Oovz Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Nå var det lenge siden sist jeg skrev noe her, gitt... Har noen hørt Smirnoff-remixene av Midnight og The Light? Jeg liker i alle fall 08-versjonen av The Light, og synes Midnight 08 var fengende også. Common - The Light '08 (feat. Marsha of Floetry) - Produced By Just Blaze Se filmen hos Youtube Q-Tip - Midnight '08 - Produced By Cool & Dre Godt mulig noen av dere synes dette er skjending av gamle klassikere, men men. Hvis de er postet allerede unnskylder jeg på forhånd Endret 6. mars 2008 av Oovz Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Se filmen hos Youtube Til og med Cham blir alright når man ripper ett av tidenes komponerte filmlåter Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Personlig synes jeg det der er noe simpelt, støyende ræl. Men jeg likte veldig godt de to sangene du postet, Oovz! Endret 7. mars 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vel, hvis du in general elsker Die Hard og har 12 pils innabords. Så blir det nok alright. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er en irsk attenhundretalls antikrigslåt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Herlich. Har du noen navn på den? Har hatt problemer med å finne den. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 "When Johnny Comes Marching Home" er versjonen du sannsynligvis tenker på. Den er igjen basert på "Johnny I Hardly Knew Ye". Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, sitter med "Johnny I Hardly Knew Ye" allerede ja. Men, takker. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har funnet noen nye artister Geto boys - G-Code Deltron 3030 - mastermind Souls of Mischief - 93´till infinity The Coup - My favorite mutiny Noen som har hørt noe fra detta? Det er konge :!D; Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg vet at de tre første er typiske "klassikere" i større eller mindre grad, i hvert fall. 93 'till er hot hot, er ikke veldig begeistret for Scarface og gutta. Deltron har jeg hørt lite av. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 G-code har jeg hørt fra før av, men ikke de andre faktisk.. Lastet nettopp ned "mastermind", sinnsykt fet sang ! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Souls of Mischief er konge, 93 'til Infinity albumet er classic Sjekk ut sangen "cab fare", postet her noen sider tilbake.... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 G-code har jeg hørt fra før av, men ikke de andre faktisk..Lastet nettopp ned "mastermind", sinnsykt fet sang ! Skaff deg hele Deltron-albumet, 3030. Fethet. Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Del Tha Funkee Homosapien's Catch A Bad One Se filmen hos Youtube og Casual's I Didn't Mean To Se filmen hos Youtube er definitivt verdt en titt. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ok, skal sjekke ut den Men hva kan folk her anbefale da ? Har fulgt med på denne tråden i en stund, og har ganske mye bra hip-hop nå. De albumene jeg har er : Nas - Illmatic Nas - Stillmatic Biggie smalls - Ready to die Common - Like water for chocolate Black milk - Popular demand Hilltop hoods - The hard road Masta ace - Slaughtahouse ( noe skuffet over denne egentlig..) Talib Kweli - Eardrum Talib Kwelie/Mos def - Blackstar Plus div. sanger og album fra Krs-one,Masta Ace, Immortal technique, Fat joe, 2pac, Snoop dogg, Jedi Mind tricks, Atmosphere, Geto boys, osv.... Noe annet dere vil anbefale meg ? Endret 7. mars 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ok, skal sjekke ut den Men hva kan folk her anbefale da ? Har fulgt med på denne tråden i en stund, og har ganske mye bra hip-hop nå. De albumene jeg har er : Nas - Illmatic Nas - Stillmatic Biggie smalls - Ready to die Common - Like water for chocolate Black milk - Popular demand Hilltop hoods - The hard road Masta ace - Slaughtahouse ( noe skuffet over denne egentlig..) Talib Kweli - Eardrum Talib Kwelie/Mos def - Blackstar Plus div. sanger og album fra Krs-one,Masta Ace, Immortal technique, Fat joe, 2pac, Snoop dogg, Jedi Mind tricks, Atmosphere, Geto boys, osv.... Noe annet dere vil anbefale meg ? Har du ikke sjekket Pete Rock & Cl Smooth, må du gjøre det nå. Main Ingredient eller Mecca and the Soul Brother. Personlig liker jeg førstenevnte bedre. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Masta ace - Slaughtahouse ( noe skuffet over denne egentlig..) Noe annet dere vil anbefale meg ? Det albumet er det dårligste av Ace imo.. Kjøp heller A Long Hot Summer og Disposable Arts Ellers vil jeg anbefale og sjekk ut disse: NYGz - Welcome 2 G-Dom Ken Ring-Antligen Hemma Evidence - The Weatherman LP (2007) Cunnin - Dirty Acres Blue Scholars - Bayani Genius-GZA - Liquid Swords Lenke til kommentar
Husee Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du kan jo ta en titt på de jeg posta ;D Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du kan jo ta en titt på de jeg posta ;D Har lasta ned de jeg ikke hadde hørt, ganske fete sanger Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) GZA - Liquid Swords (doubler den) Killah Priest - The Offering Big L - Lifestylez Ov Da Poor and Dangerous RA The Rugged Man - Die Rugged Man, Die Hell Razah - Renaissance Child Jedi Mind Tricks - Violent By Design Madvillain - Madvillainy MF Doom - Mm.. Food Necro - Gory Days Ghostface Killah - Fishscale Ghostface Killah - More Fish Souls of Mischief - 93 'till Infinity Notorious B.I.G - Ready to Die Notorious B.I.G - Life after Death Victor Vaughn - Vaudesville Villain J-dilla - The Shining Tragedy Khadafi - The Death of Tragedy Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 chambers) Av norske greier bør du skaffe deg: Bio-circuits (Badspit & Brods) - Robosapiens Badspit - Bag Full av Våpen, Hodet Fullt av Dataspill Badspit - Selvlært Vranglære Lars - La Hat (om du digger den greia der) Vågsbygd Handy - Hverdagsninja Vågsbygd Handy - Vågsbygd Handy 2 Sterkt Mislikt - Sterkt Mislikt EP Warlocks - Mic Knights Tommy Tee - Beats, Bonds and Beliefs Endret 7. mars 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg