MKej Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hieroglyphics - step to my girl Er ikke det Souls Of Mischief ? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Det stemmer, men Souls of Mischief er jo med i Hieroglyphics-kollektivet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Ah. Boomblaster, grillings og pils på Marinen i dag. Ser ut til å bli en fin dag :] Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Spiller litt Hip-Hop nå fram til midnatt Tune in ! HWRadio Edit: Må bare beklage at det ikke vises rett track ID, må være noe feil med servern. Sendt PM vis noen vil ha playlist Endret 29. mai 2008 av MKej Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Spiller litt Hip-Hop nå fram til midnatt Tune in ! HWRadio Edit: Må bare beklage at det ikke vises rett track ID, må være noe feil med servern. Sendt PM vis noen vil ha playlist Takker så meget.Takket være linken fikk jeg endelig hørt på denne kanalen jeg så lenge har hørt om Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Hva synes folk om det her? Hørte på det for en god stund siden, og synes det var helt forferdelige rim, men hørte om igjen et par ganger nå nylig, og tror sangen vokste litt på meg, og leste blant annet flere sider med ros på Kingsize. God musikkvideo er det og. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Talentløst piss. Hater den jævla kebabnorsken som plutselig begynner å smyge seg inn. Den var vel for øvrig opp her for noen måneder siden. Gjensyn med en gammel klassiker :] Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Ahh, lenge siden jeg har hørt den. Hva synes folket om Atmosphere's nye album ? Her er mine to fav tracks fra skiva: Atmosphere - You Se filmen hos Youtube Atmosphere - Painting Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Fett som det meste av Atmosphere etter min mening. Noen som skal på Hip Hop Kemp i Praha i sommer, forresten? Frister noe sykt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Albumet til atmosphere er fett. Jeg hørte akk på det på bussturen hjem. Skikkelig kvalitet. Ehs5: Du var sikkert i godt humør elns da du hørte på den låta der, for den er ikke helt 100%. Nærmere 2% Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Fuck knows, mulig det. Ble bare overraska hvor mange på Kingsize som sa de digga det. Har endelig gått i anskaffelse av Immortal Technique - Revolutionary Vol. 1 da, har hørt det før, men bare av en kompis, så har ikke hørt noe veldig nøye før. Tror jeg faktisk digger den første mer enn volum 2. Virker litt mer konsist. Immortal Technique - No Me Importa Endret 30. mai 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Det nye albumet til Atmosphere virker jævlig fett. Har bare hørt et par sanger, men kjøper det nok på ebay snart:) Fikk forresten Jedi Mind Tricks - Visions Of Gandhi i posten i dag. Har ikke rukket å høre så veldig mye på den, men virker som en fet skive Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Ed OG - Situations Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Det nye albumet til Atmosphere virker jævlig fett. Har bare hørt et par sanger, men kjøper det nok på ebay snart:) Fikk forresten Jedi Mind Tricks - Visions Of Gandhi i posten i dag. Har ikke rukket å høre så veldig mye på den, men virker som en fet skive Atmosphere, hvem er han karen egentlig? Virker som han har vært bori noe misbruk, "Your glass house" låta fikk meg til å føle meg som den alkisen da jeg våkna til liknende omstendigheter for et par uker siden ( og satte på cd`en hans ) Hør selv: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Atmosphere, hvem er han karen egentlig? Sheeeeit, er du så lat at et lite wikipediasøk blir for hardt? Atmosphere is an American hip hop duo from Minneapolis, Minnesota. The members are rapper Slug (born Sean Daley, September 7, 1972) and DJ/producer Ant (born Anthony Davis). Active in various forms since 1993, they are one of the most commercially successful and long-lived independent hip hop acts. Mer. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Hieroglyphics - step to my girl Hvilket album ligger denne på? Google var ikke til mye hjelp. Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Atmosphere, hvem er han karen egentlig? Sheeeeit, er du så lat at et lite wikipediasøk blir for hardt? Atmosphere is an American hip hop duo from Minneapolis, Minnesota. The members are rapper Slug (born Sean Daley, September 7, 1972) and DJ/producer Ant (born Anthony Davis). Active in various forms since 1993, they are one of the most commercially successful and long-lived independent hip hop acts. Mer. Jeg var faktisk så lat ja. Tenkte å få infoen via hip-hop tråden på hw.no jeg da Good deal. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Hvilket album ligger denne på? Google var ikke til mye hjelp. Den er ikke på noen av de offisielle utgivelsene deres, så i likhet med "Cab Fare" så antar jeg at den er på en eller annen samleplate. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Hvilket album ligger denne på? Google var ikke til mye hjelp. Den er ikke på noen av de offisielle utgivelsene deres, så i likhet med "Cab Fare" så antar jeg at den er på en eller annen samleplate. Du finner den importen "VA - Hieroglyphics Imperium Hiero Classix Vol. 2" i hvert fall. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Army of the Pharaohs - Seven Se filmen hos Youtube * First verse: Planetary * Second verse: Chief Kamachi * Third verse: King Syze * Fourth verse: Reef the Lost Cauze * Fifth verse: Doap Nixon * Sixth verse: Demoz * Seventh verse: Celph Titled * Eighth verse: Vinnie Paz * Producer: Ill Bill Fra Ritual of Battle, skikkelig godalbum Endret 1. juni 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg