chris Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kanskje om 20 år? Noe norsk rap har kul beat og nice melodi, men jeg føler at de kaster vekk alt og hele sjansen med en helg sugen patetisk tekst som oftest... Enig med deg når det gjelder de aller fleste låtene klart ja, men synes faktisk ikke at teksten i "Andeby City" er så meningsløs egentlig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 skal jeg plukke ut noe norsk rap som virkelig er god,så må det bli Tee Prod gjengen... Warlocks og noen andre... Warlocks er noe jeg hørte på når jeg var 11-12 og fortsatt hører på i dag Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tilbake fra London med en liten stabel av nye skiver: Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers) Kanye West - College Dropout Snoop Doggy Dogg - Doggystyle Gang Starr - Moment of truth Common - Be Har hørt litt på Enter the Wu-Tang nå, og det høres sinnsykt tøft ut. Særlig Bring da Ruckus høres heftig grimy og hard ut. Noen anbefalinger til hvilke låter jeg burde høre spesielt på fra 36 Chambers? Hvis noen har noen spesielle anbefalinger fra Moment of truth bortsett fra You Know My Steez og Moment of truth, hadde det vært fint også. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den Wu-Tang plata er den beste syns jeg, har ikke følt noen plate av dem etter den. Mener at alle sangene er bra, men er så lenge siden jeg har hørt på den at jeg ikke husker navn engang. Ser ut som om du kjøpte bra plater, har ikke hørt Gang Starr men har hørt at den der er bra. Kos deg med platene du, og finn ut selv hvilke sanger du liker, det er det beste å gjøre syns jeg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg har ikke noe imot hip hoppere eller musikken eller noen ting. Personlig hører jeg på metal, men har bare et spørsmål ang. saken. Jeg håper ikke disse er den gjennomsnittlige "hip hopper" jeg regner med dere her har litt mer mellom ørene enn disse kara her. Respekterer alle sin musikksmak og ikke gidder jeg å rakke ned på noen andre sin smak for det er helt på trynet EDIT: Men igjen så er disse ungguttene 13år da.... Endret 29. september 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har ikke noe imot hip hoppere eller musikken eller noen ting. Personlig hører jeg på metal, men har bare et spørsmål ang. saken. Jeg håper ikke disse er den gjennomsnittlige "hip hopper" jeg regner med dere her har litt mer mellom ørene enn disse kara her. Respekterer alle sin musikksmak og ikke gidder jeg å rakke ned på noen andre sin smak for det er helt på trynet De guttene er 13 år, så jeg tror at det sier litt. Rap har blitt litt av en mote for tiden, måten å kle seg på og være på og sånn. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har ikke noe imot hip hoppere eller musikken eller noen ting. Personlig hører jeg på metal, men har bare et spørsmål ang. saken. Jeg håper ikke disse er den gjennomsnittlige "hip hopper" jeg regner med dere her har litt mer mellom ørene enn disse kara her. Respekterer alle sin musikksmak og ikke gidder jeg å rakke ned på noen andre sin smak for det er helt på trynet De guttene er 13 år, så jeg tror at det sier litt. Rap har blitt litt av en mote for tiden, måten å kle seg på og være på og sånn. Er enig der. Kanke si jeg var no glupere da jeg var 13år Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jeg HATER rap! Det er så stygt! Verre finnes ikke! *Whine, whine, whine, whine* Neida.. Det er vel ingen av dere som kunne anbefalt noe mer ekstrem rap? Vet ikke helt om jeg skal kalle det metal rap eller noe.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jeg HATER rap! Det er så stygt! Verre finnes ikke! *Whine, whine, whine, whine* Neida.. Det er vel ingen av dere som kunne anbefalt noe mer ekstrem rap? Vet ikke helt om jeg skal kalle det metal rap eller noe.. Rage Against The Machine har hatt mye samarbeid med rappere fra USA,mye kult har kommet ut av det også,og det er egentlig det jeg kan anbefale deg,sjekk spesielt ut cover låta dems some NWA har originalen på . Rage Against the Machine-Fuck the police :!: :!: :!: fy faen de nordby kidsa ass...værste er at jeg bor på nordby nå,så lurer på om det er her de bor... håper inderlig ikke det...jævla snørrvalper Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 :!: :!: :!: fy faen de nordby kidsa ass...værste er at jeg bor på nordby nå,så lurer på om det er her de bor... håper inderlig ikke det...jævla snørrvalper De gir oss en god latter da Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?!?!? Har prøvd google, revconnect og limewire.. Finner ingenting! Sangen heter iallefall: Tupac & James Blunt - Beautiful Thug. (Melodien til James Blunt og vokalene til pac) Hærlig sang iallefall! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 :!: :!: :!: fy faen de nordby kidsa ass...værste er at jeg bor på nordby nå,så lurer på om det er her de bor... håper inderlig ikke det...jævla snørrvalper De gir oss en god latter da true dat :!: :!: Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 - Ice Cube - Greatest Hits- NWA - Greatest Hits Jeg ente nå opp med disse da, droppet House of Pain Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da er jeg her igjen Noen sterke anbefalinger fra Moment of truth: Gang Starr - You Know My Steez Gang Starr - Moment of truth Gang Starr feat. M.O.P. - B.I. vs. Friendship Gang Starr feat. Big Shug & Freddie Foxxx - The militia Sinnsykt kul skive! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Neida.. Det er vel ingen av dere som kunne anbefalt noe mer ekstrem rap? Vet ikke helt om jeg skal kalle det metal rap eller noe.. Rage Against The Machine er en funky form for rap metal, anbefalles på det sterkeste. Ellers så har jo Run DMC tatt i bruk noen rocka gitar riff i sangene sine. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 - Ice Cube - Greatest Hits- NWA - Greatest Hits Jeg ente nå opp med disse da, droppet House of Pain knall bra plater! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ohh... hvis du ikke har den,så er den ett must i en alle hip-hop hoders samling... Nas-Illmatic ... det albumet er helt sinnsykt Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Neida.. Det er vel ingen av dere som kunne anbefalt noe mer ekstrem rap? Vet ikke helt om jeg skal kalle det metal rap eller noe.. Rage Against The Machine er en funky form for rap metal, anbefalles på det sterkeste. Ellers så har jo Run DMC tatt i bruk noen rocka gitar riff i sangene sine. Beastie Boys kan vel også gå under her Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Ja,en del av det kan faktisk det... Beastie Boys er fett... *edit : glemte en kan Endret 4. oktober 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 THE GAME DRE har peiling på seiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg