blured Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Egentlig idiotisk av the Game å disse 50-cent på den måten, når han er en av grunnene til at the Game ble stor. Det er egentlig unødvendig når the Game lager bedre musikk enn 50-cent (i hvertfall enn på det nye). Men det er som dere sier. Det handler om PR. Men det burde ikke vært slik. All PR burde ikke være god PR. Du burde ikke få credz når du disser andre. I hvertfall ikke når den du disser faktisk har hjulpet deg opp dit du er i dag. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Så vidt jeg har forstått så startet jo 50 beefen dems til de grader. Ut i fra det jeg har hørt syntes ikke 50 at Game ga han nok creds. Er det noen som har telling på hvor mange ganger Game sa "G-Unit" i The Documentary? Det er nok ganske mange. De var på en slags fredskonferanse, hvor de begge ble enige om at de skulle gjøre hver sin ting, og glemme beefen. 50 og crewet hans fortsatte jo selvfølgelig tullet. Nice going, 50 Cent. Ja, 50 hjalp The Game dit han er i dag, men hvis det er sånn som jeg har hørt hadde nok jeg også blitt ganske så pissed om jeg var i The Games sko. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Egentlig idiotisk av the Game å disse 50-cent på den måten, når han er en av grunnene til at the Game ble stor. Det er egentlig det er nettopp det det IKKE er,fordi han får masse PR for det. Og hva betyr PR? Økt platesalg,mere spenn i lomma osv osv Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvem bryr seg? Eminem, The Game, 50 cent og resten av kompaniet vil da aldri bli noen artister som får sikkelig status. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Eminem er faktisk verdens mestselgende artist noensinne og den som har hatt en hit lengst som nr. 1 i amerikaske hitlister. Alle platene hans FØR encore var faktisk noe at det sykeste som har blitt laget etter min mening. Endret 6. oktober 2005 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Eminem er den mestselgende Rapperen noensinne, ikke verdens mestselgende artist noensinne. Men er enig i at platene hans før encore var veldig bra. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jo eldre sangene er av Eminem, jo bedre er de. Sanger han lagde før, som i Infinite tiden, er drit kule. Nå er det bare greier som selger han lager, bortsett fra mixtape greier da. Han er fortsatt rå teknisk sett, men det han sier er ikke så kult lengre. Ikke som det var før i hvert fall... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jo eldre sangene er av Eminem, jo bedre er de. Sanger han lagde før, som i Infinite tiden, er drit kule. Nå er det bare greier som selger han lager, bortsett fra mixtape greier da. Han er fortsatt rå teknisk sett, men det han sier er ikke så kult lengre. Ikke som det var før i hvert fall... word! Digga eminem back in the days før han virkelig slo igjennom,de siste åra er det han har lagd søppel i mine øyne.. det blir lagd for å selge,akkurat som 90% av all søple pop musikk. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Alt fra Infinite til The Eminem show var rått! encore...nja han har mistet Slimen i seg...Han sa selv også at han han mistet Slim Shady'en i seg og han prøver å finne tilbake..noe har han jo laget...Men Like Toy Soldiers, Mosh, Just Lose it, Ass like that er de som har blitt hitter og de er bare det vanlige som er laget for å selge. Men de andre er det noe bra som han har klart å fått til. Etter min mening var Marshall Mathers LP best. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Likte veldig godt Marshall Mathers LP jeg også, hører dog omtrent aldri på Eminem i dag... blitt litt played Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvis dere liker ekte, IKKE KOMERSJ rapp, så bør dere sjekke ut disse gutta, di er seriøst DRIT FLINKE!! http://www.uhort.no/index.php?kontekst=artist;query=1728 Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 haha ja DRIT FLINKE er ordene. makan til møkk skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 haha ja DRIT FLINKE er ordene. makan til møkk skal man lete lenge etter :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvis dere liker ekte, IKKE KOMERSJ rapp, så bør dere sjekke ut disse gutta, di er seriøst DRIT FLINKE!! http://www.uhort.no/index.php?kontekst=artist;query=1728 en liten bump den fedeste tråden i musikk forumet dessuten vil jeg legge til at Uhørt ikke er så utrolig fett at det gjør no Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vil ikke at denne tråden skal dø. Skal vi se hva folk syns om Onkl P som kommer med soloplata hans når som helst. Jeg trodde at han kom til å lage en kjedelig plate. Men har hørt noen sanger og det virker til å bli jævla bra. Og har bare hørt gode ting om plata. Hva syns folk der ute? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har ikke sjekka den ut selv, men forundrer meg ikke hvis han klarer å droppe no ålreit... karen har jo skills... bare sjekk ut det gamle han og resten av Dirty Oppland crewet lagde, mye fett der... synd det blei det litt kommers når han og jaa9 ga ut sine greier... yea yea.. skal uttale meg mer når jeg har hørt plata PS! bumpa vi tråden samtidig eller Sweetman? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 OnklP er ok, men jaa9 er kjedelig. Kanskje hele Dirty Oppland må sammen om det her? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Folkens skjekk ut platen som Tiern&Lars fra freakshow gir ut gratis på nettsiden til ATPmusic. http://www.atpmusic.no/merch.php Helt rått! Disse kommer til å nå langt! *kose seg med musikken så høyt at naboen banner* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 nettopp bestilt meg nye plata til Warlocks.. en spesial utgave med video'n fra låta Graffkill... en av norges feteste videor i mine øyne ... www.fatcapmag.com for de som er hypp på å bestille... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?!?!? Har prøvd google, revconnect og limewire.. Finner ingenting! Sangen heter iallefall: Tupac & James Blunt - Beautiful Thug. (Melodien til James Blunt og vokalene til pac) Hærlig sang iallefall! Ingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg