NorThy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 AC - Rae Told MeWow. Hvem er dette? Me like too... a lot! vi er fler gitt oO Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som har hørt seg gjennom GZA - Pro Tools? Hvordan er den? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Oppskrytt spør du meg. Kjedelig flow, uentusiastisk stemmebruk og han er heftig off-beat til tider, og det ikke på en sjarmerende måte. Liquid Swords er for øvrig favorittalbumet mitt, i tilfelle noen skal begynne å banke i bordet med at det er sånn GZA er. Mange tøffe rim, dog. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Morsom sang :!: Mickey Avalon, Dirt Nasty & Andre Legacy - My Dick. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som har noe skikkelig funky old-school rap/hip-hop å anbefale? Gjerne noe som er mindre kjent. Hører vanligvis ikke på rap/hip-hop, men gammalt funky a la Run DMC kan være tøft en gang i blandt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er strengt tatt ikke old school (men siden du ikke hører på hiphop til vanlig har du vel ikke peiling på slike detaljer uansett ), men EPMD kan kanskje være noe. Strictly Business: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Her kommer en til sang fra min nye favoritt "White" Rapper AC - New Soul - Dir. by Steven Tapia Kul musikk video PS: Fyrn har faktisk gitt ut album, ship pm for link. Siden det strider mot reglene og poste den her Edit: en til.. AC ft Trife Da God "Trapped on the Island" Endret 19. august 2008 av MKej Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hva skjer med navnet hans? tenker på AZ - AC Endret 19. august 2008 av shizz kebab Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Kanye West ft. Rakim, Nas, & KRS One - Classic (DJ Premier) Dj Premier er den beste. Og btw, AC var ganske nice indeed. Endret 19. august 2008 av Baph0met Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva skjer med navnet hans? tenker på AZ - AC Ganske betydelig uttaleforskjell, om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Satt her å leste i Rocky. Her funderte Rocky om å lage en plate med 1 time bestående av diverse skits fra div. album. Tenk 1 time med telefonsvarere og meningsløs maskingevær skyting. Er egentlig helt utrolig hvor ofte telefonsvarere brukes i skitts Noen som vil nevne noen all time classic skits? Syns personlig skitten i starten på On Fire Tonight fra Cam'ron platen Come Home With Me er hysterisk. The Chronic har også mange artige. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 "Oh, shit! There's a horse in the hospital!" "Hello, this is the offices of Dr. Octagon. If you have insurance or medical problems, I'm here for you for any type of intestine surgery, rectal rebuilding, relocated saliva glands... and chimpanzee acne! And of course moose bumps. You can call 1-800PP51-DooDoo. I'm in your corner." Skitsa på Dr. Octagonecologyst er helt hysteriske. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 "Here's some bread!" - dreper meg hver gang. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Morgenens låt: Ice Cube - Cold Places Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 The Roots i kveld, flere som skal? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Yup ^^ Edit: Vet du om de selger øl inne? Endret 20. august 2008 av Aldrack Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det vil jeg anta, akkurat nå håper jeg de selger kaffe. Er skummelt trøtt i dag. Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fin KMD joint der, Torbjørn. Her er en av mine favoritt røykesanger gjennom tidene! Big Mello - Back Do Akshun RIP BIG MELLO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg