Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onra_Chinoiseries_m.jpg

 

Onra - Chinoiseries

 

Et av de beste instrumetal albumene jeg har hørt på en stund, litt spesielle beats men fy fan hvor rått det er :D

Vietnam inspirerte beats..

 

NP: 02 The Anthem, 19 The Vallee Of Love, 25 Take A Ride, 04 Relax In Mui Ne,20 Smoking Buddha

 

Verd en gjennom lytting ;)

Lenke til kommentar

Etter at Lil Wayne som kjent disset mixtape-Djer, svarte en DJ med å legge ut skiva hans på nettet, 10 dager før release. Jeg tilhører gruppen som misliker Weezy sterkt, så jeg bestemte meg for å laste ned skiva, bare for å føle at jeg fucka opp for karen. At jeg skulle være med på å dra opp statistikken, og Weezy tenker at jeg hadde kjøpt plata hvis den ikke hadde lekka så tidlig.

 

Har hørt de første 5 låtene hittil, og jeg har bare en ting å si: Fy satan, så fantastisk dårlig det er! Jeg skjønner OVERHODET ikke hvordan noen kan si at Weezy er den beste rapperen i gamet. Gi Vanilla Ice en mic, og han eier Weezy på 4 bars. Rett og slett trist at så mange digger Lil Wayne. Noen andre som har hørt plata?

Lenke til kommentar
Etter at Lil Wayne som kjent disset mixtape-Djer, svarte en DJ med å legge ut skiva hans på nettet, 10 dager før release. Jeg tilhører gruppen som misliker Weezy sterkt, så jeg bestemte meg for å laste ned skiva, bare for å føle at jeg fucka opp for karen. At jeg skulle være med på å dra opp statistikken, og Weezy tenker at jeg hadde kjøpt plata hvis den ikke hadde lekka så tidlig.

 

Har hørt de første 5 låtene hittil, og jeg har bare en ting å si: Fy satan, så fantastisk dårlig det er! Jeg skjønner OVERHODET ikke hvordan noen kan si at Weezy er den beste rapperen i gamet. Gi Vanilla Ice en mic, og han eier Weezy på 4 bars. Rett og slett trist at så mange digger Lil Wayne. Noen andre som har hørt plata?

Jeg har, og jeg kan bare si at jeg ikke kunne vært mer enig med deg.
Lenke til kommentar

Noen ganger skulle jeg ønske jeg så hva folk ser i Weezy, så jeg kan ta del i gleden. Men jeg fatter det faktisk ikke. Til og med i enkelte av Fifty sine sanger greier jeg å se hva som appellerer, men jeg finner absolutt ingen elementer i Wayne sine. Utifra diverse nettforum og generell hype, trodde jeg at jeg var ganske alene om å ikke kicke på Weezy. Enda godt det er fler som er enig med meg.

Lenke til kommentar
Noen ganger skulle jeg ønske jeg så hva folk ser i Weezy, så jeg kan ta del i gleden. Men jeg fatter det faktisk ikke. Til og med i enkelte av Fifty sine sanger greier jeg å se hva som appellerer, men jeg finner absolutt ingen elementer i Wayne sine. Utifra diverse nettforum og generell hype, trodde jeg at jeg var ganske alene om å ikke kicke på Weezy. Enda godt det er fler som er enig med meg.

 

Vi er nok litt mer feinschmeckere vi som henger i denne tråden tror jeg. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Noen ganger skulle jeg ønske jeg så hva folk ser i Weezy, så jeg kan ta del i gleden. Men jeg fatter det faktisk ikke. Til og med i enkelte av Fifty sine sanger greier jeg å se hva som appellerer, men jeg finner absolutt ingen elementer i Wayne sine. Utifra diverse nettforum og generell hype, trodde jeg at jeg var ganske alene om å ikke kicke på Weezy. Enda godt det er fler som er enig med meg.

 

Det jeg synes er fett med noen av sangene hans, er beaten, og fint lite annet. Når folk kaller ham for "the best rapper alive" , så lurer jeg på hva de ville sagt om Nas, Immortal Technique, Common og andre rappere som er så utrolig mye bedre enn Wayne. Han har helt elendige tekster, blir jo ikke mer meningsløst enn det han klarer å prestere.

Lenke til kommentar

Som følge av den ustoppelige hypen av Lil Wayne, måtte jeg gi ham en sjanse, for å høre om det virkelig var noe jeg gikk glipp av. Må si han var usannsynlig mye dårliger en det hypen tilsa. Kort oppsumert: Han eier ikke flow, beatsa er slitsomme, og det jeg orka å høre på var prega av så som så tekster.

 

Konklusjonen blir at Lil Wayne må ha betalt verden for å propse han.

Lenke til kommentar

Det er vel noen som mener på at den Carter III leaken er fake, og nok en mediaboost.

 

Men, om det ikke skulle være det; HVORDAN klarer de som dropper hele albumet å få tak i det i det hele tatt? Er det så utrolig mange som bare får skiva rett etter at den er spilt inn, slik at mange folk bare kan droppe den hvis de vil? Kan ikke bare artistene spille inn albumene i studio, og ha de på MP3 eller FLAC eller hva de bruker, der helt til CD-ene skal trykkes opp?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...