CypheroN Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 da bør du sjekke ut non phixion. (Noe prosjekt med ill bill tror jeg.) Selv blir det litt på kanten for min del, men jeg er bare konservativ. Skal sjekke det ut Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 lil wayne er shit, c3 er crap ferdig med det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Det er vel noen som mener på at den Carter III leaken er fake, og nok en mediaboost. Men, om det ikke skulle være det; HVORDAN klarer de som dropper hele albumet å få tak i det i det hele tatt? Er det så utrolig mange som bare får skiva rett etter at den er spilt inn, slik at mange folk bare kan droppe den hvis de vil? Kan ikke bare artistene spille inn albumene i studio, og ha de på MP3 eller FLAC eller hva de bruker, der helt til CD-ene skal trykkes opp? Er ikke så uvanlig at pressen får demoversjoner av plata, er nok her det skjer som oftest, "piratcrewene" utgir seg for å være i pressen, får tilsendt albumet og legger det ut. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 har nå hørt på det nye albumet til lil wayne. Var ikke så ille som jeg trodde, men det var ikke engang et gjennomsnitlig album. Rart all hypen karen har fått. Det er noen få låter med ok beats, men ikke noe mer enn det. Skal stikke innom hjemmesiden til DZK og se om han har lagt ut noe mer kvalitetsmusikk. Hørt på karen uendelig lenge nå. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Uansett om skiva jeg lasta ned var fake eller ikke: Jeg har offisielt fått nok av Lil Wayne. Om det så viser seg at den riktige skiva kommer 9. juni, og gud og hvermann hyper den opp, gidder jeg ikke bruke tid/penger/energi/båndbredde på den dritten. Jobber på PK, kanskje jeg skal si til kundene at vi ikke fikk skiva Blir trist hver gang noen nevner han i samme åndedrag som de største og beste rapperne. Fun fact: Spilte Visions Of Gandhi på jobb i dag. Kom en kar innom som aldri hadde hørt om Jedi Mind Tricks, men synes de 2 låtene jeg hadde spilt var så jævla kule at han kjøpte skiva. Mann i 25-30årene med barnevogn og hele pakka, synes det var litt fett. Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Noen har som skal på Loop Troop konserten på onsdag da? Det kommer til å rocke no sinnnnnsyyykt! Håper bare de spiller no'n klassikere i tillegg til nye skiva. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 De skal spille på Garage i Bergen på torsdag også. Nei, skal ikke der, men skulle gjerne vert det. Angående Lil Wayne, har jeg ikke klart å høre gjennom hele albumet enda, av diverse grunner. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Det er vel noen som mener på at den Carter III leaken er fake, og nok en mediaboost. Men, om det ikke skulle være det; HVORDAN klarer de som dropper hele albumet å få tak i det i det hele tatt? Er det så utrolig mange som bare får skiva rett etter at den er spilt inn, slik at mange folk bare kan droppe den hvis de vil? Kan ikke bare artistene spille inn albumene i studio, og ha de på MP3 eller FLAC eller hva de bruker, der helt til CD-ene skal trykkes opp? Er ikke så uvanlig at pressen får demoversjoner av plata, er nok her det skjer som oftest, "piratcrewene" utgir seg for å være i pressen, får tilsendt albumet og legger det ut. Oftest er det nok personer som faktisk er musikkjournalister, musikkbutikkmedarbeidere osv. som er med i piratgrupper. Bob_3: Fin historie Synd at ikke slik hip-hop oftere kommer ut til massene. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Synes det egentlig er greit at musikken holdes undergrunn for å være helt ærlig. Kjekt å vite at en ikke hører på musikk som ALLE andre hører på. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Fun fact: Spilte Visions Of Gandhi på jobb i dag. Kom en kar innom som aldri hadde hørt om Jedi Mind Tricks, men synes de 2 låtene jeg hadde spilt var så jævla kule at han kjøpte skiva. Mann i 25-30årene med barnevogn og hele pakka, synes det var litt fett. Way to go! JMT er jo da bomb. Blir ikke lite av dem i sommer på mitt anlegg Army of The Pharaohs - Battle Cry Se filmen hos Youtube Endret 3. juni 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 JMT er til tider veldig bra, ja. Noen som forresten har hørt soloalbumet til Jus Allah? Også er det hiphop på HW Radio. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Syntes ikke skiva til Jus Allah var noe å skrive hjem om. Da foretrekker jeg greia til Reef The Lost Cauze om vi skal oppholde oss i den gata. Synes for øvrig at Vinnie Paz er best i små mengder. Har aldri tålmodighet til å høre på JMT i lengre perioder. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Fra det jeg mener er Jedi Minds beste album (Violent by Design), Ghengis Khan: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Paje By Kite Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Noen som har hørt om Shyne? Jeg tipper han blir den nye rappekongen, han sitter fortia i fengsel for en skyte episode. Sanger jeg hører på fortia: Bizzy Bone - Marijuana Bone Thugs-N-Haromy - No Surrender Bone Thugs-N-Harmony - Flowmotion Bone Thugs-N-Harmony - Smoke Weed And Maintain Bone Thugs-N-Haromy - Weed Song (ta deg en joint og hør på den) Bone Thugs-N-Harony - exstacy Bob Marley feat Bone Thugs - Weed (Herlig Sang) Krayzie Bone - Hard Time Hustlin' Luniz - I Got Five On It Non- Phixion - Its Us AZ - the format (AZ er en undervurdert fyr. Tror det er Dj premier som har laga beaten) Dilated Peoples - Love And War og Fight Club Tech 9ne - Come Gangster Lupe Fiasco - Daydreamig Feat Jill Scott Krs-One - Free Mumia Sir Dyno - Cruz All Night Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Den nye rappekongen? Det har aldri vært noen konge innen rap. Lenke til kommentar
Paje By Kite Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Den nye rappekongen? Det har aldri vært noen konge innen rap. Det er et utrykk da, din kverolant Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Den nye rappekongen? Det har aldri vært noen konge innen rap. Det er et utrykk da, din kverolant Alle her inne er kverulant. Dessuten har du stavet det feil. Men før dette utvikler seg noe videre, hvem mener du er kongen innen rap nå for tiden? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Den nye rappekongen? Det har aldri vært noen konge innen rap. Det er et utrykk da, din kverolant Tips: ikke bruk banale begrep du kun deler med håpløse tabloidaviser om du håper på å bli forstått. Endret 4. juni 2008 av Loeve Lenke til kommentar
qui-gon Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 LoopTroop!! Om 3 timer! Snart får taket bein å gå på,med mindre "the long arm of the law" kommer å tar oss da! For... det var "Jag som sköt Palme" å satte Christer i klister! Virkelig ingen her som skal dit? Shame on you! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 LoopTroop!! Om 3 timer! Snart får taket bein å gå på,med mindre "the long arm of the law" kommer å tar oss da! For... det var "Jag som sköt Palme" å satte Christer i klister! Virkelig ingen her som skal dit? Shame on you! Huh what, hvor er dette? Har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg