Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel noen som mener på at den Carter III leaken er fake, og nok en mediaboost.

 

Men, om det ikke skulle være det; HVORDAN klarer de som dropper hele albumet å få tak i det i det hele tatt? Er det så utrolig mange som bare får skiva rett etter at den er spilt inn, slik at mange folk bare kan droppe den hvis de vil? Kan ikke bare artistene spille inn albumene i studio, og ha de på MP3 eller FLAC eller hva de bruker, der helt til CD-ene skal trykkes opp?

Er ikke så uvanlig at pressen får demoversjoner av plata, er nok her det skjer som oftest, "piratcrewene" utgir seg for å være i pressen, får tilsendt albumet og legger det ut.
Lenke til kommentar

har nå hørt på det nye albumet til lil wayne. Var ikke så ille som jeg trodde, men det var ikke engang et gjennomsnitlig album. Rart all hypen karen har fått. Det er noen få låter med ok beats, men ikke noe mer enn det.

 

Skal stikke innom hjemmesiden til DZK og se om han har lagt ut noe mer kvalitetsmusikk. Hørt på karen uendelig lenge nå. Anbefales sterkt!

Lenke til kommentar

Uansett om skiva jeg lasta ned var fake eller ikke: Jeg har offisielt fått nok av Lil Wayne. Om det så viser seg at den riktige skiva kommer 9. juni, og gud og hvermann hyper den opp, gidder jeg ikke bruke tid/penger/energi/båndbredde på den dritten. Jobber på PK, kanskje jeg skal si til kundene at vi ikke fikk skiva :innocent:

Blir trist hver gang noen nevner han i samme åndedrag som de største og beste rapperne.

 

Fun fact: Spilte Visions Of Gandhi på jobb i dag. Kom en kar innom som aldri hadde hørt om Jedi Mind Tricks, men synes de 2 låtene jeg hadde spilt var så jævla kule at han kjøpte skiva. Mann i 25-30årene med barnevogn og hele pakka, synes det var litt fett.

Lenke til kommentar
Det er vel noen som mener på at den Carter III leaken er fake, og nok en mediaboost.

 

Men, om det ikke skulle være det; HVORDAN klarer de som dropper hele albumet å få tak i det i det hele tatt? Er det så utrolig mange som bare får skiva rett etter at den er spilt inn, slik at mange folk bare kan droppe den hvis de vil? Kan ikke bare artistene spille inn albumene i studio, og ha de på MP3 eller FLAC eller hva de bruker, der helt til CD-ene skal trykkes opp?

Er ikke så uvanlig at pressen får demoversjoner av plata, er nok her det skjer som oftest, "piratcrewene" utgir seg for å være i pressen, får tilsendt albumet og legger det ut.

Oftest er det nok personer som faktisk er musikkjournalister, musikkbutikkmedarbeidere osv. som er med i piratgrupper.

 

Bob_3: Fin historie :) Synd at ikke slik hip-hop oftere kommer ut til massene.

Lenke til kommentar
Fun fact: Spilte Visions Of Gandhi på jobb i dag. Kom en kar innom som aldri hadde hørt om Jedi Mind Tricks, men synes de 2 låtene jeg hadde spilt var så jævla kule at han kjøpte skiva. Mann i 25-30årene med barnevogn og hele pakka, synes det var litt fett.

 

Way to go! JMT er jo da bomb. Blir ikke lite av dem i sommer på mitt anlegg ;)

 

Army of The Pharaohs - Battle Cry

Se filmen hos Youtube

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Syntes ikke skiva til Jus Allah var noe å skrive hjem om. Da foretrekker jeg greia til Reef The Lost Cauze om vi skal oppholde oss i den gata. Synes for øvrig at Vinnie Paz er best i små mengder. Har aldri tålmodighet til å høre på JMT i lengre perioder.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Shyne? Jeg tipper han blir den nye rappekongen, han sitter fortia i fengsel for en skyte episode.

 

 

Sanger jeg hører på fortia:

 

Bizzy Bone - Marijuana

Bone Thugs-N-Haromy - No Surrender

Bone Thugs-N-Harmony - Flowmotion

Bone Thugs-N-Harmony - Smoke Weed And Maintain

Bone Thugs-N-Haromy - Weed Song (ta deg en joint og hør på den)

Bone Thugs-N-Harony - exstacy

Bob Marley feat Bone Thugs - Weed (Herlig Sang)

 

Krayzie Bone - Hard Time Hustlin'

Luniz - I Got Five On It

Non- Phixion - Its Us

AZ - the format (AZ er en undervurdert fyr. Tror det er Dj premier som har laga beaten)

Dilated Peoples - Love And War og Fight Club

 

Tech 9ne - Come Gangster

Lupe Fiasco - Daydreamig Feat Jill Scott

Krs-One - Free Mumia

Sir Dyno - Cruz All Night

Lenke til kommentar

LoopTroop!!

 

Om 3 timer! Snart får taket bein å gå på,med mindre "the long arm of the law" kommer å tar oss da! For... det var "Jag som sköt Palme" å satte Christer i klister! :p

Virkelig ingen her som skal dit? Shame on you!

Huh what, hvor er dette? Har jeg ikke hørt om.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...