Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 En dyster låt på en dyster morgen: Det er et av de beste sangene jeg har hørt på lenge. Tusen takk. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 En levende legende @ work Pete Rock Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Denne tråden har i grunn blitt det reineste youtube-bonanza. Og vi gir oss ikke, ny norsk video fra en duo jeg veit svært lite om, men dette må være noe av den bedre norske hiphoppen jeg har hørt siden Vågsbygd Handy. The Afeeliated - My Man Hele albumet deres kan lastes ned på myspace 3 ekstra låter og en mixtape av Bishop Internasjonal klasse etter min mening, helt vilt. Nå er det avgårde til Narvesen i morra for å plukke opp nyeste Kingsize, der skiva følger med. 160 kbs holder ikke Melding jeg fikk fra Ivy League på facebook: xxxAdd as Friend Today at 1:06am Report Message yo.haha, fett. spiller i oslo 20 august! på blå, som oppvarming for atmosphere og brother ali Er det NOEN som er med eller? Endret 7. august 2008 av AvieN Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Satan der hadde det vært fett å være. Har desverre ikke muligheten. Morgenens låt, en noe roligere enn gårsdagens som følge av en avslappet og behagelig morgen: Endret 7. august 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Den låta er veldig chill. Men det er ikke morgen klokkka halv tre. Bergenser, pleaze. Endret 7. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg sa da det hadde vært en rolig morgen. Ikke mobb bergensere. Det har vært en hard uke. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nattas låt herfra. Killer Mike feat. Ice Cube - Pressure Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nattas låt herfra. Og herfra: Buckshot Lefonque - Another Day Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Og en til en før man "kvelder": Nas - Be A Ni**a Too Byn't å få sansen for Nas. Noen spesielle album av han jeg burde sjekke ut? Elller burde jeg sjekke dem alle? Endret 8. august 2008 av NorThy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Tja.. kanskje tidenes mest kritikerroste hiphop-album Illmatic? Endret 8. august 2008 av Loeve Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Latterlig digg låt AvIeN. Chill remix av DJ Premier "Music Evolution": (originalen er også bra) Se filmen hos Youtube Endret 8. august 2008 av fflex Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fin tråd, men en dose klassisk texasrap skader ikke vel ikke, eh? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fantastisk låt Avien. Siden jeg får sånn skjenn for å si morgen, blir dette dagens låt: Festlig beat på den. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fin tråd, men en dose klassisk texasrap skader ikke vel ikke, eh? Geto Boys skader aldri. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da har man anskaffa 9 Nas album.. me like! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, det var sikkert ikke billig. Kveldens låt: Almighty - Obey Ft. Planet Asia Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Morgenens låter: Nappy Roots - no static Nappy Roots - Good Day Se filmen hos Youtube En skikkelig good feeling låt Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 album of the year Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg