Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-122769
Fått skikkelig god sans for hip hop i det siste. Liker sanger som har en god beat som "Today was a good day" av Ice Cube.

Er på jakt etter bra hip hop med god beat fra 1980 til rundt år 2000. Er ikke så kjent med forskjellige hip hoppere, men det er vel dere. :)

Lenke til kommentar

Nå er jo "en god beat" et veldig vidt og veldig subjektivt utsagn, så det blir jo litt vanskelig å plukke ut noe, men man kan prøve. Vil du ha noe i samme tempo som Today Was A Good Day, eller gjør det noe om det er litt kjappere? Da har jo N.W.A. (gruppa som Ice Cube var medlem i) massevis.

Se filmen hos Youtube

Dette er etter 2000, men en ganske chill sang av Ice Cube:

Se filmen hos Youtube

Ellers finner du helt sikkert massevis du kan like bakover i tråden.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Gang Starr, Pete Rock & C.L. Smooth, De La Soul, A Tribe Called Quest, The Wu-Tang Clan, Black Moon, The Roots, Common, Souls Of Mischief, Naughty By Nature. Hiphop Hooray fra sistnevnte er en av mange personlige favoritter - de aller fleste liker denne.

Det meste her er New York-basert, bortsett fra Souls Of Mischief, Common og The Roots fra Philly. :) Have fun!

Lenke til kommentar

Skal være "dj" på en fest og trenger en del hip hop/rap/gangsta/booty shakin/pussy licking sanger på playlisten, og trenger derfor en del anbefalinger. Noe alá:

Ludacris - Get Back

Flo-Rida - Low

Yung Joc - Its Going Down

Dj Unk - Walk It Out

The Fixxers - Can You Work With That

Baby Bash ft. T-Pain - Cyclone

Lenke til kommentar

Apropos party-hiphop! Jeg har leita etter en mixtape-serie en liten stund nå, som heter noe sånt som Block Music Party / Bloxx Music Party / Bloxx Mix Party, etellerannet sånt noe, men jeg klarer rett og slett IKKE å finne de. Det er mange av de, det er minst 11 volum, fyllt av den typen hiphop du leter etter, Barbie og Ken. Om noen har peiling på hva jeg snakker om er jeg evig takknemlig!

Lenke til kommentar
Skal være "dj" på en fest og trenger en del hip hop/rap/gangsta/booty shakin/pussy licking sanger på playlisten, og trenger derfor en del anbefalinger. Noe alá:

Ludacris - Get Back

Flo-Rida - Low

Yung Joc - Its Going Down

Dj Unk - Walk It Out

The Fixxers - Can You Work With That

Baby Bash ft. T-Pain - Cyclone

Ray-J - Sexy Can I

Tyga - Coconut Juice

Lloyd feat. Ja Rule & Big Boi - Get it Shawty (Remix)

Kardinal Offishall feat. Sean Paul & Akon - Dangerous (Remix)

Rihanna - Disturbia

Ja Rule - Body

Nelly - Wadsyaname

Lenke til kommentar

Madlib,Outerspace og Murs er alle ute med ny CD og ikke et eneste ord om noen av dem her? Smått skuffende.. Hører gjennom dem alle nå og vil i hvertfall si at Murs bare blir bedre og bedre. Vinnie Paz er heller ikke så verst på The Killing Fields fra Outerspace.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...