Torbjørn. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 This is doomsday, for MCs with hollow skills, who talk about clothing articles and dollar bills and fake ass fives that they dont even drive, hip-hop is war and only strong MCs will survive Hollacaust sitt vers er forresten fenomenalt på denne. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Da kjører jeg til på to til. Variasjonen på sangene skal vedvare. Først kjører jeg på med sangen jeg mener sammen med "The Bridge is Over" er "The Teacher" sin beste. Syns musikkvideoen også er herlig, spesielt siden den backer opp sangen som ganske humorøs og harry. KRS-One - Friend Se filmen hos Youtube Den neste er en mer hard-core og god sang av "The Tongue Twister". Big Pun - Boomerang Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 De tre feteste rapperne på samme track: Phatom feat. Chino XL, Crooked I & Canibus - Collateral Damage Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fett. Det er dette også, nok en video fra 9th Wonder og Buckshots nye album: Hold It Down feat. Talib Kweli & Tyler Woods Se filmen hos Youtube Lover godt. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kjører likså godt på med to til nå før helga. Så ønsker jeg dere alle en god helg. Først har vi en fantastisk leking med navn som kun denne mannen er i stand til å klare. Rappere som Soulja Boy forstår vel ikke teksten på denne sangen engang... GZA - Fame Se filmen hos Youtube Så avslutter jeg ballet med en god klassiker. Kool G Rap and DJ Polo - Streets of New York Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kom tilfeldigvis over denne som visstnok skal være fra Bustas kommende album. Link. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Noen andre som har fått med seg Nicolay's siste prosjekt Time:Line? Ligger her om noen er interessert. Karen er rett og slett kongen av chill! Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fet remix, må sjekkes ut. Kool G. Rap ft. Nas - Fast Life (Vinyl ReAnimators Remix) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Er ikke sikker på hva som er mest flaut her. Programlederen som småkoser med dommeren, krøplingen (i mangel av mer politisk korrekt ord) som freestyler, eller dommeren som stemmer på han? Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg sitter og ler her nå ehs, herregud for en video. Jeg havner rett i helvete for å le av en tilbakestående person though Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Er ihvertfall ikke bare Eli man kan le av der, absolutt ALT med den videoen er jo helt latterlig kult. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja. pluss at jeg må være ektra trøtt akk nå , siden jeg fortsatt sitter og ler. Første gang jeg så videoen tok det litt tid før jeg skjønte at eli ikke var helt normal, trodde han var fjern elns^^ Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Album Anbefaling: Goodie Mob - Soul Food Gammel klassiker jeg kom over for en stund siden.. 10 av 10, IMO NP: 04 - Dirty South, 05 - Cell Therapy, 15 - I Didn't Ask To Come Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er ikke sikker på hva som er mest flaut her. Programlederen som småkoser med dommeren, krøplingen (i mangel av mer politisk korrekt ord) som freestyler, eller dommeren som stemmer på han? Hip hop lives! Mener den ble postet et par sider tilbake. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Er ikke sikker på hva som er mest flaut her. Programlederen som småkoser med dommeren, krøplingen (i mangel av mer politisk korrekt ord) som freestyler, eller dommeren som stemmer på han? Hip hop lives! Mener den ble postet et par sider tilbake. Ble den? Da må jeg bare beklage. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Dagens låt: Braintex - Anti Grey Ellers kan du laste ned Gnarls Barkley sitt nye album baklengs her: http://www.fronttobackbacktofront.com/ Helt gratis! Endret 19. april 2008 av stoltz Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Den Jazzmatazz sangen var jo knall. En anna god en: Guru - Take a look (at yourself) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 WU-TANG CLAN PÅ ROCKEFELLER 5. JUNI Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mer 9th Wonder & Buckshot, denne gang fra Chemistry. Money makes the world go round: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg