Blue Scholar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Faen meg dritt å være 17 år nå. HELVETTTTEEE D: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hører gjennom siste skiva hans nå. Ble tipsa av last.fm, fader som jeg digger den sida. Kjøpte 2 billetter, en av dem er foreløpig ledig og kan kjøpes, dersom Billettservice går tomt (til innkjøpspris 310,- selvsagt). Immortal Technique - Death March (Macabre remix) Se filmen hos Youtube Endret 18. september 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Aaah, hvorfor ble det ikke oppdaget før? Pfft Jaja, fired up. Endret 16. september 2008 av Rampage Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Spør i denne tråden også siden jeg tror det er større sjans å få svar her: http://www.youtube.com/watch?v=Jtq4BtFOMME Noen som vet sang/artist/gruppe? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Raekwon - Guillotine Swordz Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 The UN - Ain't no thing Se filmen hos Youtube og What they want Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Den siste tracken er fantastisk, Aldrack. Tekster som fanger interessen, drevne mcs og en herlig beat fra Large Professor. Endret 18. september 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Spør i denne tråden også siden jeg tror det er større sjans å få svar her:http://www.youtube.com/watch?v=Jtq4BtFOMME Noen som vet sang/artist/gruppe? Kella Black - Unstoppable. Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Litt guddies fra Godfather Don sitt album Diabolique: Kaos Voices feat. Kool Keith Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Går en del på cage her i det siste, anbefaler alle som ikke har hørt han å sjekke det ut. Sinnsykt råe linjer på fyren, og dere som ikke er så glad i bling, biler etc. er jo dette top notch da "Don't wanna be in the ground, cremate me when I expire Since I'm gonna burn in hell I should get used to the fire Follow footprints of the dead that lead to the mourge Gotta be dead or know the coronor to see us perform You can't undo this, she was judas with teats At every album mastering I'm thinking "posthumous release"" Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er dessverre ikke så stor fan fra før av, men skal prøve Cage igjen. Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Spør i denne tråden også siden jeg tror det er større sjans å få svar her:http://www.youtube.com/watch?v=Jtq4BtFOMME Noen som vet sang/artist/gruppe? Kella Black - Unstoppable. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Åh, så herlig! Jeg fant frem de gamle Klovner i Kamp-skivene mine og satte meg ned og chilla med de og minnene bare strømma på. Jeg sanver Klovner og å være på konsert med de. Å dra på Yoga Fire blir liksom ikke helt det samme ... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 DJ Mitsu feat Little Brother - Feelin' Alright Se filmen hos Youtube Nice produksjon Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 ... er dette riktige stedet å si at jeg har nettopp har gjenoppdaget Eminem? Eller klassifiseres ikke han som hiphop? (Jeg er elendig til å huske sjangre samt sortere hvem som hører til hvor) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Eminem er hiphop ja. Hva skulle han ellers vært? Forresten, noe nytt om det albumet han visstnok skal komme med? Litt redd for at det holder samme nivå som det har gått i i det siste, men jeg kan ikke unngå å være litt interessert likevel. Men man har jo alltids MMLP, i tilfelle. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er vel ikke mye nytt nei. Så lenge det skal ut på After"death" så går jeg ikke rundt å venter på det for å si det sånn. Kanskje det dukker opp i 2009 en gang. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tipper nok det kommer ut i løpet av 2009 sammen med Detox. Hadde vært utrolig fett med en siste Aftermath tour med Eminem og Dr.Dre pluss pluss. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Noen som er med på Immortal Technique onsdag til uka? http://www.youtube.com/watch?v=ERQzl4xDpXk Leste om dette her om dagen, blei sikklig psyched da jeg hørte det og stakk med en gang innom billettservice for å bestille, men samtidig finne ut at det er 18 års grense! Går meg grenseløst på nervene, har bare blitt større og større fan nå i det siste, og når han endelig kommer til Norge så må jeg bare være 5 måneder eldre! damn... Endret 19. mars 2011 av Onyx Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er visst bare jeg og kidsa som digger IT Dilated Peoples ft. Planet Asia, Defari, White E. Ford & Phil Tha Agony - Right and Exact (remix) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg