Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

jeg vil ha flere youtube filmer! Fant masse ny musikk, finnes det noen andre gamle perler av Eminem, enn infinite?

 

Det du skal gjøre er å tune inn på HW Radio fra klokka åtte. ;)

 

___

 

Jeg har bare hørt Labor Days, hva annet bør man få meg seg, Loeve?

 

Selvsagt skal det tunes.

 

Jeg synes hele Aesop Rocks produksjon er verdt en gjennomlytt. Teksten ved siden av er et pluss med den karen, går unna til tider ;)

 

Kjønner meg ikke på deg, først sier du at du vill ha flere svar som mine, men så sier du det stikk motsatte...

Kjønner du deg på meg så blir det månelyst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
takk til den som linka til denne låta her. Den er så uffatelig chill på en litt rar måte. Må være stemmen til karen og måten han rapper på: ( Pete Philly & Perquisite - Insomnia video'n )

 

Ja takker til den som kom med den der. Har anskaffa to album nå.

Hørt gjennom "Remindstate" et par ganger å, og skal starte å høre gjennom "Mystery Repeats"

Utrolig chill og digg å høre på...

 

Pete Philly & Perquisite - Grateful:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
takk til den som linka til denne låta her. Den er så uffatelig chill på en litt rar måte. Må være stemmen til karen og måten han rapper på: ( Pete Philly & Perquisite - Insomnia video'n )

 

Ja takker til den som kom med den der. Har anskaffa to album nå.

Hørt gjennom "Remindstate" et par ganger å, og skal starte å høre gjennom "Mystery Repeats"

Utrolig chill og digg å høre på...

 

Pete Philly & Perquisite - Grateful:

[*youtube*]LPUsJBQA6jY[*/youtube*]

Wow, nice!

 

Aldrack: Digge grupper.

 

 

Zion I - Bird's Eye View

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Pete Philly & Perquisite - Grateful:

[*youtube*]LPUsJBQA6jY[*/youtube*]

Wow, nice!

 

Anbefaller å høre gjennom albumene. de to (av tre) jeg har hørt er geniale, så de anbefales.

 

og legger ved en video til:

pete philly - self reflection

Lenke til kommentar
Hva syntes dere om denne fra Rick Ross?

 

http://www.youtube.com/watch?v=CPHPYWQS5bc

 

Grei nok beat, men her stopper det. For meg er dette dritt musikk. Er det rart folk hater rap når slike sanger som dette oversvømmer MTV?

 

"Yo im a fat nigger and I have money". Det er alt jeg hører fra den sangen...

 

Men det var jo litt morsomt at han hoppet av broen. Det var jo hinsides, hvorfor gjorde han det? :p Pluss at "im speeding" er ikke alt R. Kelly gjør. "Im raping underage kids", tror du det blir neste sang?

 

SUBSTANS, innhold. Det er jo det hip-hop egentlig er.

Endret av Badfellah
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Atmospheres nye album går rett inn på femteplass på billboardlista. Imponerende.

 

http://newsroom.mtv.com/2008/04/30/atmosph...hip-hop-justice

But the most interesting thing about next week’s chart, though, has to be Atmosphere, whose latest set, When Life Gives You Lemons, You Paint That S— Gold, enters the chart at #5. Considering the Minneapolis hip-hop duo’s still on the fringe, it was surprising to see that their record sold 36,400 copies in its first week — not shabby at all for MC Slug (above) and producer Ant, who’ve thrived on their underground cred since getting together back in the mid-90’s.

 

Maybe their hipster cred has finally reached a boiling point? Or maybe it’s the guest-vocal props from Tom Waits and TV on the Radio’s Tunde Adebimpe? Then again, Atmosphere’s long been a slow burn — they’re one of the best-selling indie hip-hop acts of the last decade, rebuffing a few major-label offers in their day. Or maybe it’s Slug’s completely tripped-out lyrics.

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar

Er imponerende å innta 5.plassen på Billboard ja, men nå er jo Atmosphere faktisk større enn det det virker som at folk her tror. The Arrival fra deres forrige album ble vel en ganske stor hit i statene, og jeg antar at de har en ganske høy status også blant ikke hiphopere ettersom musikken deres er mer mottakelig for fans av andre musikkgenrer, enn hiphop generelt sett.

Lenke til kommentar
Hva syntes dere om denne fra Rick Ross?

 

http://www.youtube.com/watch?v=CPHPYWQS5bc

 

Grei nok beat, men her stopper det. For meg er dette dritt musikk. Er det rart folk hater rap når slike sanger som dette oversvømmer MTV?

 

"Yo im a fat nigger and I have money". Det er alt jeg hører fra den sangen...

 

Men det var jo litt morsomt at han hoppet av broen. Det var jo hinsides, hvorfor gjorde han det? :p Pluss at "im speeding" er ikke alt R. Kelly gjør. "Im raping underage kids", tror du det blir neste sang?

 

SUBSTANS, innhold. Det er jo det hip-hop egentlig er.

Ikke alle digger musikk hvor teksten er alt. Kommer du med eks på hva god rap er da eller? Nas opplegg liksom? All about the text... Latterlig at det er inn å hate kommers rap

 

R. Kelly er forresten kanskje verdens mest suksessrike R&B fyr. Dette er tidenes RK-låt:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...