Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Denne tråden har i grunn blitt det reineste youtube-bonanza. :wee:

Og vi gir oss ikke, ny norsk video fra en duo jeg veit svært lite om, men dette må være noe av den bedre norske hiphoppen jeg har hørt siden Vågsbygd Handy.

The Afeeliated - My Man

Hele albumet deres kan lastes ned på myspace

3 ekstra låter og en mixtape av Bishop

Internasjonal klasse etter min mening, helt vilt. Nå er det avgårde til Narvesen i morra for å plukke opp nyeste Kingsize, der skiva følger med. 160 kbs holder ikke :)

Det skal kjøpes. Forresten om folk liker Bishop sine beats må dere sjekke ut Mc Lektor og Bikkja - Den nye Weeden Vol.1

Syns sjøl den er knallbra, og all lyrics er på norsk :D

http://www11.nrk.no/urort/artist/MCLektor/default.aspx

Endret av Baph0met
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nigger er et av de beste albumene jeg har hørt de siste årene. Kom som et sjokk etter lefsa Hip Hop is Dead. The Carter III-makkverket gidder jeg ikke engang å uttale meg om.

Hvem er Reks, og hvorfor har ikke jeg hørt om ham tidligere? Definitivt det beste jeg har hørt på lang tid. En av Premos tighteste beats også, etter min mening.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Jeg kom til spor 5, Hero, på det nye Nas-albumet, men beaten var så utrolig wack at jeg måtte skru av. Men må nok prøve å høre på det en gang eller to til før jeg avskriver det helt.

____

Nattas video, The Foreign Exchange - Connected:

Til og med jeg må høre på noen softe greier i blant. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Tusen takk til deg Thendrup, for at du postet den Foreign Exchange sangen.

Jeg har lastet ned "connected" albumet, ( ja, har ikke mye penger nå) og dette albumet er genialt. Alle sangene er jo helt rå, det pleier å være en-to sånne sanger på de fleste cd'er, men her er det jo bare klassikere :grin:

Lenke til kommentar
Tusen takk til deg Thendrup, for at du postet den Foreign Exchange sangen.

Jeg har lastet ned "connected" albumet, ( ja, har ikke mye penger nå) og dette albumet er genialt. Alle sangene er jo helt rå, det pleier å være en-to sånne sanger på de fleste cd'er, men her er det jo bare klassikere :grin:

Sannhet.

Sjekk også ut annen musikk som de to gutta (Phonte og Nicolay) har lagd. Masse godis.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...