GrevenLight Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Faktisk ganske digg sang. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Her er et par til: A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo Se filmen hos Youtube De La Soul - A Rollerskating Jam Named Saturday Se filmen hos Youtube Redman - Rated R Se filmen hos Youtube Warren G - Regulate Se filmen hos Youtube Og Mobb Deep er en duo for ordens skyld Endret 28. september 2008 av DP Rusher Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg regner vell egentlig med at du har hørt mye av dem, men hva med noe av Mobb Deep? Hans mest kjente album er jo "The Infamous". Min favorittsang i albumet må være Shook Ones Pt. II Når du til og med har sett video av Mobb Deep, hvordan er det da mulig å tro det er en person? Havoc er for øvrig en av de mest talentfulle allsidige hip-hop'erne; jeg synes ikke det er mange som har så gode ferdigheter innen både beatmaking og rapping. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg har da aldri sagt noe om at jeg tror det er en person? Kanskje skrev jeg litt feil i posten, ja. EDIT: Endret 28. september 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser nå at du skrev "dem" i den første setningen, så da er det vel åpenbart at tvilen kommer deg til gode Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Beklager ihvertfall missforståelsen. Går litt for fort noen ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gatas Parlament har besluttet å støtte Timbuktu og legger derfor hele sitt siste album ut på piratebay. Sitat: "Det er modig og fett av Timbuktu å legge ut sin nye singel på Pirate Bay. Det signaliserer mest av alt at han har valgt riktig side mot maskinstormerne som prøver å knuse fildeling. Gatas Parlament backer Timbuktu og legger derfor opp hele vår plate og dvd Kidsa Har Alltid Rett. Finn mer mp3 og video på http://www.gatasp.no og les om hvorfor vi støtter Piratbyrån mot alskens advokater som hevder seg å gå vårt ærend. yoy o" Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fått skikkelig god sans for hip hop i det siste. Liker sanger som har en god beat som "Today was a good day" av Ice Cube. Er på jakt etter bra hip hop med god beat fra 1980 til rundt år 2000. Er ikke så kjent med forskjellige hip hoppere, men det er vel dere. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Rock the bells kommer til oslo:) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Gatas Parlament har besluttet å støtte Timbuktu og legger derfor hele sitt siste album ut på piratebay. Sitat: "Det er modig og fett av Timbuktu å legge ut sin nye singel på Pirate Bay. Det signaliserer mest av alt at han har valgt riktig side mot maskinstormerne som prøver å knuse fildeling. Gatas Parlament backer Timbuktu og legger derfor opp hele vår plate og dvd Kidsa Har Alltid Rett. Finn mer mp3 og video på http://www.gatasp.no og les om hvorfor vi støtter Piratbyrån mot alskens advokater som hevder seg å gå vårt ærend. yoy o" Endelig noen som tør å stå opp mot en samlet platebransje. Slikt står det respekt av. Hvem blir nummer 3? "Today Was A Good Day" ? Hmm, hva med denne? "La Di Da Di" by Slick Rick & Doug E. Fresh [LIVE] Se filmen hos Youtube Endret 30. september 2008 av AvieN Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Har tidenes vanskeligste spørsmål kanskje...men jeg lurer på om noen vet hvilket band / låt jeg snakker om? Har hørt en låt ute på byen i blant, og den er kul nok til at jeg vil spille den på vors osv. Det høres ut som en blanding av r&b / boyband fra tidlig 90-tallet, skikkelig partylåt. Ser for meg en gjeng med whiteboys med litt baggy klær... (basert på låta). Den blir spilt på kvelder hvor det stort sett er hip hop/ r&b. Det kunne vært type Vanilla Ice featuring et r&b boyband eller noe lignende. Endret 30. september 2008 av fflex Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kan vel ikke være denne du tenker på, fflex? http://www.youtube.com/watch?v=BCV5yGKWjv4 Du hadde vel lagt merke til teksten hvis det var denne.. Evt. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Takk for svar Torbjørn. Dessverre ingen av de. Låta er mer glatt enn de du foreslo. Er ikke noe rapping i låta som jeg husker, men mer "kjapp synging". Hehe, vanskelig å forklare dette her. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe, har selv vært i den samme situasjonen som du er i nå Prøver å huske enkelte deler av teksten slik at jeg kan søke den opp når jeg kommer hjem. Noe a la dette? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ikke langt unna Tobba, kan tenke meg at låta faktisk kom ut litt før No Diggity - når jeg tenker på lydkvaliteten på den. Mulig rundt salt'n'pepa dagene. Noe veldig lignende dette: Montell Jordan - This is how we do it. Men kan av en eller annen grunn tenke meg noe litt mer "commers" tidlig boybandaktig over det. Selvom låta ikke er veldig pop. http://fr.youtube.com/watch?v=WhwjAaDKFRU&...feature=related Endret 30. september 2008 av fflex Lenke til kommentar
hsds Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Skal lett på rock the bells i Oslo! Noen som vet en komplett lineup? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Mos Def, De La Soul, The Pharcyde, Supernatural og Scratch fra The Roots. Ikke så gærent. http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=6673 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm... Har faktisk planer om å dra på Amsterdam konserten. Men, sparer jo rundt 3000kr på å stikke på den i Oslo... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Men til Amsterdam kommer visstnok EPMD også. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Og med mindre du bare skal fly tur/retur for konsertens skyld, kan du jo henge litt i Amsterdam og finne på andre morsomme ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg