Big SturL Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Var ikke meningen å pisse off folk, bare uttrykte min personlige mening om saken. Respekterer helt og fullt ut at dere muligens liker den nye stilen, men ville bare få frem at jeg ikke gjør det (det er vel det forum er til for; å utrykke meninger?). Såklart, jeg trenger jo ikke å kjøpe det som du sier - men det skriver jeg vel mer eller mindre i første linje. Tror heller ikke jeg skrev noe om at BCK-fans vil ha noe annet, bare at JEG vil det. Videre har jeg ikke noe imot 9th Wonder, og jeg synes han lager mye fete beats. Men, peace and love, det er nok Rap ute der for oss alle Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Denne tracklisten burde klare å få deg med igjen: KRS One - Sound Of Da Police Saigon - Impeach The President - DJ Green Lantern feat. dead prez, Saigon, Immortal Technique & Just Blaze Naughty By Nature - O.P.P. Cunninlynguists - Things I Dream KRS One & Zach De La Rocha & Last Emperor - CIA Jamal-Keep it Real Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Vågsbygd Handy - Discofeber Aesop Rock - Daylight A Tribe Called Quest - Jazz (We've Got) Pete Rock and CL Smooth - Act Like You Know Crooklyn Dodgers - Crooklyn Dodgers (Special Ed, Buckshot, Masta Ace) (Prod. A Tribe Called Quest, Baseball Mix) Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck Latin Kings - Botkyrka Stylee Latin Kings - Shuno Hieroglyphics - Cab Fare Folk og Røvere - Fru Hagen Portishead - Glory Box Leftfield - Melt Black Star Liner - Sultan Airbase No. 1 Bomb The Bass Feat. Justin Warfield - Bug Powder Dust (Kruder & Dorfmeister Session Remix) Prodigy Presents The Dirtchamber Sessions Volume One - Track 2 1. Bomb the Bass, "Bug Powder Dust" (1994) 2. Trouble Funk, "Pump Me Up" (1984) 3. The Charlatans, "How High" (1997) 4. The Prodigy, "Poison" (1995) 5. Jane's Addiction, "Been Caught Stealing" (1997) 6. Tim Dog featuring KRS-One, "I Get Wrecked" (1993) Overseer - Supermoves (10 sekunder, feiltrinn) Gotan Project - La Revancha Del Tango Jean Jacques Smoothie - 2 People Nina Simone - Feeling Good (Huff & Herb Epic Mix) De La Soul - U Can Do (Life) Massive Attack - Unfinished Sympathy Roisin Murphy - Overpowered Imogen Heap - Spooky Morcheeba - The Sea Pete Rock - Play Dis Only At Night Massive Attack - A Prayer For England Kid Loco - She Woolf Daydreaming DinoSau - A thousand bottles a day Enya - Fairytale Da kan du tune inn her eller her, om du bruker itunes Mye fint der! Hoppet i seng jeg når Vågsbygd dukket opp Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 http://break.com/index/worst-rap-battle-ever.html hahaha-ha! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 http://break.com/index/worst-rap-battle-ever.htmlhahaha-ha! Fy faen for en retard den ene fyren var. :!: Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, fy faen så kult å le av en utviklingshemmet. Grow up. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fin beat av J-Love: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Høres ut som han er inspirert av Premo Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noen som vet hvem som varmer opp for meth&red idag eller? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bishop Lamont, var det ikke? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Noen her som var på Red & Meth? (Og husk HW Radio i dag. ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Noen her som var på Red & Meth? (Og husk HW Radio i dag. ) Merkelig lite oppstyr rundt den konserten der. Hadde jeg hatt penger hadde jeg dratt, garantert. Aldri sett dem sammen live. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Synes dette var ganske tøft; Pimp C tribute: Nå er det forsåvidt også offisielt at han døde av overdose for de som ikke har fått det med seg: The Los Angeles County Coroner's office state Pimp C died from an accidental overdose of Promethazine/Codeine "syrup" mixed with a pre-existing medical condition, sleep apnea, which causes a person to stop breathing during sleep. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Den er spcha! Endret 15. april 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kom nettop hjem fra Busdriver konsert på Blå, damn! Mannen har det enmannshowet. Lite folk, god stemning og fått signa album Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Fett. Hørt lite av mannen, hva anbefales? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 All Right. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Får bidra litt, tenker jeg. Her har dere en meget fin filosofisk og religiøs reise av Rakim. En gjemt og forbisett "gem" dette her. Rakim - The Mystery (Who is God?) Se filmen hos Youtube Så beveger vi oss til en litt annerledes type av hip-hop. Det er snakk om en flott jazz-preget sang av den lyriske halvdelen av Gang Starr. Guru - Loungin Enjoy! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jazzmatz var smooth! Deilig med litt jazz i bakgrunnen syntes jeg dah. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dersom du ikke allerede har de, kan jeg anbefale deg samtlige Jazzmatazz plater (spesielt de to første). Jazzmatazz 1 Jazzmatazz 2 Jazzmatazz 3 Jazzmatazz 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Fett.Hørt lite av mannen, hva anbefales? Tja, har ikke hørt mye på han selv, men han var off the hook live. Var sin egen dj og lagde masse fete forvrengte lyder med stemma si, bare lekte seg med miksebordet, orntli lydmagiker og strålte energi. Fear of A Black Tangent er ganske kul Dersom du ikke allerede har de, kan jeg anbefale deg samtlige Jazzmatazz plater (spesielt de to første). Indeed. Endret 16. april 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 De to første er veldig bra, ja. Det fjerde er bare tragisk, styr unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg