Gnotten Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da kjører jeg på med to av de beste lyriske sangene noensinne laget innenfor hip-hop. Først er det tid for en helt fantastisk historie fortelling av Ras Kass. lawwww på youtube har gjort en flott jobb med å billedgjøre Ras sine ord. (Hvis det er han som har gjort jobben.) Ras Kass - Nature of the Threat Den neste er fra en annen som heller ikke er ukjent som en fantastisk lyriker. I sangen forteller han om seg selv i tredjeperson, helt fantastisk. Hadde sangen vært litt kortere, kunne den vært tidenes beste hip-hop. Canibus - Poet Laureate ll Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Appendix - Idoler med paroler Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 sommeraktig hip-hop anyone? nico d, onkl p og el axel - sommertid inna di lights - sommerminner bring 'em on gutta Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 sommeraktig hip-hop anyone? nico d, onkl p og el axel - sommertid inna di lights - sommerminner bring 'em on gutta Keith Murray feat. Tyrese & Junior - Nobody Do It Better Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jurassic 5 - Concrete Schoolyard Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 FunkyboJ: Prøv disse: http://www.sendspace.com/file/hfud5s http://www.youtube.com/watch?v=ulCXdkD8_Qc Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Common - Love Is. Dilla bak beaten, topp 10 blant beste hiphop-produsenter. ''Be'' er allerede en klassiker, or soon to be. Commons lyrikk er fabelaktig i denne sangen. Peace to Dilla & Common. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 sommeraktig hip-hop anyone? nico d, onkl p og el axel - sommertid inna di lights - sommerminner bring 'em on gutta Aah, inna di lights er chill! fronta - sommar obie trice - detroit summer KTC - sommerlåta Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sommerlåt nummer 1 er jo MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe nice, Thendrup. Ikke akkurat sommertracks, men noen tracks fra DL Incognito: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) En til som jeg nettopp la opp: Endret 22. april 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jurassic 5 - Concrete Schoolyardnajs, thanks FunkyboJ: Prøv disse:http://www.sendspace.com/file/hfud5s http://www.youtube.com/watch?v=ulCXdkD8_Qc herlig. mekano rocker lett anlegget nå Aah, inna di lights er chill!inna di lights er syyykt chill ja, de er råe. pluss at de er fra lillehammer!Sommerlåt nummer 1 er jo MC Miker G & DJ Sven - Holiday Raphaha, takker men ey, noen som har lagt merke til at urørt.no har blitt oppdatert? damn så stygg siden har blitt. var faktisk ganske fin og brukervennelig før, men nå er den jo helt håpløs. dessuten tar det age's å laste den også ... (jeg har 10mbit fiber). nesten så jeg ikke gidder å leite etter musikk der lenger ass. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da kjører jeg på med noen til. Først den deilige: Cyne - Arrow of God Se filmen hos Youtube Neste er en veldig undervurdert sang av Eminem. Spør du meg, er denne oppe der med Lose Yourself. Den er helt rå. Spesielt fra ca 10 sekunder og utover i 2. vers er han meget god. Eminem - Infinite Se filmen hos Youtube Til slutt har vi en klassiker av nyere tid, nemlig 2003. (Er ikke mange klassikere etter år 2000). Cunnin Lynguists feat. Masta Ace - Seasons Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Crazy ill den Infinite-låta ja, den og resten av albumet har fått heavy rotation her i huset hvertfall. Skulle ønske Eminem kunne fortsatt slik. Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) ah, herlig badfella... Poet Laureate ll er en av de sykeste sangene jeg noen gang har hørt.. elsker hvordan canibus kan flowe uten behov for refreng eller hooks. og, selvfølgelig, er det behagelig å høre hvordan beaten endrer seg frem og tilbake gjennom sangen. Endret 23. april 2008 av Pejorative Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Spiller litt Hip Hop på 8000 fra 20.00 til AvieN tar over (kl 21.00) Tune in www.hwradio.net Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det var en tid da P Diddy var på sitt beste. Syntes han har drevet mer og mer vekk fra sine opprinnelige sanger. Elsker denne sangen. P Diddy - Victory Se filmen hos Youtube EDIT: 4 sekunder ut i videoen er stille. Tror videoen hakker en del også, men ikke musikken. Endret 25. april 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Herregud, jeg klarer fortsatt ikke å fatte hvor fet "Memory lane" er . Beste sangen fra "Illmatic" albumet, og helt klart en av de beste hip-hop sangene noensinne. Går aldri lei den jeg ! http://pl.youtube.com/watch?v=JXBFG2vsyCM Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) sommeraktig hip-hop anyone? nico d, onkl p og el axel - sommertid inna di lights - sommerminner bring 'em on gutta Biz Markie - It's Spring Again Edit: spring funker det og, vel? Endret 25. april 2008 av noisetank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg