stoltz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det der var jo kongefett! Nå må jeg begynne å like dansker også. :/ Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, da har jeg fått vite at 50 Cent tar med seg de resterende restene av G-unit (Banks, Yayo) til Tromsø den 29. August. Et pluss i boken, selvom jeg egentlig har lite til overs for disse karene. Kjøpte billetter pga. at han mest sannsynlig aldri spiller i Tromsø igjen Blir andre store hip-hop act til Tromsø. Sist gang var det Public Enemy. Det var en vill konsert som jeg tror 50 cent har vanskelig for å toppe. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Da 50 Cent var her i 2003 eller noe, var jeg ung og dum, og kjøpte billetter. Det er uten tvil den dårligste konserten jeg har vært på(og jeg så Dimmu på Hove). Bare gun-cocking og klesbytter, hele tiden. Men for all del, moro at det er andre enn Oslo som får de store artistene. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 G-Unit på interstate var i hvertfall fett. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Noen som kan anbefale noen sanger, med ordentlig meningsfulle tekster, men som samtidig har veldig bra rim ? Ofte er det mange som har helt syke rim, men det går for mye på det samme, cash, guns, hoes,bla bla bla. Og de som har flotte tekster, mangler litt på rhyme delen. Så, noen som har noe ? Noe ala Common, Masta Ace. "The 6th sense" av Common er et bra eksempel på hva jeg er ute etter. Endret 1. august 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Enjoy Jeg har alle de fra før av, men takk allikevel Sykt bra sanger ! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Skaff deg Brother Alis to album. Immortal Technique blir for enkel i lengden. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Enig, IT er noe oppskrytt. Selv bryr jeg meg ikke så alt for mye om teksten for tiden. Derimot har jeg skikkelig sansen for rim og ordspill ala gode gamle J5. Kom gjerne med anbefalinger. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Brother Ali var det jeg var ute etter ja Sykt fet sang fra Mobb Deep, og Lil Kim gjør sangen enda bedre : Mobb Deep - Quiet Storm Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som kan anbefale noen sanger, med ordentlig meningsfulle tekster, men som samtidig har veldig bra rim ?Ofte er det mange som har helt syke rim, men det går for mye på det samme, cash, guns, hoes,bla bla bla. Og de som har flotte tekster, mangler litt på rhyme delen. Så, noen som har noe ? Noe ala Common, Masta Ace. "The 6th sense" av Common er et bra eksempel på hva jeg er ute etter. Prøv Mr Lif: Lenke til kommentar
Pete Rock Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dagens Låt: Ol'Dirty Bastard - Got your Money Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Renox Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei folkens! Vet nå at dette er litt "off-topic" i hip hop-tråden, men jeg er på desperat jakt etter en sang. Den heter, "Nede på Esso`n" eller lignende. Trøndersk rap, en parodi av Hans Rotmos "Førarkort"... Noen som vet hvem dette er? På forhånd takk! (Postet i "Lurer du hva sangen/artisten heter-tråden, men der fikk jeg 0 respons) Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nye Re up gang albumet er album of the year Lenke til kommentar
Rob_Le_Pitch Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Mashup! Busta Rhymes vs 50 cent - Woo-Hah!! Got the club in check Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Na-na-na-naaaa. Se filmen hos Youtube Oooh, ny sang fra LAX: Se filmen hos Youtube Endret 4. august 2008 av Camron Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Den øverste der var kul, Camron. Kul sample, kul beat, god flow. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) En dyster låt på en dyster morgen: Endret 6. august 2008 av stoltz Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 En dyster låt på en dyster morgen: Den sangen der går jeg aldri lei! Akkurat nå sitter jeg og er pissed på musikken som går på TV, musikkkanalene apellerer til kids i 14-års alderen som digger å høre G-unit gang på gang, for ikke å snakke om Erik og Kriss - dont get me started. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg