Onyx Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Spiller på HWRadio nå, Gutt92, om du vil høre noe som kanskje faller i smak. Link. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Hip-Hop dagen der på musikk på HWRadioen @ 14.00 HWRadio Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Jævla rå sang fra den kanadiske duoen Cipher: Cipher - Peeps Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Da var tre nye album bestilt : Talib Kweli - The beautiful struggle Reflection Eternal - Train of thought Cunninlynguists - Dirty acres Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Den var bra, Sturl. Her er en virkelig ill collabo, Cella Dwellas feat. Organized Konfusion - Ill Collabo: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) I dag gjorde jeg en artig oppdagelse i husets cd-hylle: Bent & 7Berg - Góða Ferð Bent & 7Berg - Má Ég Sparka Selv tror jeg jeg foretrekker originalen: A Tribe Called Quest - Can I Kick It Se filmen hos Youtube Edit: Ja, det er islandsk. Endret 8. juni 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Litt for ny stil på den for meg Torbjørn, men artig at du poster en sang med de artistene da jeg sto og tenkte på navnet Cella Dwellas her om dagen (lasta ned et album for en stund siden), og jeg har begynt å høre på Organized Konfusion. Rart at bare Pharaohe er kjent, for jeg synes Prince Po er minst like rå. Tror de to er blant de sykeste på flow og multisyllable. Forresten, vet dere om et enkelt program jeg kan bruke hvis jeg f.eks. vil laste opp en sang til youtube, og vil lage en film ut av sangen med et bilde som bakgrunn? Endret 8. juni 2008 av Big SturL Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Da trenger du videoredigeringsprogramvare. Hvilket operativsystem kjører du? For Windows er vel Adobe Premiere Pro et bra valg (krever kanskje lisens?). For Linux er Kdenlive et gratis alternativ som funker bra. Binary Star - Fellowship (feat. Athletic Mic League & Decompoze): Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Her er en virkelig ill collabo, Cella Dwellas feat. Organized Konfusion - Ill Collabo: Veldig bra. Mine to bidrag: Jazzy Jeff feat. J-Live - Practice og Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Når man først nevner Jazzy Jeff. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) RIP Camu Tao :/ Se filmen hos Youtube http://www.megaupload.com/?d=P00WVGHu Endret 9. juni 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 And there's no need to deny ourselves I mean, lie to each other and deprive ourselves Denial's not a game I'm prepared to play So I express things most niggas scared to say Sang fra "Dirty Acres" Cunninlynguists - Yellow Lines Lenke til kommentar
Infamous Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Keak Da Sneak - That Go (Feat. Prodigy & The Alchemist) ganske bra Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ikke noe for meg, Infamous. Har lite til overs for hviskesnakking som det der. En simpel, dårlig produksjon, og elendig rapping. Det er min dom, men for all del, jeg skal ikke rakke ned på smaken din hvis du liker det. Blitz (the ambassador) slapp sophomorealbummet sitt Double Consciousness i 2005. Her er Riot Music: Endret 14. juni 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Big SturL, har du noen albumtitler å anbefale av Cipher? Peeps var så bra at jeg ble hypp på å høre noe mer. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Er det bare jeg som har lagt merke til at Birdman ikke er med på det nye albumet til Lil Wayne? Merkelig at han ikke skulle vært med på det nye albumet. Nok en grunn til å spekulere om albumet er The carter 3 eller ikke. Men det virker litt for velprodusert til å være en random mixtape fra Weezy. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Om det skulle vise seg at det ikke er det offesielle albumet vil i det minste Diddy ha dummet seg ut veldig kraftig. Gikk jo ut og erklærte The Carter 3 som en klassiker allerede. Selv syns jeg kun Tie My Hands var verdt å høre på i det hele tatt. Har ellers fått totalt sittende fast i hodet, anbefaler den for alle som ikke har hørt om dem. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Big SturL, har du noen albumtitler å anbefale av Cipher? Peeps var så bra at jeg ble hypp på å høre noe mer. De har ett album som heter 360º. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 En klassiker fra Cella Dwellas, "Main Aim" som er å finne på soundtracket Soul in the Hole: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg