CPurcell Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 PS! bumpa vi tråden samtidig eller Sweetman? Hehe jeg bare skrev rett etter deg jeg. Du vant nok over meg hehe. Men Rs125, jeg prøve å finne den sangen, men fant den ikke noe sted. Desverre... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hehe jeg bare skrev rett etter deg jeg. Du vant nok over meg hehe. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) OnklP er ok, men jaa9 er kjedelig. OnklP er iallefall bedre enn Jaa9. Jaa9 var på en konsert på skolen, ingen visste han skulle komme. Jeg ble ikke imponert. Kjøpte Showtime og Boy In Da Corner i dag, knall-albumer. Endret 11. oktober 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?!?!? Har prøvd google, revconnect og limewire.. Finner ingenting! Sangen heter iallefall: Tupac & James Blunt - Beautiful Thug. (Melodien til James Blunt og vokalene til pac) Hærlig sang iallefall! Ingen? Det er ikke lov å diskutere kor man kan laste ned pirat filer på nettet. La det bli siste gang! :hmr: Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?!?!? Har prøvd google, revconnect og limewire.. Finner ingenting! Sangen heter iallefall: Tupac & James Blunt - Beautiful Thug. (Melodien til James Blunt og vokalene til pac) Hærlig sang iallefall! Ingen? hvor har du hørt denne låta da? må jo bare være noen som har lekt seg litt å miksa eller? hvilken låt er tupac vokalen henta fra da? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?!?!? Har prøvd google, revconnect og limewire.. Finner ingenting! Sangen heter iallefall: Tupac & James Blunt - Beautiful Thug. (Melodien til James Blunt og vokalene til pac) Hærlig sang iallefall! Ingen? hvor har du hørt denne låta da? må jo bare være noen som har lekt seg litt å miksa eller? hvilken låt er tupac vokalen henta fra da? Jeg hørte den på Dj Vibecke på Nrk P3. Er ikke sikker på hvilken tupac sang det er fra.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hell yea! kom nettopp hjem og der lå den nye plata til Warlocks,i spesial utgave med musikk videon til låta Graffkill, og den singelen Stay Warm og venta på meg :D 165 spenn for det er ikke en gæærn pris... anbefaler alle å titte innom : www.fatcapmag.com ... mye fett stæsj der Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hell yea! kom nettopp hjem og der lå den nye plata til Warlocks,i spesial utgave med musikk videon til låta Graffkill, og den singelen Stay Warm og venta på meg :D 165 spenn for det er ikke en gæærn pris... anbefaler alle å titte innom : www.fatcapmag.com ... mye fett stæsj der Hvordan var den nye plata da? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Om Dizzee Rascal CD-ene: Boy In Da Corner var ekstremt bra, og Showtime var skuffende, men kult med DVDen. *Høre mer* Endret 12. oktober 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hell yea! kom nettopp hjem og der lå den nye plata til Warlocks,i spesial utgave med musikk videon til låta Graffkill, og den singelen Stay Warm og venta på meg :D 165 spenn for det er ikke en gæærn pris... anbefaler alle å titte innom : www.fatcapmag.com ... mye fett stæsj der Hvordan var den nye plata da? sitter å hører på den nå. Mye mye mye mørkere plate enn de forrige. Merker at gutta er inspirert av Hijack the Terrorist Group på denna plata her ass. Raske rim, digge mørke beats.... Sinna stemning... i love it Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Paperboys sin sang "Keep it Cool" er noe av det beste som har kommet ut av Hip-Hop-Norge. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Paperboys sin sang "Keep it Cool" er noe av det beste som har kommet ut av Hip-Hop-Norge. 5006122[/snapback] Mulig det. Hører ikke mye på norsk hiphop though. Er det den låta med den videoen med masse brune farger i, hvis du skjønner hva jeg mener? Tror nemlig jeg så et minutt av den videoen nå nylig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Paperboys sin sang "Keep it Cool" er noe av det beste som har kommet ut av Hip-Hop-Norge. 5006122[/snapback] Mulig det. Hører ikke mye på norsk hiphop though. Er det den låta med den videoen med masse brune farger i, hvis du skjønner hva jeg mener? Tror nemlig jeg så et minutt av den videoen nå nylig 5006193[/snapback] Den er ganske brun ja siden handlingen utspiller seg i et steinbrudd. Har du sett refrenget så vil du huske Vinnie og co med "ghoul-paint" i ansiktet. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 vill anbefalle folk og kjøpe "the fuck? mixtape vol1" Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Public Enemy - Can't Hold Us Back! gamle gutta har det fortsatt! må bare si at jeg er ikke så stor fan av den "nye" hip hop bølgen som herjer, bling bling er ikke min ting. liker mere den gode gamle skolen.. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Public Enemy - Can't Hold Us Back! gamle gutta har det fortsatt! må bare si at jeg er ikke så stor fan av den "nye" hip hop bølgen som herjer, bling bling er ikke min ting. liker mere den gode gamle skolen.. 5007839[/snapback] Hvem gjør ikke det?! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Public Enemy - Can't Hold Us Back! gamle gutta har det fortsatt! må bare si at jeg er ikke så stor fan av den "nye" hip hop bølgen som herjer, bling bling er ikke min ting. liker mere den gode gamle skolen.. 5007839[/snapback] Hvem gjør ikke det?! 5011920[/snapback] FjortizZene. Neida, så lenge det ikke blir for mye pimps'n'hoes og hvor mye penger man har er det bra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvem gjør ikke det?! 5011920[/snapback] de aller aller fleste er jo bling bling fans, er jo en grunn til at bling bling hiphop har blitt så kommersiallisert i de siste årene. menmen, plager ikke emg da får jeg ha musikken min ifred. slipper å la god sanger bli ødelagt bare fordi de blir spilt ihjel på alle tv og radio kanaler døgnet rundt, Herregud som den flava sangen setter seg på hjernen min altså! hehe, morsom sang.. THEY CALL ME FLAVA! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 To av de kuleste konsertopplevelsene jeg har hatt har vært med hiphop-grupper. Snakker da om Public Enemy og De La Soul på samfundet i Trondheim i 2003 og 2005. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Noen av de viktigste albumene.... Ready To Die DeathCertificate All Eyez On Me Reasonable Doubt The Chronic Straight Outta Compton Illmatic Doggystyle Step In The Arena It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back College Dropout WATCH OUT FOR DETOX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg