Thend Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dagens video som er en video og ikke et bilde med lyd: IAM - Noble Art feat. Method Man & Redman Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 To randoms: Fra Afu-Ra's Perverted Monks (2004), Doin It. Se filmen hos Youtube The UN - Ain't No Thang. A Pete Rock production? Hell yes. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lil' Wayne var fett:) Gleder meg til Jay-Z nå Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Så vanvittig fet låt. Finnes alt for få folk med skillsene til denne karen. Shad - I don't really like to Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Lil' Wayne var fett:) Gleder meg til Jay-Z nå Var ganske kult. Skulle gjerne likt å sett Birdman faktisk dukke opp, ble litt kjedelig i lengden med Lil' Waynes forferdelige synging. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 3582 - I would change 3582 - E Lone Catalysts - Brothers keeper Noe jeg fant nå mens jeg sorterte litt musikk. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 DMX setter ny rekord i å være ignorant: Hva faen er en Barack? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tror det er et forsøk på en spøk... Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Noen som vet om Paper Touchin Remixen som er ute nå er den fullstendige versjonen? DJ Envy som hoster den og alle bloggene sier den versjonen som er ute nå er bare en smakebit, men pleier ikke å ta så lang tid før en sang leaker mellom snippeten. Den som er ute nå er: Red Cafe - Paper Touchin' (Feat. 50 Cent, Jadakiss & Fabolous) Er vel ryktet om at det kommer en god del flere artister på den. Beaten er jo helt vill, så håper på flere artister. Endret 18. mars 2008 av Loso Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 3582 - I would change3582 - E Lone Catalysts - Brothers keeper Noe jeg fant nå mens jeg sorterte litt musikk. Konge at du nevner den 3582 gruppa, definitivt en ny favoritt! Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Tror det er et forsøk på en spøk... det er ikke kødd, her er hele intervjuet. http://www.d12world.com/board/showthread.p...772#post6930772 edit: nei faen. jeg gir opp. Klarer ikke linke til youtube. Limte inn hele linken men filmen kommer ikke opp. Endret 18. mars 2008 av asad Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nå funket begge de linkene der heller dårlig, men jeg har lest deler av intervjuet. Uansett hvor ignorant en enn må være, så er det på grensen til umulig å ikke vite hvem Barack Obama er... Når enhver nordmann vet det, mtp nyhetsdekning i aviser, TV og internett, er det umulig for en amerikaner å ikke gjøre det. Jeg caller BS, men han gjør det bra (og morsomt ) Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Premo beat på nyeste Fat Joe. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Premo beat på nyeste Fat Joe. Se filmen hos Youtube Er ikke det en gammel beat? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tror det er et forsøk på en spøk... Nå er vel ikke akkurat DMX kjent for sin sans for humor... Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Er ikke det en gammel beat? Kan ikke si at jeg kjenner den igjen fra noe gammelt. Hørte den for første gang på nyeste Fat Joe cden i går. Klassisk! Se filmen hos Youtube Her er noen smakebiter av Akrobatik: Say yes say word Militant Raw Remind my soul Endret 19. mars 2008 av Aldrack Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hmm, har ikke fått hørt noe særlig på "The Black Album", men skal forandre på det :> Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vil bare minne folk på at låter fra det nye The Roots albumet blir lagt ut en etter en kvar fredag fram til release! Hitill er tre låter gitt ut med musikkvideo. The Roots ft. Patrick Stump - Birthday Girl (ja, faktisk) : The Roots - Get Busy ft Dice Raw, Peedi Crakk, DJ Jazzy Jeff : http://youtube.com/watch?v=MPKtYhRZYSI The Roots - 75 Bars (Black's Reconstruction) : http://youtube.com/watch?v=NdMOg4cXe1Y Vil gjerne høre feedback, for dette er ganske ulikt The Roots (sjøl om dei gjør noke nytt kvart album) Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Liker ikke det nye fra Roots. Bare for å informere dere om det.. Men jeg er fortsatt positiv til den nye platen. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Synes låten var grei nok jeg. Gleder meg stort til albumet kommer, og har egentlig ikke lyst til å høre flere låter før jeg plukker det opp i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg