Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Kom over dette sporet i går og det festa seg såpass godt at jeg leter etter mer i samme stilen og da er det kanskje noen her som har noen pekere?

One Self - Bluebird

Er egentlig mer interessert i chill enn hip-hop/rap denne synes jeg var en herlig blanding.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jess, leste et par av de siste sidene, og må si takk for at flere synes lil wayne er oppskytt. Må si jeg ble meget skuffa over stress, og hadde ikke hatt noe imot hvis de forandra på karakterskalaen, til å gå fra 1 til 10 eller noe, altfor mange skiver får samme karakter uten å være i nærheten av hverandre. Og ca. 90% av alle anmeldere er lil wayne dickriders :p. Må sies at Games første album fikk 4/5 hos de, og det samme med C3, og de er langt ifra hverandre, Documentary >>> Carter III.

 

edit: Og ja, jean grae er meget god, men av kvinnelige rappere, foretrekker jeg Rah Digga over alle andre :)

Endret av bigbadVuk
Lenke til kommentar
jess, leste et par av de siste sidene, og må si takk for at flere synes lil wayne er oppskytt. Må si jeg ble meget skuffa over stress, og hadde ikke hatt noe imot hvis de forandra på karakterskalaen, til å gå fra 1 til 10 eller noe, altfor mange skiver får samme karakter uten å være i nærheten av hverandre. Og ca. 90% av alle anmeldere er lil wayne dickriders :p. Må sies at Games første album fikk 4/5 hos de, og det samme med C3, og de er langt ifra hverandre, Documentary >>> Carter III.

 

edit: Og ja, jean grae er meget god, men av kvinnelige rappere, foretrekker jeg Rah Digga over alle andre :)

Shaqueen man, check out "Main Source - Fuck What You Think".

Lenke til kommentar

Mange gode tips her så takk til alle som posta! Noen var enklere å finne enn andre. Saukrates - The Underground Tapes & Funkdoobiest - Brothas Doobie fant jeg kun brukt hos Amazon men det funker bra det og :-)

 

Mens jeg satt å hørte på anbefalingene kom jeg over denne greia, Mr. Len & Jean Grae - Taco Day, som jeg syntes var en kraftkombo av tekst og video.

 

Er fan av Zero 7 og likte Danger Doom men denne var jeg ikke klar over

Zero 7 feat. MF DOOM - Somersault, som jeg kom over når jeg så på Talib Kweli (MF & Kweli - Old School er kul) som anbefalt med Jean Grae over.

 

Kom også på denne greia som jeg hørte på et filmsoundtrack langt tilbake i tid, Teenage Fanclub & De La Soul - Fallin

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
damn paperboys - barcelona er chill. lenge siden jeg har hørt. back on the road ekke så ille heller.

 

Barcelona er kul den, men jeg må inrømme at hver gang refrenget starter så hører jeg Are & Odin sin Individ Rap i bakhuet. Ikke at den blir mindre kul av den grunn :) (æ e trønder ja så hoill kjæft)

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Har en anbefaling her. Om dere ikke har noe imot kjapp britisk rapping, med litt grimey beats, bør dere høre Ghetto - Freedom Of Speech. Har en følelse av at mange her kan digge den CDen. 

 

Ghetto - Commandments

 

Bestiller skiva til uka sammen med ymse andre. Takk for anbefalingen, var heftige saker :)

 

Digga Belief også, Torbjørn S., men sounden var vel kanskje ikke så veldig spesiell?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...