclone Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da bør nok Pussy Poppin være en slager. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) funker sikkert. Kanskje Ante Up også. Endret 30. september 2008 av phoNte Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Apropos party-hiphop! Jeg har leita etter en mixtape-serie en liten stund nå, som heter noe sånt som Block Music Party / Bloxx Music Party / Bloxx Mix Party, etellerannet sånt noe, men jeg klarer rett og slett IKKE å finne de. Det er mange av de, det er minst 11 volum, fyllt av den typen hiphop du leter etter, Barbie og Ken. Om noen har peiling på hva jeg snakker om er jeg evig takknemlig! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Høres interessant ut, si ifra om du finnert det. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Flott sang, noen som kan gi meg navn på et par grupper med samme musikk stil? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen Jaa9&OnklP-fans her? Jeg har falt av litt de siste årene, da kvaliteten har sunket. Men på Bondedramatikk får vi en samling av låter fra de siste 5 årene, noe som BØR by på mye classic shit! Den er i allefall mulig å forhåndsbestille hos PK nå. Gleder meg til den ankommer i posten. Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Skal være "dj" på en fest og trenger en del hip hop/rap/gangsta/booty shakin/pussy licking sanger på playlisten, og trenger derfor en del anbefalinger. Noe alá: Ludacris - Get Back Flo-Rida - Low Yung Joc - Its Going Down Dj Unk - Walk It Out The Fixxers - Can You Work With That Baby Bash ft. T-Pain - Cyclone Ray-J - Sexy Can I Tyga - Coconut Juice Lloyd feat. Ja Rule & Big Boi - Get it Shawty (Remix) Kardinal Offishall feat. Sean Paul & Akon - Dangerous (Remix) Rihanna - Disturbia Ja Rule - Body Nelly - Wadsyaname Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Shit is real! Pt.1 - Mic Geronimo Se filmen hos Youtube Pt.2 - Black Moon Se filmen hos Youtube Pt.3 - Fat Joe Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Madlib,Outerspace og Murs er alle ute med ny CD og ikke et eneste ord om noen av dem her? Smått skuffende.. Hører gjennom dem alle nå og vil i hvertfall si at Murs bare blir bedre og bedre. Vinnie Paz er heller ikke så verst på The Killing Fields fra Outerspace. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvilket Madlib-album mener du da? Beat Konducta Vol. 5: Dil Cosby Suite eller WLIB AM: King of the Wigflip? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Den første Guilty-låta derfra er i hvert fall glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg