Baph0met Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Denne tråden har i grunn blitt det reineste youtube-bonanza. Og vi gir oss ikke, ny norsk video fra en duo jeg veit svært lite om, men dette må være noe av den bedre norske hiphoppen jeg har hørt siden Vågsbygd Handy. The Afeeliated - My Man Hele albumet deres kan lastes ned på myspace 3 ekstra låter og en mixtape av Bishop Internasjonal klasse etter min mening, helt vilt. Nå er det avgårde til Narvesen i morra for å plukke opp nyeste Kingsize, der skiva følger med. 160 kbs holder ikke Det skal kjøpes. Forresten om folk liker Bishop sine beats må dere sjekke ut Mc Lektor og Bikkja - Den nye Weeden Vol.1 Syns sjøl den er knallbra, og all lyrics er på norsk http://www11.nrk.no/urort/artist/MCLektor/default.aspx Endret 11. juli 2008 av Baph0met Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ser det er en liten stund siden noen har nevnt Cannibal Ox, og deres album The Cold Vein. "Pigeon" Se filmen hos Youtube "I'm just a pigeon with one mile left / that doggy paddles though this bullshit ocean of death". Vet ikke helt hva jeg skal si. It's beyond skill Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gleder meg til Nas. Overgår nok lett Tha Carter III, selv om det skal mye til for å toppe Mr. Carter og Good Girl Gone Bad Skal mye til ja... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Nigger er et av de beste albumene jeg har hørt de siste årene. Kom som et sjokk etter lefsa Hip Hop is Dead. The Carter III-makkverket gidder jeg ikke engang å uttale meg om. Hvem er Reks, og hvorfor har ikke jeg hørt om ham tidligere? Definitivt det beste jeg har hørt på lang tid. En av Premos tighteste beats også, etter min mening. Endret 12. juli 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg kom til spor 5, Hero, på det nye Nas-albumet, men beaten var så utrolig wack at jeg måtte skru av. Men må nok prøve å høre på det en gang eller to til før jeg avskriver det helt. ____ Nattas video, The Foreign Exchange - Connected: Til og med jeg må høre på noen softe greier i blant. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er ikke et album som sitter etter første lytting, nei. Men det vokser på meg. Liker det godt nå Fått dilla på Theory Hazit-skiva også. Fiiiire. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Den nye Nas skiva kommer ut den 15.juli ? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du kan høre den gratis og lovlig på last.fm Lenke til kommentar
oldirty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nas - Sly Fox Denne var jo meget bra, likte denne veldig, har hørt litt på Youtube fra dette albumet, og jeg synes det hørtes ut som et skikkelig kvalitetsalbum. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er/var det ei norsk rap-gruppe som het PNG / Persona Non Grata, eller er det bare noe jeg har innbilt meg? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tusen takk til deg Thendrup, for at du postet den Foreign Exchange sangen. Jeg har lastet ned "connected" albumet, ( ja, har ikke mye penger nå) og dette albumet er genialt. Alle sangene er jo helt rå, det pleier å være en-to sånne sanger på de fleste cd'er, men her er det jo bare klassikere Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tusen takk til deg Thendrup, for at du postet den Foreign Exchange sangen.Jeg har lastet ned "connected" albumet, ( ja, har ikke mye penger nå) og dette albumet er genialt. Alle sangene er jo helt rå, det pleier å være en-to sånne sanger på de fleste cd'er, men her er det jo bare klassikere Sannhet. Sjekk også ut annen musikk som de to gutta (Phonte og Nicolay) har lagd. Masse godis. Lenke til kommentar
Adictas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Annbefaler folk som liker norsk rap å skjekke ut The Afeeliated! Albumet "Saving The City V.1" kan lastes ned gratis fra myspacesiden deres: http://www.myspace.com/theafeeliated Noe av det beste nye norske der ute, mener jeg Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Annbefaler folk som liker norsk rap å skjekke ut The Afeeliated!Albumet "Saving The City V.1" kan lastes ned gratis fra myspacesiden deres: http://www.myspace.com/theafeeliated Noe av det beste nye norske der ute, mener jeg word. i second that. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Skitz feat Task Force - Junkyard Jean Grae - My Crew Se filmen hos Youtube Arsonists - Venom Freestyle - Spread your wings (Syntes den er bedre live, men det er litt dårligere lyd. Begynner ca 2.45. Link . Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Som vanlig gode anbefalinger fra deg, Aldrack. Jeg synes imidlertid ikke du trenger guide folk frem til selve låten til Freestyle starter, det han snakker om de første 2 minuttene er like viktig, og fungerer som perfekt intro til sangen. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 RZA - Long Time Coming fra Digi Snacks To relativt nye sanger fra Common (mulig de har vært postet før): og . Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Soul Position - No Gimmicks Soul Position - Hand-Me-Downs Se filmen hos Youtube Supernatural - Mind Tricks The Body Endret 16. juli 2008 av Pejorative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg