Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Haha, så enig, så enig Thendrup. Funny tiltak av 12-åringen, må jo tas humoristisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg er metalhead, men skal jeg høre på hip-hop blir det Nas, 2pac, gamle Eminem. er ikke glad i mainstream-komersiell hip-hop. G-UNit og Lil'' folk og sånn kan grave sin egen grav Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nas, 2Pac og Eminem er mainstream-kommersiell hiphop. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå er det en stund siden jeg har skrevet her Young Buck kommer ut med album til sommeren Gleder meg! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Shitrich kommer med gratis EP om en times tid. Stay tuned Endret 25. mars 2008 av Loeve Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Shitrich kommer med gratis EP om en times tid. Stay tuned Uuu! Gratis? :o Shitrich kommer med gratis EP om en times tid. Stay tuned Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det nye EMC-albummet er veldig, veldig bra. Jeg hadde gledet meg til det i mange måneder, og jommen innfrir de ikke også. Det er solid fra A til Å, med flott og variert produksjon og (selvfølgelig) gode og ærlige tekster. Jeg er også imponert over hvordan de klarer å beholde sin kvalitet og integritet, samtidig som de har en sound som bør kunne stemples med moteuttrykket "relevant" av klønene som bestemmer hva som skal være god hip-hop i 2008. Masta Ace, Stricklin, Punch & Words utfyller hverandre på en eksepsjonelt bra måte. Et bedre ensemble av gode mcs får man bare ikke. Jeg har hørt på plata i to uker i strekk nå etter at jeg lastet den ned, og er fortsatt ikke i nærheten av å være lei. Albummet inneholder en fin blanding av låter du liker momentant, og låter som vokser på deg og etter hvert kanskje blir de du liker best på plata. Det beste albummet i 2008? Vanskelig å spå, men jeg har vansker for å tro at noen i det hele tatt vil være i nærheten av å overgå dette. Nei, dette albummet kjøper jeg uten tvil i sjelen Edit, albummet kan kjøpes her: http://www.undergroundhiphop.com/store/det...p?UPC=TEG2448CD Lastet det ned i dag, har ikke rukket å høre så mye på det ennå, men det virker så absolutt veldig bra. Skulle kjøpe det også, men fant det ikke i noen butikker i Oslo =/ Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det ble/blir vel utgitt i disse dager, så tar vel kanskje litt tid før det kommer til Norge. Spiller forresten litt musikk på HW Radio nå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Shitrich - The Klutsniffing EP Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Shitrich - The Klutsniffing EP Hehe, hva er dette for noe greier? Sjekket så vidt myspace siden og det var jo anderledes for å si det sånn! Torbjørn S, det EMC albumet skal definitivt sjekkes ut! Hørte de to sangene som var på uhgg og det var stilig Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ekte trøndersk hæstrap Tidligere Armageddish Fetish-medlem kjent for forstoppelsesstemmebruk, høy teknisk standard og tekster som tar opp samfunnsviktige tema som urin, Wing Rhames og vanemisbruk. Originalt og fett om du er fan av litt alternative greier. EP-en er for øvrig produsert av Badspit, noe de fleste med litt kjennskap norsk hiphop vet er et kvalitetsstempel i seg selv Endret 25. mars 2008 av Loeve Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 http://www.zshare.net/audio/9277981cd9a0d6/ Enjoy Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Ny skiva til AZ var konge, mange gooo låter Showbiz & A.G ft DJ Premier - Next level Se filmen hos Youtube Oh, the classic Endret 27. mars 2008 av MKej Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ny video fra nytt album: LMNO & Kev Brown - Who's That? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Helt greit, verken mer eller mindre. Savner at det kommer noe nytt og skikkelig bra innen hiphop. For å si det med "profetens" egne ord, Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er jo ikke krise om det ikke kommer ut noe nytt, da det finnes så UTROLIG mye gammelt og bra som ikke er hørt på ennå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Gatas Parlaments siste video: De har visstnok lagd 12 videoer, én til hver låt, for sitt nye album. Artig låt og video. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Da har jeg kjøpt meg følgende album: - Gulity Simpson - Ode To The Ghetto, fra 2008. - Common - One Day It'll All Make Sense, fra 1997. - Emc - The Show, fra 2008. Guilty Simpson er som dere sikkert vet, med i gjengen til Madlib (Stones Throw Records). Og apropo siden til Stones Throw, det er noe av det bedre der ute når det kommer til webdesign osv. Kule CD-covere har de også. Dette synes jeg veier opp. Endret 28. mars 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Guilty Simpson ble vel "oppdaga" av J Dilla, derfor han er i Stones Throw-gjengen. Plata er rå, skikkelig Detroit-sound. Run med Black Milk og Sean Price er en sterk kandidat til årets banger. Endret 28. mars 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Channel Live - Hip Hop Nation Scanz fra Rawkus 50 bak denne beaten, chill låt.. Channel Live - Mad Izm (Feat. KRS-One) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg