Coa Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Er dette hip hop eller er det rap? Er ikke helt sikker på forskjellene... Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Ganske fet sang det her. Ikke akkurat bra tekst, men resten er ganske så bra http://www.youtube.com/watch?v=zXATLjmAKHE Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Gode nyheter for dere Immortal Technique fans der ute. Ser ut til at ventetiden snart er ferdig. Ganske fet singel. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Gode nyheter for dere Immortal Technique fans der ute. Ser ut til at ventetiden snart er ferdig. Ganske fet singel. Gleder meg ! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Gode nyheter for dere Immortal Technique fans der ute. Ser ut til at ventetiden snart er ferdig. Ganske fet singel. Det der var helt rått, både Immortal Technique og DJ Green Lantern er i form ser jeg. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Nye singlen til Nas er ikke så værst, litt spesiell beat men det funker Nas - Hero ft. Keri Hilson Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Gode nyheter for dere Immortal Technique fans der ute. Ser ut til at ventetiden snart er ferdig. Ganske fet singel. Det der var helt rått, både Immortal Technique og DJ Green Lantern er i form ser jeg. Yess, selv oppdaget jeg nylig DJ Green Lantern på den nye mixtapen til Nas og DJ Green Lantern(lovlig). Han er rå. Noen som har noen har noe mer av han? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Han roper støtt og stadig på GTAIV, i hvert fall :] Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Han roper støtt og stadig på GTAIV, i hvert fall :] Stemmer det, er vel han som er DJ på The Beat? Han har jo jobbet en del med Immortal Technique ihvertfall, så at hele neste album er produsert av han. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Er dette hip hop eller er det rap? Er ikke helt sikker på forskjellene... Rap går under Hip-Hop sammen med breaking, DJ-ing, grafitti og (...) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Han roper støtt og stadig på GTAIV, i hvert fall :] Stemmer det, er vel han som er DJ på The Beat? Han har jo jobbet en del med Immortal Technique ihvertfall, så at hele neste album er produsert av han. Litt off topic her, men vet dere om GTA IV kommer til PC? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som har sangene som blir spilt i GTA IV på "Beat" radiokanalen? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Ja det har jeg. Hvordan det? Tracklist: * Styles P - "What's The Problem" * Uncle Murda - "Anybody Can Get It" * Qadir - "Nickname" * Busta Rhymes - "Where's My Money" * Maino - "Getaway Driver" * Red Cafe - "Stick'm" * Tru Life - "Wet 'Em Up" * Johnny Polygon - "Price on Your Head" * Swizz Beatz - "Top Down" * Nas - "War is Necessary" * Kanye West featuring: Dwele - "Flashing Lights" * Joell Ortiz featuring: Jadakiss & Saigon - "Hip Hop (Remix)" * Fat Joe featuring: Lil Wayne - "The Crackhouse" * Mobb Deep - "Dirty New Yorker" * Ghostface Killah featuring: Kid Capri - "We Celebrate" * Styles P featuring: Sheek Louch & Jadakiss - "Blow Ya Mind (Remix)" * Papoose - "Stylin'" Endret 20. juni 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hva tror du? EDIT: Takk. Endret 20. juni 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 For å få ett kort og enkelt svar, så spør jeg dere. Ligger Rap innenfor Hip Hop, eller ligger Hip Hop innenfor Rap? For de som skjønte det. En kompis og jeg diskuterte dette litt, og vi var uenige. Skal ikke si hvilken jeg mente det var enda. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Big S svarte jo på det rett over her. Rap går under Hip-Hop sammen med breaking, DJ-ing, grafitti og (...) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Oi, sorry. Postet bare litt for fort. Nå skal jeg torturere kameraten min med sannheten, brb. I win! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Shawn Jackson - Feelin' Jack Dagens banger Album bestilt... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Tror dere som hater Soulja Boy like mye som meg blir oppgitt av dette klippet: Se filmen hos Youtube Kvalm liten drittunge Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Ja, fy faen. Så det klippet i går, for en jævla idiot. Endret 21. juni 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg