ehs5 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hehe. Jeg er på dagen 2 måneder for ung. DIGGER beaten, AvieN. Fett! Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Genial sang, rett og slett Har aldri hørt om Cormega før, men skal deffinitivt høre mer av han ! Endret 21. september 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mye bra om dagen, keep it up! Mer med Cormega; en liten klassiker : Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 The Boot Camp Click - And So Se filmen hos Youtube Da forsetter jeg med en til slager Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er vel 3., 4., eller 5. gangen den postes nå, MKej. Men den er jo veldig bra, så det gjør vel ikke så mye Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Den ble jo posta for bare 2-3 sider sida, Mkej. Følg med. Alle burde i grunn laste ned det nye albumet til Concrete Crew. Nordnorsk riming over feite beats. Tungtvann møter Das EFX. Hvad mer vil man have. Endret 21. september 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 En jeg kom over som falt i smak.. Nu-Centz & Terawrist feat. Redzer - Sin City Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Har hørt igjennom albummet et par ganger i kveld. Thendrup. Det er noe med nordnorsk rap; det flyter som regel godt! Synes absolutt de har noe på gang, og til tider viser de gode skills. Innimellom blir det litt mye rølp. Synes første del av albummet er best, og at det går nedover etterhvert. De fire beste låtene: Rængel, Det e my' som e farlig, Killa Killa, og Finn finnkniven. Spesielt i det siste verset i sistnevnte låt skinner rapperne, med sin Das EFX-inspirerte stil.. Endret 21. september 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Alle burde i grunn laste ned det nye albumet til Concrete Crew. Nordnorsk riming over feite beats. Tungtvann møter Das EFX. Hvad mer vil man have. Takk for tips. Torbjørn, fått med deg ? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Vet ikke om dette er stedet å legge den ut men en moderator får heller slette posten. Må bare linke til siste battelen med Eminem i 8 Mile. Ikke den beste kvaliteten at det gjør noe, but here goes. Han kan si noe som skjer i filmen så pass på hvis du ikke har sett den. Se filmen hos Youtube Don't ever try to judge me dude, you don't know what the fuck i've been through. Endret 21. september 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Onyx, så den da det ble linket til den her inne, glemte bare å gi props for tipset. Meget bra Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fett, trodde du hadde oversett de. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Ser gjennom de 15 siste sidene i tråden nå (alle 572 blir litt for mye), og er mye fet musikk her. Like your taste! Så tenkte jeg at jeg skulle informere om et talent her i Oslo, Vinzy V. Har noe på myspace. Sjekk det ut og si hva dere synes! EDIT: Immortal Technique i Oslo?! Må nesten få med meg noen dit! Synd at de fleste jeg kjenner ikke vet hvem han er engang.. Endret 22. september 2008 av PureChaos Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vincent er gææærn:) Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Han er det ja!! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 virb.com/grammusic Ligger et par låter jeg har mikset for en Sveitsisk rapper som går under navnet Rootwords. Sjekk det ut og si hva dere synes. Nå til onsdag det er Immortal konsert ?? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er konsert ja, men prøvde å bestille billetter nå. Fikk ikke tak i noen Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Får servere en sang som er den beste og mest ekte selv-biografiske jeg har hørt. En av mine aller største favoritter, som også er en del av en av de aller beste cdene i hip-hop "Soul On Ice". Ras Kass - Evil That Men Do (1:03-1:10 er et av de råeste, mest ærlige og minneverdige sitatene jeg kjenner) Se filmen hos Youtube Ellers en herlig Mobb Deep klassiker. Hit it From the Back (Beaten er helt rå! Elsker "trompet" samplene.) Se filmen hos Youtube Endret 23. september 2008 av Lansky Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen som kan anbefale noe ala paperboys - one day evt noe god norsk rap? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Litt snacks: Se filmen hos Youtube Macklemore, en hvit rapper med sterke meninger. Se filmen hos Youtube Akro - Remind my soul Akro - Nightfall Se filmen hos Youtube En av tracksa fra en av favorittlp'ene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg