Thend Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor Ice-T gidder å bry seg om fyren i det hele tatt, GZA har jo også sagt noe lignende. Unødvendig. Men Souljah Boy er jo uansett en tosk. "Nigga, you old." Flott poeng. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Han derre Jackson-karen va'kke bad Takk. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Hørte nettopp den nye Pharrell-produserte Common singelen... Fikk tørket tårene etterhvert, og jeg begynte da å tenke på hvorfor ikke No I.D. produserer for Common lenger. Noen som har peiling på dette? Og, finnes det noen verk av Ynot (som ikke er på en Common-plate)? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Og, finnes det noen verk av Ynot (som ikke er på en Common-plate)? Ikke som jeg kan finne, i hvert fall. ___ Nattas låt: Saïan Supa Crew - Soldat Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Mood - Karma Classic! Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Cool Calm Pete - Black Friday (feat. RJD2) Linket har du den beste singelen på Petes album "lost" :> Minner meg vagt om R.A. Endret 22. juni 2008 av Pejorative Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Invincible feat. Finale - The Locusts: Denne og mer spilles på HW Radio nå. Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) I'm a sucker for mellow beats. EDIT: Rob-O - Mention Me (featuring Meccalicious) produsert av Pete Rock. Endret 23. juni 2008 av noisetank Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Flippo, mer sommerchill fra Keith Murray: Se filmen hos Youtube Nobody do it better (postet før) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Touché Pejorative: RA, not so much. Aesop Rock på minus! Endret 23. juni 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Kom over noe jævla fett i spillelista! Ekte NY-shit med konge scratching. Blahzay Blazhay - Blah Blah Blah Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Klassiker den der, Sturl. Dagens låt: Vordul Mega - Mega Graphitti Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 I'm a sucker for mellow beats. EDIT: Rob-O - Mention Me (featuring Meccalicious) produsert av Pete Rock. Du har alltid jævla bra anbefalinger Noisetank. Hvor får du musikken din fra? Various blogspots? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Har noen hørt Tha Carter III? This years most anticipated album sies det. Jeg syns det var ganske drøyt, da denne Lil' Wayne er mest kjent for å vese i bakgrunnen på diverse andre sanger. Lastet den ned nå for å høre hva som var så utrolig med denne cd'en, den har jo tross alt solgt 1,3 millioner den første uken. Kan ikke si den var noe å hoppe i taket for. Låter som Comfortable, 3 Peat, Mr. Carter kan fungere, men ærlig talt var mye der tull slik som Lollipop og I got money. Tha Carter II er bedre i mine ører selvom Lil' Wayne ikke er noe jeg synes noe spesielt om. Han hadde festlige vers og lignende med Mannie Fresh sine beats på slutten av 90-tallet, men det er vel det eneste. Tenker da på Big Tymers, shine og lignenede. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Lil'wayne er oppskrytt. Han har aldri gitt ut noe bra selv. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) TELL BLEEK STOP FUCKING TRULIFE IN HIS BUTT, FAGGOT Se filmen hos Youtube Endret 29. juni 2008 av Loso Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Nujabes - Feather Japan is still going strong, Nujabes lager så sinnsykt chille beats. Anbefaler alle som er ute etter chill jazz/soul/hip hop musikk og sjekke ut han.. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Lil'wayne er oppskrytt. Han har aldri gitt ut noe bra selv. Carter 3..... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Hahaha. Okei. http://mp3.joakizmo.com/Bromstad_Billionai..._det_gaar_i.mp3 http://mp3.joakizmo.com/bromstad_billionai...wn_bromstad.mp3 Sjekk ut de siste greiene til Shitrich og Grotesk, kara. Tungere får du det ikke. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Men tyngre kanskje. Noe sært, men vi liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg