Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huh what, hvor er dette? Har jeg ikke hørt om.

Parkteateret faktisk! Rocka værst,men mest nytt materiale. Ingen PALME!!

Men The long arm of the law jalla i lokalet,som ble ganske så tjåkpakka etterhvert! Peace out,jeg er trøttt!! Møt opp i Bergen,verdt inngangspenga :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Skal kjøpe et album av Talib Kweli, men vet ikke helt hvilket. "Quality" eller "The Beautiful Struggle" ? Har " Ear Drum" og "Blackstar" fra før.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Du skal kjøpe Reflection Eternal. :)

Takk for tipset:) Hørte på noen sanger fra "Train of thought" på youtube nå, og det virker veldig bra.

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
Takk for tipset:) Hørte på noen sanger fra "Train of thought" på youtube nå, og det virker veldig bra.

Talibs klart beste album, det der.

Og det virker som Son of Lights nye album endelig kommer. Snart. Forhåpentligvis.

Streetsingelen Supershine er her:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid synes Big Paulie har vært tight på karakterene, men å gi Carter III 4 av 5 er jo horribelt. Han tør vel ikke annet, fordi det er feil å ikke like Weezy. Ble nesten sjokkert når jeg så det.

Var en som linka til Jay-Z's Moment Of Clarity for å vise at han har noe å fare med, og andreverset inneholder linjene:

If skills sold, truth be told, I'd probably be, lyricly Talib Kweli

Truthfully, I wanna rhyme like Common Sense

But i did five mil, I ain't been rhymin like Common since

Så hørte jeg på Talib-låta Ghetto Show, hvor han har sin versjon av Jay-Z sine tanker:

If lyrics sold then truth be told

I'll probably be just as rich and famous as jay-z

Truthfully I wanna rhyme like common sense

Next best thing I do a record with common sense

Lenke til kommentar
http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=131...amp;anmelflag=A

Enten er big paulie drita full, eller så er han bare fette retard. Mista nettopp all respekt for han fyren der. Sletta Stress.no fra favoritter.

Haha, så enig! Har vært like før jeg har sletta Stress.no fra favoritter flere ganger, fordi jeg aldri besøker sida mer og inneholder mye tull (middelmådige artikler, flashy reklame etc.) Lil' Wayne er totalt uinterresant, og sletter likesågreit de få sangene jeg har av han fra PC-en mens jeg er i farta.

Edit:

Du skal kjøpe Reflection Eternal. :)

Co-sign, you heard Thendy! :D

Anbefaler deg masse av Pete Rock, Gutt92. Ser at du er på leting etter album, og kan trygt anbefale de to første albumene fra P.R. & C.L. Smooth.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Pete Rock & CL Smooth har jeg et album av, en slags best of samling eller noe sånt.

"They Reminisce Over You" og "All The Places" er de to sangene som faller aller mest i smak, men de andre er også veldig fete:)

Tenkte jeg kunne kjøpe meg noen album av dem så skal sjekke ut litt:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...