oldirty Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Eminem, noen som vet sånn cirka når hans nye album blir lansert? Leste et sted der Obie Trice fortalte at det nye albumet til Em' kom til å være vannvittig bra. Jeg gleder meg virkelig. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Ventetiden er over, Thomax - the remix files VOL 3 er her!! www.undergrunn.no Endret 21. mars 2008 av MKej Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ventetiden er over, Thomax - the remix files VOL 3 er her!! www.undergrunn.no den skal ned asap. Karen har laga noen syke remixes. Utrolige beats! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nye videoer fra Guilty Simpson og AZ i forbindelse med deres nye album. Ikke verst. Guilty Simpson - Get Riches Se filmen hos Youtube AZ - Undeniable Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Emire & Lillebror - Sønn Endret 22. mars 2008 av shizz kebab Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Gleder meg til det nye fra AZ ass. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Imens kan folk kose seg med Doe Or Die AZ - Ho Happy Jackie Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eminem, noen som vet sånn cirka når hans nye album blir lansert? Leste et sted der Obie Trice fortalte at det nye albumet til Em' kom til å være vannvittig bra. Jeg gleder meg virkelig. KOmmer han med nytt album? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eminem, noen som vet sånn cirka når hans nye album blir lansert? Leste et sted der Obie Trice fortalte at det nye albumet til Em' kom til å være vannvittig bra. Jeg gleder meg virkelig. KOmmer han med nytt album? Ryktene sier det ja. Bare det ikke flopper som Snoop sitt så... Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eminem, noen som vet sånn cirka når hans nye album blir lansert? Leste et sted der Obie Trice fortalte at det nye albumet til Em' kom til å være vannvittig bra. Jeg gleder meg virkelig. KOmmer han med nytt album? Ryktene sier det ja. Bare det ikke flopper som Snoop sitt så... Stemmer for megaflopp - if it's there Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eminem, noen som vet sånn cirka når hans nye album blir lansert? Leste et sted der Obie Trice fortalte at det nye albumet til Em' kom til å være vannvittig bra. Jeg gleder meg virkelig. KOmmer han med nytt album? Ryktene sier det ja. Bare det ikke flopper som Snoop sitt så... Stemmer for megaflopp - if it's there Det er ikke noe rykter^^ Det kommer nytt album, muligens rundt sommeren. ( akk det der er et rykte ) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fact: DJ Premier skal lage beat til en av låtene på det nye albumet til Eminem. Kan bli interresant. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ventetiden er over, Thomax - the remix files VOL 3 er her!! www.undergrunn.no hurra hurra lastes Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fact: DJ Premier skal lage beat til en av låtene på det nye albumet til Eminem. Kan bli interresant. jepp og sangen heter Keys to the City. gleder meg as Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som har sjekka sangen Hood Pride med Papoose? I begynnelsen er det sånn skikkelig ghetto bass. Sinnsykt kult og sangen er fengende kul også. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som har sjekka sangen Hood Pride med Papoose? I begynnelsen er det sånn skikkelig ghetto bass. Sinnsykt kult og sangen er fengende kul også. Skal sjekkes ut (Mine innlegg:|) Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Det nye EMC-albummet er veldig, veldig bra. Jeg hadde gledet meg til det i mange måneder, og jommen innfrir de ikke også. Det er solid fra A til Å, med flott og variert produksjon og (selvfølgelig) gode og ærlige tekster. Jeg er også imponert over hvordan de klarer å beholde sin kvalitet og integritet, samtidig som de har en sound som bør kunne stemples med moteuttrykket "relevant" av klønene som bestemmer hva som skal være god hip-hop i 2008. Masta Ace, Stricklin, Punch & Words utfyller hverandre på en eksepsjonelt bra måte. Et bedre ensemble av gode mcs får man bare ikke. Jeg har hørt på plata i to uker i strekk nå etter at jeg lastet den ned, og er fortsatt ikke i nærheten av å være lei. Albummet inneholder en fin blanding av låter du liker momentant, og låter som vokser på deg og etter hvert kanskje blir de du liker best på plata. Det beste albummet i 2008? Vanskelig å spå, men jeg har vansker for å tro at noen i det hele tatt vil være i nærheten av å overgå dette. Nei, dette albummet kjøper jeg uten tvil i sjelen Edit, albummet kan kjøpes her: http://www.undergroundhiphop.com/store/det...p?UPC=TEG2448CD Endret 24. mars 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Soulja Boy steinet av 12-åring Skal innrømme at jeg hadde store forhåpninger når jeg leste det der... Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Soulja Boy steinet av 12-åring Skal innrømme at jeg hadde store forhåpninger når jeg leste det der... lol. må dessverre si meg enig med deg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Gikk til fysisk angrep fordi han "hatet" rapperen. De mener vel: Gikk til fysisk angrep fordi han hatet "rapperen". Endret 25. mars 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg