asad Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sjekk denne for eksempel. Er noe annet enn soulja boy. Og denne, som er en personlig favoritt: Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ikke for å kritisere asad, men jeg tror ikke akkurat Young Buck egner seg som posterboy for ekte Rap... Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ikke for å kritisere asad, men jeg tror ikke akkurat Young Buck egner seg som posterboy for ekte Rap... Samme tenkte jeg.. Nas - Memory lane Common - The 6th sense Common - Be Blue scholars - No rest for the weary Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som har noen Common album og anbefale? Hørtes bra ut på noen youtube-filmer i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som har noen Common album og anbefale? Hørtes bra ut på noen youtube-filmer i tråden. Like water for chocolate, og Be Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Ok, jeg trekker meg tilbake fra denne tråden, jeg mente ikke å gjøre noen sinte. Jeg tenkte bare jeg skulle si min mening, men nå begynner dere med dritt slenging og det gidder jeg ikke. BTW jeg kunne faen ikke ha kjønt at det var sarksme, det var jo skriflig! Det er helt greit å si sin mening, men når det er tydelig at den er basert på fordommer og skitsnakk må du regne med reaksjoner. Men det er i grunn ikke så merkelig, kanskje, om du har hørt lite/intet på hiphop. Jeg kunne f.eks. sjøl sagt at all svartmetall høres helt likt ut, og at de bare hamrer løs på instrumenta så fort de klarer. Men det synes jeg jo fordi jeg ikke har peiling/har ikke satt meg inn i sjangeren. ________ Så til kveldens gladsak, O.C. og A.G. lager et album sammen og singelen er ute: O.C. & A.G. - 2 For The Money, produsert av Showbiz, med DJ Premier on the cuts Slett ikke verst. Endret 27. april 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som har noen Common album og anbefale? Hørtes bra ut på noen youtube-filmer i tråden. Can I Borrow A Dollar og Resurrection. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Fett igjen, thendrup. Gode, klassiske BlaxPlo-samples Siste veivalg fra Blue Scholars, Butter and Gun$ (Loyalty Pt 2.): http://www.divshare.com/flash/playlist?myId=4361778-087 Kommer på EP'en med samme navn om noen dager.. Endret 27. april 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fet låt, og fet koreografi Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har sjekka ut den nye plata til The Roots? I såfall, hva syns dere? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har sjekka ut den nye plata til The Roots? I såfall, hva syns dere? ..og skal noen se de @ Oslo? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Når kommer The Roots til Oslo? Jeg var til stede forrige gang de var i Oslo. Jeg tror det kan ha vært i desember 2005, det var i hvert fall like etter at de hadde sluppet The Tipping Point. Rytmene, den friske sounden og Black Thought er noe som virkelig kan anbefales å få med seg live! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Så de i 03, og de imponerte meg stort med sin opptreden. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skal se The Roots live på parken festivalen Gleder meg Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 jeg vil ha flere youtube filmer! Fant masse ny musikk, finnes det noen andre gamle perler av Eminem, enn infinite? Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 takk til den som linka til denne låta her. Den er så uffatelig chill på en litt rar måte. Må være stemmen til karen og måten han rapper på: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Gud jeg har sovet på Aesop Rock. Paperwalls: Renegade. Endret 28. april 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 jeg vil ha flere youtube filmer! Fant masse ny musikk, finnes det noen andre gamle perler av Eminem, enn infinite? Det du skal gjøre er å tune inn på HW Radio fra klokka åtte. ___ Jeg har bare hørt Labor Days, hva annet bør man få meg seg, Loeve? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 None Shall Pass-skiva var en heftig overraskelse, i hvert fall. De andre har jeg bare hørt bruddstykker av, men stilen er såpass konsekvent at jeg tror det er vanskelig å bomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg