KolonP Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Vet det er en annen tråd for disse spørsmålene, men jeg ser den har allerede blitt spurt der, og ikke fått svar, så jeg prøver meg her: Se filmen hos Youtube Noen som vet hvilken låt dette er? Minner meg litt om Rakim ... Endret 17. juli 2008 av KolonP Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Minner mer om Fred Durst enn Rakim. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hva betyr egentlig og hustle ? har hørt så mye rart eks. jeg har hustla noe drikke jeg har hustla et nytt sosial kontor osv... så kan noen forklare meg hva det betyr? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det betyr vel i betydningene du kommer med enkelt å greit å fremskaffe seg ting eller fordeler på lovlig eller ulovlig vis. Men ordets opprinnelige betydning kommer fra gambling, hvor en spiller prøver å fremstå som dårligere enn det han er for å få motstanderene til å undervurdere ham og dermed høyne innsatsene sine. Sånn enkelt fortalt. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det noen her inne som har peiling på hvor og når Rock The Bells festivalen blir avviklet her i Europa? For de som ikke har hørt om det før, så kan dere lese om det HER. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det noen her inne som har peiling på hvor og når Rock The Bells festivalen blir avviklet her i Europa? For de som ikke har hørt om det før, så kan dere lese om det HER. Sikker på at det kommer til europa? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er det jeg har lest i alle fall. Så først nyheten på Stress for noen måneder siden, men jeg regner med at det ikke er bekreftet fra noen hold, så de lar være å skrive noe på siden. Jeg synes hvertfall at hvis noe sånt skulle skje så burde Hip-Hop tråden sende ut noen delegater. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har virkelig fått øynene opp for AZ, og denne sangen med Nas er jo helt rå : Az feat. Nas - The Essence Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 RZA - You Can't Stop Me Now Hvor mange sanger er som har denne beaten nå Digg sang uansett, anbefaler alle og sjekk ut RZA ny album "Digi Snacks" Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha, både Mos Def og NAS har jo rimelig nye sanger med samme beat. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 har i det siste fått øynene opp for immortal technique virker som han har en god del mellom øra. Noen som har hørt The 3rd World? Hvordan er det albummet? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 har i det siste fått øynene opp for immortal technique virker som han har en god del mellom øra. Noen som har hørt The 3rd World? Hvordan er det albummet? Jepp, immortal technique har mye bra. Mer sint politisk rap skal du lete lenge etter The 3rd World var meget bra, av samme kvalitet som de to andre albumene. Samplet fra Marcia Religiosa ( Godfather filmene ) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Digger flowen hans han flyter som ingen andre. Da får jeg vel bestille det albummet også da! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har du hørt noe fra Jedi Mind Tricks? Nogenlunde lik stil som Immortal T. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jaja har noen album men syntes han blir litt for masete. Lenge siden jeg har satt meg ned for å lytte, har bare vært i bakgrunnen. Edit: det jeg skulle frem til var at det er litt masete og ha som bakgrunnsmusikk, hvis du ikke lytter Endret 18. juli 2008 av M-J Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Helgens tips: Introen er priceless. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er det jeg har lest i alle fall. Så først nyheten på Stress for noen måneder siden, men jeg regner med at det ikke er bekreftet fra noen hold, så de lar være å skrive noe på siden. Jeg synes hvertfall at hvis noe sånt skulle skje så burde Hip-Hop tråden sende ut noen delegater. ser ikke sånn ut.. http://www.guerillaunion.com/rockthebells/includes/tour.html Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er det jeg har lest i alle fall. Så først nyheten på Stress for noen måneder siden, men jeg regner med at det ikke er bekreftet fra noen hold, så de lar være å skrive noe på siden. Jeg synes hvertfall at hvis noe sånt skulle skje så burde Hip-Hop tråden sende ut noen delegater. ser ikke sånn ut.. http://www.guerillaunion.com/rockthebells/includes/tour.html Jeg er klar at det ikke står nevnt i det hele tatt hos Guerilla Union, men som sagt, ingenting er bekreftet ennå, så de gidder ikke hinte til det heller. Hvis du søker litt på det, så vil du se at det er nevnt flere steder at det KANSKJE vil bli en verdenstour, og at de skal til Japan og Europa. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Haha, både Mos Def og NAS har jo rimelig nye sanger med samme beat. Synes det er greit å bruke samme sample / omtrent identisk beat etter en annen artist om en vet at en har noe å bevise, og greier å gjøre det bedre. Dessverre er jo dette så langt ifra sannheten som mulig med RZA, tidenes mest oppskrytte soloartist. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Så Rock the Bells er en tour? Trodde det var en enkelt konsert utifra dokumentaren jeg så om det. Om det kommer til Europa tar jeg lett turen Edit: "Following festival dates in North America, a number of acts on the bill will travel overseas for Rock the Bells concerts in Europe and Japan, beginning Sept. 20 at the 02 Arena in London." Men finner som sagt ingen info om dette på hjemmesiden. Sendt en mail med forespørsel. Endret 19. juli 2008 av hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg