Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn! Fett fett fett! Den konserten hadde det vært utrolig å sett. Det er nok en av de som kommer til å bli husket. Vet noen om den konserten ble tatt opp og kommer til å bli gitt ut på dvd? Det hadde jeg kjøpt med en gang.

5072653[/snapback]

Jepp. Har lest referater fra folk som var der, og det virker som om det var en helt sinnsyk stemning. Spekulasjonene om Nas osv. hadde jo gått flere uker på forhånd, så er ikke så rart. Og hvis den kommer på dvd, bestiller jeg på timen :thumbup:

EDIT:

Jeg fant denne videosnutten på allhiphop.com-forumet:

Video fra konserten

Jeg laster ned mens jeg skriver dette, skal si ifra om det er noe bra :)

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?!?!?

Har prøvd google, revconnect og limewire.. Finner ingenting!

Sangen heter iallefall:

Tupac & James Blunt - Beautiful Thug.

(Melodien til James Blunt og vokalene til pac)

Hærlig sang iallefall!

Ingen? :(

4991348[/snapback]

Er ikke 2Pac - Ghetto Gospel du tenker på?

Lenke til kommentar
Ser ut som de har fjerna filen :(

5072964[/snapback]

Hm, ok, kan godt prøve å uploade den et sted, for jeg fikk lastet den ned. Folka ble helt gale når Nas kom på scenen. "This is bigger that "I declare war". It's like the president presenting the United Nations! Let's go, Esco!" :D

Lenke til kommentar
hva er helt den store greia med nas & jay z? skummet bare gjennom men så liksom ikke helt det store..

5073634[/snapback]

Den helt store greia er at to av de beste rapperne verden har sett stopper en beef som har vært lang, bitter og produsert noen av de mest hardtslående disselåtene verden noensinne har sett. Det skal noe til å tilgi en fyr som hadde sex med moren til datteren din og la igjen den brukte kondomen i babysetet (hvis dette er sant, da). Hvis du er kjent med litt eldre hiphop, så er dette noe som for mange av nåtidens hiphop-fans kan dette sammenliknes med at 2pac og B.I.G. avsluttet beefen de hadde før de døde (dette skjedde dog ikke, men du skjønner poenget mitt). Måten det hele ble gjort på er også en kraftig uttalelse fra disse folka om at de mener at hiphop må ta en ny retning, vekk fra tåpelige beefs og mot god musikk med en mening. Hvor seriøse de blir i fortsettelsen, gjenstår å se. Men dette er iallefall et meget bra initiativ, hvis du spør meg.

Lenke til kommentar
Hm, ok, kan godt prøve å uploade den et sted, for jeg fikk lastet den ned. Folka ble helt gale når Nas kom på scenen. "This is bigger that "I declare war". It's like the president presenting the United Nations! Let's go, Esco!" :D

5073560[/snapback]

Hadde vært fett om du fikk lasta den opp et sted så vi andre kan laste ned. Er filen stor eller? I antall MB og minutter? Og hva med kvaliteten? Bare lurer på hvor mye vi får sett her og i hvor bra kvalitet hehe.

Noen som har sett de Live battlesene mot eminem på special features på 8 mile DVD'ene...Haha eminem ripper dem så sykt :D

5074594[/snapback]

De battlene er drit morsomme. Em dreper alle. Syns synd på hun dama som fucka opp freestylen sin hehe. Og han feite fyren fikk gjennomgå ass. "This guy is so fat I cant even se his eyes when he smiles"

Lenke til kommentar
Den helt store greia er at to av de beste rapperne verden har sett stopper en beef som har vært lang, bitter og produsert noen av de mest hardtslående disselåtene verden noensinne har sett. Det skal noe til å tilgi en fyr som hadde sex med moren til datteren din og la igjen den brukte kondomen i babysetet (hvis dette er sant, da). Hvis du er kjent med litt eldre hiphop, så er dette noe som for mange av nåtidens hiphop-fans kan dette sammenliknes med at 2pac og B.I.G. avsluttet beefen de hadde før de døde (dette skjedde dog ikke, men du skjønner poenget mitt). Måten det hele ble gjort på er også en kraftig uttalelse fra disse folka om at de mener at hiphop må ta en ny retning, vekk fra tåpelige beefs og mot god musikk med en mening. Hvor seriøse de blir i fortsettelsen, gjenstår å se. Men dette er iallefall et meget bra initiativ, hvis du spør meg.

5074771[/snapback]

ålreit, skjønner. ;) føler ikke med på disse beefs'a, synes som du sier at det er tåpelig og har ingenting med hiphop eller god musikk å gjøre..

Lenke til kommentar
Har hørt at Immortal Technique har jobbet som fisker i lofoten.  Noen som kan bekrefte det  :hmm: .

5060069[/snapback]

At Immortal Technique jobbet som fisker i lofoten høres litt tvilsomt ut. Men hadde vært litt moro om det var sant da hehe. Hvor hørte du dette?

5064317[/snapback]

En venn av en venn. Sa han hadde møtt han på t-banen i oslo. Var på vei opp dit da. Syntes det hørtes litt tvilsomt ut selv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...