Big SturL Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 KJØPTE faktisk min første LP i dag! Helt utrolig at denne fantes på platesjappa! Peanut Butter Wolf - My Vinyl Weighs A Ton Nå mangler bare platespiller.... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 lol, gå å dø.Nas, 2pac og Eminem er så utrolig komersiellt liste shit at det ikke er mulig. Sier gutten som fortsatt prøver å få oss til å høre på Banks. Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 All Natural dropper ny skive den sjette mai. Det her er god Chicago underground hip-hop folkens. Sjekk ut Natural's gamle klassiker Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Konge sang! Vet du hvilket album den er fra? Edit: Da var hvertfall cden deres "second nature" bestilt! Takk for dette tipset noisetank! Endret 29. mars 2008 av Aldrack Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Konge sang! Vet du hvilket album den er fra? Edit: Da var hvertfall cden deres "second nature" bestilt! Takk for dette tipset noisetank! Sangen 50 Years er fra "No Additives, No Preservatives", ikke Second Nature. Cancel your order, son Endret 29. mars 2008 av noisetank Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Så det lurifaks Men hørte gjennom Second Nature på amazon og likte den veldig godt! Blir vel fort en bestilling av No Additives, No Preservatives i tillegg Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 lol, gå å dø.Nas, 2pac og Eminem er så utrolig komersiellt liste shit at det ikke er mulig. Sier gutten som fortsatt prøver å få oss til å høre på Banks. Shiieeet. Banks >>>>>> Freekey Zekey >>>> Pac, Em & Nas. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen fans av EL-P? Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg elsker artister som Young Zee, Pharaoh Monch, Chino XL, Mobb Deep, Big L, og Canibus. Til de som har peiling: forslag til artister som ligner i stil (foretrekker pre 2000)? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg elsker artister som Young Zee, Pharaoh Monch, Chino XL, Mobb Deep, Big L, og Canibus. Til de som har peiling: forslag til artister som ligner i stil (foretrekker pre 2000)? M.O.P., Sean Price, Styles P & Jadakiss. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg elsker artister som Young Zee, Pharaoh Monch, Chino XL, Mobb Deep, Big L, og Canibus. Til de som har peiling: forslag til artister som ligner i stil (foretrekker pre 2000)? Vakill, Copywrite, K-Rino Endret 29. mars 2008 av Bakkem Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Helgens tips: . Kul låt, den er produsert av en mann som begynner på DJ og slutter på Premier Jeru The Damaja - Jungle Music (1994) Endret 29. mars 2008 av AvieN Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Når vi snakker om DJ Premier: Fat Joe - Thank God For That White Se filmen hos Youtube KRS-ONE - Criminal Minded '08 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvis noen liker hjernedød musikk anbefaler jeg Dipset. Morsom, tøffe og NOEN ganger clever-e lyrics. Med beats fra månen. WUDUP! FREEKEY!!!! Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fler som skal på meth&red konsert 12 april eller? Noen som kan nevne det som er verdt å høre av de gutta? I tilfelle jeg har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bishop Lamont har avslørt en ny Up In Smoke-tour etter realesen av Detox hvor HEFTIG blir ikke det! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bishop Lamont har avslørt en ny Up In Smoke-tour etter realesen av Detox hvor HEFTIG blir ikke det! Men har han avslørt når dette skal skje? Hiphop på HW Radio, folkens. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tja, 2008.. men de har jo holdt på sånn lenge. Men har hørt at det kommer etter Eminems neste. Lenke til kommentar
Auarhau Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg elsker artister som Young Zee, Pharaoh Monch, Chino XL, Mobb Deep, Big L, og Canibus. Til de som har peiling: forslag til artister som ligner i stil (foretrekker pre 2000)? gamle gruppa til Pharoahe Monch, Organized Konfusion! ellers: AZ Black Moon DITC Onyx kjerringa te Young Zee, Rah Digga Nine MF Grimm Smoothe da hustla og Trigga da gambler.. Også burde du sjekke ut sologreier av Lord Finesse. oooog Children of the corn. Sikkert mye her du veit av fra før, men uansett (tjallabais! første posten min her!) ((storås utested,tr.heim lørdag 5.april!!)) -schtøggulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg