Big SturL Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ahh, herlig i dag. De har opphørssalg på Playcom i her i byen, og i den anledning er alt på 50%. De hadde hip-hop av diverse kaliber, Professor Griff, Joe Budden, Killah Priest - bare ukjente album egentlig. Men, etter hvert som jeg blar meg igjennom det lille utvalget de har, snur jeg meg og ser på en hylle som står ved utgangen. Hva står vel ikke der??? 39,95kr fattigere går jeg ut med et tidenes topp 5 album - grei deal for å si det sånn Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Et meget godt kjøp. (Men hvorfor hadde du den ikke allerede ) Som vanlig blir det hiphop på HW Radio klokka åtte i kveld. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Et meget godt kjøp.(Men hvorfor hadde du den ikke allerede ) Som vanlig blir det hiphop på HW Radio klokka åtte i kveld. Såklart hadde jeg den allerede Men, "lovlig" nå da... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Man har ikke et album om det ikke står i hylla. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du har kanskje rett i det. Da har jeg i og for seg ikke mer enn 20-30 album (har rundt 1050 hvis du teller de "utenfor" hylla)... Gidder liksom ikke skaffe fullt av plater for å for å rippe dem til datan. Derimot, når jeg får meg et skikkelig stereo (CD eller LP) - da skal det nok bli endel Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ripper alt jeg har av musikk, jeg. Samme hvor jeg hører på de, saken er jo at jeg har kjøpt de. Takker Thendrup for tips, Pete Philly & Perquisite - Mindstate. Chill nederlansk hip hop som alle burde sjekke ut, jeg ble veldig imponert. Endret 7. april 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Kveldens låt: Big L feat. Kool G Rap - Fall Back (produsert av Shomari) Se filmen hos Youtube Endret 7. april 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) One Be Lo - enecS ehT nO kcaB Endret 8. april 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Takk for tipset Torbjørn S, One Be Lo-albumet må herved anskaffes. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ingen årsak, S.O.N.O.G.R.A.M er et utrolig bra album som jeg anbefaler sterkt. Se også om du får tak i Project F.E.T.U.S som han slapp under navnet One Man Army i 2004, og også Binary Star-albummene Waterworld (1999) og Masters of the Universe (2000). Det er nemlig også bra saker. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som husker hva wutangclan sangen der de er steinaldermenesker på musikkfilmen heter? Usikker på om det er wu tang clan som har den, men mener å husker det var de(husker det fra når jeg var mindre ) Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 S.O.N.O.G.R.A.M skal definitivt sjekkes ut. Diamond D - Hiatus [Remix] Se filmen hos Youtube The Pharcyde - Soul Flower [Remix] and for the ladies: Biz Markie - Let Me Turn You On Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hørt mye på Soulflower remixen, mad chill... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 trenger tips til noen hardcore rap sanger, harde beats, mye banning og skikkelig gangstah Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 2pac - Hit 'em up er vel en slager i så fall. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 trenger tips til noen hardcore rap sanger, harde beats, mye banning og skikkelig gangstah DMX - Number 11 Styles P (feat. Sheek Louch & Eve) - And I Came to Mobb Deep - Clap Ja Rule (feat. Black Child, Yoing Merc & D.O. Cannons) - Thing's Gon Change Philly's Most Wanted (feat. Clipse) - Street Tax Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Se filmen hos Youtube For de som ikke har oppdaget Common enda. Eller Jedi Mind Tricks: Se filmen hos Youtube Noen som kan anbefale noen like grupper/sanger som Army of the Pharhaoes, Jedi eller Common? Endret 9. april 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 "A dream" er en flott låt, men jeg anbefaler også filmen "Freedom Writers" som den er på soundtracket til. Kvalitetsfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg