Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Ahh, herlig i dag. De har opphørssalg på Playcom i her i byen, og i den anledning er alt på 50%. De hadde hip-hop av diverse kaliber, Professor Griff, Joe Budden, Killah Priest - bare ukjente album egentlig. Men, etter hvert som jeg blar meg igjennom det lille utvalget de har, snur jeg meg og ser på en hylle som står ved utgangen. Hva står vel ikke der???

post-82721-1207584955_thumb.jpg

post-82721-1207584960_thumb.jpg

39,95kr fattigere går jeg ut med et tidenes topp 5 album - grei deal for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har kanskje rett i det. Da har jeg i og for seg ikke mer enn 20-30 album (har rundt 1050 hvis du teller de "utenfor" hylla)... Gidder liksom ikke skaffe fullt av plater for å for å rippe dem til datan. Derimot, når jeg får meg et skikkelig stereo (CD eller LP) - da skal det nok bli endel ;)

Lenke til kommentar

Ripper alt jeg har av musikk, jeg. Samme hvor jeg hører på de, saken er jo at jeg har kjøpt de.

Takker Thendrup for tips, Pete Philly & Perquisite - Mindstate. Chill nederlansk hip hop som alle burde sjekke ut, jeg ble veldig imponert. :)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Ingen årsak, S.O.N.O.G.R.A.M er et utrolig bra album som jeg anbefaler sterkt. Se også om du får tak i Project F.E.T.U.S som han slapp under navnet One Man Army i 2004, og også Binary Star-albummene Waterworld (1999) og Masters of the Universe (2000). Det er nemlig også bra saker.

Lenke til kommentar
trenger tips til noen hardcore rap sanger, harde beats, mye banning og skikkelig gangstah :p

DMX - Number 11

Styles P (feat. Sheek Louch & Eve) - And I Came to

Mobb Deep - Clap

Ja Rule (feat. Black Child, Yoing Merc & D.O. Cannons) - Thing's Gon Change

Philly's Most Wanted (feat. Clipse) - Street Tax

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...