Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eminem, noen som vet sånn cirka når hans nye album blir lansert? Leste et sted der Obie Trice fortalte at det nye albumet til Em' kom til å være vannvittig bra. Jeg gleder meg virkelig.

KOmmer han med nytt album?

Ryktene sier det ja.

Bare det ikke flopper som Snoop sitt så...

Lenke til kommentar
Eminem, noen som vet sånn cirka når hans nye album blir lansert? Leste et sted der Obie Trice fortalte at det nye albumet til Em' kom til å være vannvittig bra. Jeg gleder meg virkelig.

Ryktene sier det ja.

Stemmer for megaflopp - if it's there

Lenke til kommentar

Ryktene sier det ja.

Stemmer for megaflopp - if it's there

Det er ikke noe rykter^^ Det kommer nytt album, muligens rundt sommeren. ( akk det der er et rykte :) )

Lenke til kommentar

Det nye EMC-albummet er veldig, veldig bra. Jeg hadde gledet meg til det i mange måneder, og jommen innfrir de ikke også. Det er solid fra A til Å, med flott og variert produksjon og (selvfølgelig) gode og ærlige tekster. Jeg er også imponert over hvordan de klarer å beholde sin kvalitet og integritet, samtidig som de har en sound som bør kunne stemples med moteuttrykket "relevant" av klønene som bestemmer hva som skal være god hip-hop i 2008.

Masta Ace, Stricklin, Punch & Words utfyller hverandre på en eksepsjonelt bra måte. Et bedre ensemble av gode mcs får man bare ikke. Jeg har hørt på plata i to uker i strekk nå etter at jeg lastet den ned, og er fortsatt ikke i nærheten av å være lei. Albummet inneholder en fin blanding av låter du liker momentant, og låter som vokser på deg og etter hvert kanskje blir de du liker best på plata. Det beste albummet i 2008? Vanskelig å spå, men jeg har vansker for å tro at noen i det hele tatt vil være i nærheten av å overgå dette.

Nei, dette albummet kjøper jeg uten tvil i sjelen :new_woot:

Edit, albummet kan kjøpes her:

http://www.undergroundhiphop.com/store/det...p?UPC=TEG2448CD

Endret av Torbjørn S.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...