Thend Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ey, flotte artister, Auarhau. Hva skjer på storås da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Concrete Crew spiller i sammenheng med Teipfest. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) gamle gruppa til Pharoahe Monch, Organized Konfusion!ellers: AZ Black Moon DITC Onyx kjerringa te Young Zee, Rah Digga Nine MF Grimm Smoothe da hustla og Trigga da gambler.. Også burde du sjekke ut sologreier av Lord Finesse. oooog Children of the corn. Sikkert mye her du veit av fra før, men uansett (tjallabais! første posten min her!) ((storås utested,tr.heim lørdag 5.april!!)) -schtøggulf Velkommen i Hip Hop-tråden! Kero One - Give Thanks (ft. Niamaj) Se filmen hos Youtube Endret 1. april 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Setter pris på alle forslag. Har hørt om/på de fleste artistene før (<3 lord finesse), men skal sjekke ut de ukjente! Endret 1. april 2008 av Pejorative Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Army of the Pharaohs - Dump the Clip Denne har gått en del i repeat hos meg den siste tiden Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Army of the Pharaohs har masse fett. Du burde sjekke ut hele albumet den sangen er fra, "Ritual of battle" Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg liker også Busta Rhymes. Noen andre som faller for dem også? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg liker gamle Busta, faen så kul! Drit rå i denne sangen Endret 3. april 2008 av samebob Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kul denne sangen ja. Har du hørt denne da? http://youtube.com/watch?v=c_DWMJc0_RQ Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Den som virkelig er rå i den låten der, samebob, er faktisk LL Cool J. Han eier den tracken. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Syns alle eier jeg ;> men var liksom snakk om busta rhymes så Liker ikke sangen der jeg. Helt klart noe av beste Busta har laget i min mening. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg liker gamle Busta, faen så kul! Drit rå i denne sangen *vid* Damn, takker for den der. Alt for lenge siden jeg så Space Jam til at jeg husker noe fra den. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Når vi først snakker om busta. Vill sang, vill flow. Topp 5 til busta. hvertfall! Endret 3. april 2008 av asad Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Når vi først snakker om busta. Vill sang, vill flow. Topp 5 til busta. hvertfall! Den var nice! Ka syns folket her om nyaste til Pete Rock? Ny's Finest? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har valgt å utsette NY's Finest foreløpig. P.R. bak beaten, feiler sjeldent. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er en av de få gangene jeg har hørt Busta Rhymes høres bra ut, Onyx. Bra sang. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Denne tråden fikk meg til å finne frem Genesis skiven igjen, og dette er definitivt det beste albumet fra Busta. Spor som Make it Hurt, Truck Volume, As I Come Back, Break Ya Neck, osv. Men det skulle bare mangle når man har produsenter som Dr. Dre, The Neptunes, Nottz, J Dilla, Battlecat, Just Blaze, Pete Rock, Diamond D, og Mel-Man bak spakene. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Månedens sang for meg ass Se filmen hos Youtube Gått på repeat sammen med hits from a bong i snart 2 uker nå :s Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilken plate av ham bør jeg kjøpe som nybegynner i å høre på Busta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg