MKej Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) youtube /youtube mellom de to taggene legger du inn det som står etter v= f.eks ZOKJrWtN7oM Endret 5. september 2008 av MKej Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ... Blir så jævla oppgitt over at sånne ting ikke kan annonseres -litt- tidligere: Black Moon returnerer Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Mine Adidaser er uenig. Se filmen hos Youtube Denne er "Ikke tilgjengelig i ditt land" på youtube. Håpløst. http://www.dailymotion.com/video/x2pxdh_co...ome-close_music Endret 6. september 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Q: «Why is MED first?» A: «You have to start strong.» Edit: SturL, Black Moon skal jeg på. Passer perfekt med dagen. Endret 6. september 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen sett traileren til Sticky Fingaz sin nye film A Day In The Life? Lenke til kommentar
Adictas Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Boot Camp Click - And So http://www.youtube.com/watch?v=Un7G1ga46YE Slikt skulle vi hatt på tvskjermen nå, istedenfo alt CRANCK DAT tullet... Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Edit: SturL, Black Moon skal jeg på. Passer perfekt med dagen. Offisielt hat mot deg nå Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bare så dere vet det - Wu-Tang Clan er den beste hip-hop gruppa. Bring da ruckus Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 F.R.Y.S.N.I.N.G.E.R.: . La denne synke inn litt, fy fader. Hør når saxoen kicker inn, ahhh. Han første spytter jækla bra. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Onyx gjør det igjen. La meg gjette, '95? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hehehehe! Nesten BigT, '94! Kan dere gjette hvilken låt jeg spiller nå? Lenke til kommentar
Rodrigues Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Boot Camp Click - And Sohttp://www.youtube.com/watch?v=Un7G1ga46YE Slikt skulle vi hatt på tvskjermen nå, istedenfo alt CRANCK DAT tullet... Oooh, den sangen er digg! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 F.R.Y.S.N.I.N.G.E.R.: . La denne synke inn litt, fy fader. Hør når saxoen kicker inn, ahhh. Han første spytter jækla bra. Fy faen den var jævla chill Elsker slik Hip-Hop, har noen her noen andre artister/sanger som høres ut som det? Og nuh, mer fra Asheru og Blue Black: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fy faen den var jævla chill Elsker slik Hip-Hop, har noen her noen andre artister/sanger som høres ut som det? Ja, jeg spiller lignende saker (og ikke fullt så lignende saker) på HW Radio fra klokka åtte. Og Asheru & Blue Black slår aldri feil. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Da tuner jeg inn, Thendrup. Har hørt litt på deg spille før, likte det jeg hørte Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Asheru & Blue Black er en all time fav. Du bør sjekke ut Soon Come albumet om du ikke allerede har. Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 PE - Harder than you think Se filmen hos Youtube The Roots - Don't Say Nuthin Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) X to tha Z - What A Mess Pete Philly - Grateful (passer perfekt før man legger seg merker jeg): Se filmen hos Youtube Endret 8. september 2008 av fflex Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ny singel fra Foreign Exchange! Albumet kommer ut i oktober men her er en taste av hvor genialt dette kommer til å bli. Foreign Exchange-Daykeeper Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Noen som kan anbefale noen fete "gangstah" låter; som f.eks snoop dogg - vato, Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do it osv...litt sån fjortis Endret 10. september 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg