samebob Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 kjente bare slickrick fra hiphop police med Chamilionaire, Men fy duden er syk! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei, noen som kan anbefale noe i samme gate som Atmosphere, DJ Vadim, One Self, og lignende, gjerne downbeat eller ambient breakbeat aktig:-) anyone? Sage Francis er litt i samme gate som Atmosphere. Ant, produsenten i Atmosphere, mekker også beats for Brother Ali. Sjekk dem ut. kjente bare slickrick fra hiphop police med Chamilionaire, Men fy duden er syk! Ufattelig uforståelig at du ikke kjente noe mer til han. Men, ja, han har den mest tilbakelente flowen noensinne. The Great Adventures of Slick Rick fra '89 og The Art of Storytelling fra '99 hører hjemme i samlinga. Endret 3. september 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 *snip* takker! Den der Continuum var sinnsykt fet! Aesop Rock og The Herbaliser er veldig bra saker også, har en del av dem, foretrekker Herbalisern, så utrolig mye fete partier. Men et stpørsmål, kommer trip-hop inn som en sub kategori her? Tenker på Nightmares on Wax, Wagon Christ, Tosca o.l? Lenke til kommentar
funbot Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har begynt å få litt sansen for hip hop i det siste, og det jeg hører på er da Cannibal Ox og cLOUDDEAD. Men det er det liksom. For de som har hørt dette, er det noen som kan anbefale noe som er litt i samme gata? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) El-P - Fantastic Damage. Låt derfra: Endret 3. september 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vil anbefale Madvillain - Madvillany fra 2004. Madvillain består av MF Doom og Madlib. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 The Great Adventures of Slick Rick fra '89 og The Art of Storytelling fra '99 hører hjemme i samlinga.Quoted for truth. Etter at jeg og T snakket om Dr. Octagonecologyst her om dagen, måtte jeg nesten dra fram albumet for første gang på lenge. Jeg hadde glemt hvor jævla merkelig flow han har. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Skulle gitt sykt mye for et nytt Slick Rick album. Damn. Slick Rick - Children's Story Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tenkte jeg skulle klikke loco idag og hive opp noe av den ekte bajsen som flyter på harddisken min, så her kommer 8 sanger fra alle rappens hjørner (nesten...) Da Youngstas - Who's The Mic Wrecka Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Statik Selektah - To The Top (ft Cassidy, Saigon, Termanology) Dagens låt btw: Termanology album kommer i slutten av mnd Endret 3. september 2008 av MKej Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dagens serbiske låt, yeh: Se filmen hos Youtube Fantastisk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Mer fra Balkan; Edit; Big SturL, props for Anotha Level! Posta What's That Cha Say tidligere i sommer, men glemte de helt. Albumet snurrer. Endret 4. september 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Balkan balkan balkan! Min favoritt: C-YA - Bolje Vrijeme (Bedre tider på godt norsk) Se filmen hos Youtube Fra en CD-plate jeg kjøpte da jeg var i Bosnia/Kroatia i sommer. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fant også en artist fra hjembyen min gitt Se filmen hos Youtube Videoene er filmet der også. Det kan man kalle europeisk ghetto Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det meste av østeuropeisk hiphop som jeg har hørt har vært ganske fett, men på Balkan har de tydeligvis en god vei å gå. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Edit; Big SturL, props for Anotha Level! Posta What's That Cha Say tidligere i sommer, men glemte de helt. Albumet snurrer. Takk for det! Håper du sjekka ut resten også, da det er bare dope tracks (spesielt Cipher). Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Neh, Hip-Hop er ikke så utbredt på balkan Da jeg var der i sommer var det ingen visste hvem 2Pac eller Dr. Dre var for fæn. Nåvel, noe deilig old school Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Onyx kommer til å elske deg for den der. Kveldens låt: Asheru & Blue Black - Dear You Jeg er ganske sikker på at jeg har postet den før, men følte den passet så bra akkurat i dag. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jævla bra låt stoltz, fikk meg til å sjekke ut mer av Asheru. Han er syk! En kongelåt fra 'Lynguists, Celph Titled og et par andre: Se filmen hos Youtube Endret 5. september 2008 av phoNte Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Digger denne låta fra Warren G. Old School dog, men Rap og funk i herlig harmoni Warren G - Regulate Se filmen hos Youtube Endret 5. september 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg