Loeve Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) tung a1 komp tyngre el. tungere, superl tyngst el. tungest (norr þungr) Enig i at det er sært, ja, men det skinner lett gjennom hvor dyktige kara er, uansett om en liker den thugged out stilen eller ei. Endret 30. juni 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) tung -t; tyngre, tyngst sier ordboka mi Jeg hører fortsatt på Klutsniffing EP en gang i uka. Koselig musikk. Endret 30. juni 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Gode nyheter for dere Immortal Technique fans der ute. Ser ut til at ventetiden snart er ferdig. Ganske fet singel. Veldig gode nyheter. Jeg merker at Immortal er en del "hesere" og "grovere" i stemmen. Virker som at han ønsker å være hardere enn noensinne. Så gjenstår det å høre tekstene han kommer med. Han burde være i stand til å toppe sine to første cd-er, men han er avhengig av god produksjon. - Jeg slenger opp en klassiker. Det er en personlig favoritt av meg, både sangen og artisten. Men som med Canibus, så har musikken variert i kvalitet. Til info er sangen selvbiografisk, å den er usedvanlig ærlig. Ras Kass - The Evil That Men Do Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Immortal sitt nye albumet er kongebra, digger låten han her med (Et innlegg over, Ras Kass) og Crooked I. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 TELL BLEEK STOP FUCKING TRULIFE IN HIS BUTT, FAGGOT Se filmen hos Youtube wavy Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Beats, Rhymes and Life Show fra kl 20 i kveld på HWRadioen Trykk her for og lytte! Vil være til stede på IRC. Chat: Hvor: #efnet (IRC), kanal: hwradio.net Webchat: http://irc.netsplit.de/webchat/?net=EFnet (chat room: #hwradio.net) Endret 1. juli 2008 av MKej Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvilke nettside® bruker dere for å lese anmeldelser av nye eller eldre hip-hop utgivelser? Anbefalinger hadde jeg satt pris på. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 rapreviews, allmusic, hiphopsite, amazon, hiphopdx etc osv Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Se filmen hos Youtube Nå blir det rusliv i sola, geeetts. Enjoy. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Digger denna beaten. goood sang. Dropkicked - Rob Kelly feat.Slaine Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 rapreviews, allmusic, hiphopsite, amazon, hiphopdx etc osv Takker for svar. Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Mood - Karma Classic! Shit den var fett! skulle ønske eg fant den.. men finner den ikke Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Skikkelig godlåt fra Jurassic 5. God helg folkens, nå poppes første pilsen snart...ahhh... Endret 4. juli 2008 av fflex Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Se filmen hos Youtube :thumbdown: Lenke til kommentar
oldirty Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har sett tracklisten på Nas sin nye skive på Platekompaniet.com nå, og legger merke til at låten "Be A Nigger Too" ikke er med på platen. Noen som kan fortelle meg hvorfor den ikke gies ut, eller hører den til noen mixtape? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Passet visst ikke inn: "I didn't want to 'n--ger' my audience to death," he says. "So 'Be a N--ger Too,' which I recently released a video for, isn't on the album. It didn't fit. The entire record deals with the concept, but ... I had to pace myself." Kilde Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Den er med som bonuslåta på enkelte utgaver, om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Denne tråden har i grunn blitt det reineste youtube-bonanza. Og vi gir oss ikke, ny norsk video fra en duo jeg veit svært lite om, men dette må være noe av den bedre norske hiphoppen jeg har hørt siden Vågsbygd Handy. The Afeeliated - My Man Hele albumet deres kan lastes ned på myspace 3 ekstra låter og en mixtape av Bishop Internasjonal klasse etter min mening, helt vilt. Nå er det avgårde til Narvesen i morra for å plukke opp nyeste Kingsize, der skiva følger med. 160 kbs holder ikke Endret 11. juli 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Gleder meg til Nas. Overgår nok lett Tha Carter III, selv om det skal mye til for å toppe Mr. Carter og Good Girl Gone Bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg