Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998

Genial sang, rett og slett :) Har aldri hørt om Cormega før, men skal deffinitivt høre mer av han !

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar

Har hørt igjennom albummet et par ganger i kveld. Thendrup. Det er noe med nordnorsk rap; det flyter som regel godt! Synes absolutt de har noe på gang, og til tider viser de gode skills. Innimellom blir det litt mye rølp. Synes første del av albummet er best, og at det går nedover etterhvert.

De fire beste låtene: Rængel, Det e my' som e farlig, Killa Killa, og Finn finnkniven. Spesielt i det siste verset i sistnevnte låt skinner rapperne, med sin Das EFX-inspirerte stil..

Endret av Torbjørn S.
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er stedet å legge den ut men en moderator får heller slette posten.

Må bare linke til siste battelen med Eminem i 8 Mile. Ikke den beste kvaliteten at det gjør noe, but here goes. Han kan si noe som skjer i filmen så pass på hvis du ikke har sett den. :)

Se filmen hos Youtube

Don't ever try to judge me dude,

you don't know what the fuck i've been through.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Ser gjennom de 15 siste sidene i tråden nå (alle 572 blir litt for mye), og er mye fet musikk her. Like your taste!

Så tenkte jeg at jeg skulle informere om et talent her i Oslo, Vinzy V. Har noe på myspace. Sjekk det ut og si hva dere synes!

EDIT:

Immortal Technique i Oslo?! :dribble:

Må nesten få med meg noen dit! Synd at de fleste jeg kjenner ikke vet hvem han er engang..

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar

Får servere en sang som er den beste og mest ekte selv-biografiske jeg har hørt. En av mine aller største favoritter, som også er en del av en av de aller beste cdene i hip-hop "Soul On Ice".

Ras Kass - Evil That Men Do (1:03-1:10 er et av de råeste, mest ærlige og minneverdige sitatene jeg kjenner)

Se filmen hos Youtube

Ellers en herlig Mobb Deep klassiker. Hit it From the Back (Beaten er helt rå! Elsker "trompet" samplene.)

Se filmen hos Youtube

Endret av Lansky
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...