Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, det albumet er så sinnsykt fett ! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Army of the Pharaohs - Seven En av mine favorittlåter, no doubt. Celph, Reef og Vinnie Paz er mentale. Hører rykter om at Brods skal produsere for Reef i år? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Onra - Chinoiseries Et av de beste instrumetal albumene jeg har hørt på en stund, litt spesielle beats men fy fan hvor rått det er Vietnam inspirerte beats.. NP: 02 The Anthem, 19 The Vallee Of Love, 25 Take A Ride, 04 Relax In Mui Ne,20 Smoking Buddha Verd en gjennom lytting Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Aldri hørt om, men jeg skal se etter det. _____ Ny video fra EMC til låta Leak It Out Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Nummer 17 på Dream Merchant Volume 2. Konge! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Etter at Lil Wayne som kjent disset mixtape-Djer, svarte en DJ med å legge ut skiva hans på nettet, 10 dager før release. Jeg tilhører gruppen som misliker Weezy sterkt, så jeg bestemte meg for å laste ned skiva, bare for å føle at jeg fucka opp for karen. At jeg skulle være med på å dra opp statistikken, og Weezy tenker at jeg hadde kjøpt plata hvis den ikke hadde lekka så tidlig. Har hørt de første 5 låtene hittil, og jeg har bare en ting å si: Fy satan, så fantastisk dårlig det er! Jeg skjønner OVERHODET ikke hvordan noen kan si at Weezy er den beste rapperen i gamet. Gi Vanilla Ice en mic, og han eier Weezy på 4 bars. Rett og slett trist at så mange digger Lil Wayne. Noen andre som har hørt plata? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Etter at Lil Wayne som kjent disset mixtape-Djer, svarte en DJ med å legge ut skiva hans på nettet, 10 dager før release. Jeg tilhører gruppen som misliker Weezy sterkt, så jeg bestemte meg for å laste ned skiva, bare for å føle at jeg fucka opp for karen. At jeg skulle være med på å dra opp statistikken, og Weezy tenker at jeg hadde kjøpt plata hvis den ikke hadde lekka så tidlig. Har hørt de første 5 låtene hittil, og jeg har bare en ting å si: Fy satan, så fantastisk dårlig det er! Jeg skjønner OVERHODET ikke hvordan noen kan si at Weezy er den beste rapperen i gamet. Gi Vanilla Ice en mic, og han eier Weezy på 4 bars. Rett og slett trist at så mange digger Lil Wayne. Noen andre som har hørt plata? Jeg har, og jeg kan bare si at jeg ikke kunne vært mer enig med deg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Noen ganger skulle jeg ønske jeg så hva folk ser i Weezy, så jeg kan ta del i gleden. Men jeg fatter det faktisk ikke. Til og med i enkelte av Fifty sine sanger greier jeg å se hva som appellerer, men jeg finner absolutt ingen elementer i Wayne sine. Utifra diverse nettforum og generell hype, trodde jeg at jeg var ganske alene om å ikke kicke på Weezy. Enda godt det er fler som er enig med meg. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Noen ganger skulle jeg ønske jeg så hva folk ser i Weezy, så jeg kan ta del i gleden. Men jeg fatter det faktisk ikke. Til og med i enkelte av Fifty sine sanger greier jeg å se hva som appellerer, men jeg finner absolutt ingen elementer i Wayne sine. Utifra diverse nettforum og generell hype, trodde jeg at jeg var ganske alene om å ikke kicke på Weezy. Enda godt det er fler som er enig med meg. Vi er nok litt mer feinschmeckere vi som henger i denne tråden tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Noen ganger skulle jeg ønske jeg så hva folk ser i Weezy, så jeg kan ta del i gleden. Men jeg fatter det faktisk ikke. Til og med i enkelte av Fifty sine sanger greier jeg å se hva som appellerer, men jeg finner absolutt ingen elementer i Wayne sine. Utifra diverse nettforum og generell hype, trodde jeg at jeg var ganske alene om å ikke kicke på Weezy. Enda godt det er fler som er enig med meg. Det jeg synes er fett med noen av sangene hans, er beaten, og fint lite annet. Når folk kaller ham for "the best rapper alive" , så lurer jeg på hva de ville sagt om Nas, Immortal Technique, Common og andre rappere som er så utrolig mye bedre enn Wayne. Han har helt elendige tekster, blir jo ikke mer meningsløst enn det han klarer å prestere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Greia er jo at det knapt kan klassifiseres som tekster, er nærmere noe sånt som lav pipete prating, blandet med elending synging. Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Som følge av den ustoppelige hypen av Lil Wayne, måtte jeg gi ham en sjanse, for å høre om det virkelig var noe jeg gikk glipp av. Må si han var usannsynlig mye dårliger en det hypen tilsa. Kort oppsumert: Han eier ikke flow, beatsa er slitsomme, og det jeg orka å høre på var prega av så som så tekster. Konklusjonen blir at Lil Wayne må ha betalt verden for å propse han. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Carter II hadde jo noen bra låter, så jeg må vel høre på albumet før jeg gjør meg opp en mening (som nok blir ganske lik deres ) Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Å si at Lil Wayne ikke eier flow er jo rett og slett latterlig. Han outshiner jo så og si alle han dropper gjestevers for, nettopp pga flowen og ingenting annet. Når det gjelder innhold skal jeg si meg enig i at han er uengasjerende. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Dette skal sjekkes ut når jeg kommer hjem. Likte noen av sangene på Carter II, men ellers har jeg ikke så mye til overs for karen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Må nesten sjekke ut en skive al lil wayne. Kun pga hypen. Det jeg har hørt er hvertfall utrolig dårlig og det er ikke engang rapping. Men jeg får se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Necro er digg. Morsom rap-artist Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 da bør du sjekke ut non phixion. (Noe prosjekt med ill bill tror jeg.) Selv blir det litt på kanten for min del, men jeg er bare konservativ. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Det er vel noen som mener på at den Carter III leaken er fake, og nok en mediaboost. Men, om det ikke skulle være det; HVORDAN klarer de som dropper hele albumet å få tak i det i det hele tatt? Er det så utrolig mange som bare får skiva rett etter at den er spilt inn, slik at mange folk bare kan droppe den hvis de vil? Kan ikke bare artistene spille inn albumene i studio, og ha de på MP3 eller FLAC eller hva de bruker, der helt til CD-ene skal trykkes opp? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Er det nå vi skal begynne å vente på "The Leak II"? Anskaffing av albumet pågår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg