REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilken plate av ham bør jeg kjøpe som nybegynner i å høre på Busta? Du burde holde deg unna. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bra, veloverveid innlegg Loso - O store hip-hop guru! Til PhoenixHunter: Du kan jo laste ned noen album, så kjøper du evt. det du liker. Du kan også sjekke ut den gamle gruppa hans, Leaders Of The New School. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Bra, veloverveid innlegg Loso - O store hip-hop guru! Hører forresten at Busta Rhymes skal til Oslo 16. mai. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Leaders Of The New School huh? Så det va han i før Busta Rhymes. Endret 4. april 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Busta Rhymes var medlem av Leaders of the New School før han gikk solo, ja. Mitt favoritt Busta-vers er fra den tida der, på slutten av denne videon: Se filmen hos Youtube Endret 4. april 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vet dere om noen som rapper fortere en Busta? Brake ya neck er jo helt syyyk! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Busta har såvidt jeg vet aldri vært verdens raskeste rapper. Du kan jo sjekke ut Bizzy Bone og Twista for å begynne et sted. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) De fleste har vel fått med seg disse her, men om ikke er det på tide. Expand and enjoy Crooklyn Dodgers - Crooklyn Dodgers ( Buckshot, Masta Ace, and Special Ed - Prod. by A Tribe Called Quest) Se filmen hos Youtube Crooklyn Dodgers 95' - Return of the Crooklyn Dodgers (Chubb Rock, Jeru the Damaja, and O.C. - Prod. by Dj Premier) Vet dere om noen som rapper fortere en Busta? Brake ya neck er jo helt syyyk! Han er kanskje kjapp, men det er mye svada og Endret 4. april 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 JÆVLIG fete tracks AvieN! Har hørt om Crooklyn Dodgers før, og kjøpte faktisk filmen Crooklyn på DVD i forrige uke. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Busta har såvidt jeg vet aldri vært verdens raskeste rapper. Du kan jo sjekke ut Bizzy Bone og Twista for å begynne et sted. Twista er nok den raskeste rapperen, er med i Guiness Rekordbok og greier. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er mye svada når det kommer til busta ja, men han er likevel rapperen jeg synes høres fetest ut når han rapper fort. Har hørt på jævlig mange med rask flow, men det blir ikke det samme som busta. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hørt Percee P? Kan også gå fort: Endret 5. april 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvordan fikser man youtube-videoer? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bra, veloverveid innlegg Loso - O store hip-hop guru! Hører forresten at Busta Rhymes skal til Oslo 16. mai. Fy faen så fet det hadde å vært der synd jeg bor i trondheim Busta har såvidt jeg vet aldri vært verdens raskeste rapper. Du kan jo sjekke ut Bizzy Bone og Twista for å begynne et sted. Twista er nok den raskeste rapperen, er med i Guiness Rekordbok og greier. Det så jeg på tv, helt syykt.. å verdens raskeste maskinskriver skulle prøve seg å skrive det han rappe, fikk med seg 6-7 ord Dagens sang for meg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) En av mine "mange" favoritter fra det nyeste albumet, et must for folk som setter pris på real hip-hop eMC - Winds of Change Endret 5. april 2008 av MKej Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kom over en jævla fet MF Grimm track MF Grimm - Earth Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Liker MF Doom-dissen bedre selv Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg spiller Grime på HWRadio, 8000, akkurat nå. Er også tilstede på #hwradio på EFnet. www.hwradio.net Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Gutter var rett og slett bare slitsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg