Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998

Da var tre nye album bestilt :

Talib Kweli - The beautiful struggle

Reflection Eternal - Train of thought

Cunninlynguists - Dirty acres

Lenke til kommentar

Litt for ny stil på den for meg Torbjørn, men artig at du poster en sang med de artistene da jeg sto og tenkte på navnet Cella Dwellas her om dagen (lasta ned et album for en stund siden), og jeg har begynt å høre på Organized Konfusion. Rart at bare Pharaohe er kjent, for jeg synes Prince Po er minst like rå. Tror de to er blant de sykeste på flow og multisyllable.

Forresten, vet dere om et enkelt program jeg kan bruke hvis jeg f.eks. vil laste opp en sang til youtube, og vil lage en film ut av sangen med et bilde som bakgrunn?

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar

Ikke noe for meg, Infamous. Har lite til overs for hviskesnakking som det der. En simpel, dårlig produksjon, og elendig rapping. Det er min dom, men for all del, jeg skal ikke rakke ned på smaken din hvis du liker det.

Blitz (the ambassador) slapp sophomorealbummet sitt Double Consciousness i 2005. Her er Riot Music:

Endret av Torbjørn S.
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har lagt merke til at Birdman ikke er med på det nye albumet til Lil Wayne? Merkelig at han ikke skulle vært med på det nye albumet. Nok en grunn til å spekulere om albumet er The carter 3 eller ikke. Men det virker litt for velprodusert til å være en random mixtape fra Weezy.

Lenke til kommentar

Om det skulle vise seg at det ikke er det offesielle albumet vil i det minste Diddy ha dummet seg ut veldig kraftig. Gikk jo ut og erklærte The Carter 3 som en klassiker allerede. Selv syns jeg kun Tie My Hands var verdt å høre på i det hele tatt.

Har ellers fått

totalt sittende fast i hodet, anbefaler den for alle som ikke har hørt om dem.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...