Thend Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vågsbygd er noe av det beste norske på lang tid. Radioen datt litt ut (som vanlig lol) men er på igjen nå. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Tuner inn nå Har ikke fått med meg radioen tidligere så vi får se hva det går i. Noen her som skal på method man og redman i oslo? Endret 3. mars 2008 av hsds Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jah den nye cd`en til snoop tokk av.. var iaffal ganske fornøyd med cd`en Ja, helt konge !! Sinnsykt fete beats på mange sanger, og ja..konge ! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) jah den nye cd`en til snoop tokk av.. var iaffal ganske fornøyd med cd`en Det KAN diskuteres Mobb Deep - Shook Ones Pt. 2 Se filmen hos Youtube Nas - If I Ruled The World Se filmen hos Youtube Endret 3. mars 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Liker og høre på Underground hiphop når jeg kjører snowboard. Får en sånn avslappa følelse! Jedi Mind Tricks Atmosphere Army of the Pharaohs Noen som har tips til flere artister innefor samme sjangeren? Eller sanger med gode og fengende beats ellers. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Liker og høre på Underground hiphop når jeg kjører snowboard. Får en sånn avslappa følelse! Jedi Mind Tricks Atmosphere Army of the Pharaohs Noen som har tips til flere artister innefor samme sjangeren? Eller sanger med gode og fengende beats ellers. Vet ikke hvilke sanger du har av Atmosphere og Jedi mind tricks, men noen andre som er bra , er : Geto boys - G-code Frayser boy ft.Lil wyte - Water Hilltop Hoods - Nosebleed section Krs-One - How bad do you want it Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jungle Brothers - Brain Se filmen hos Youtube Immortal Technique og Non Phixion har mye bra. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Synes Lars er greit hypa. Ikke en dårlig artist - for all del - men hver gang det kommer noe med et fnugg av talent fra Bergen er det jo som om Herman Friele har født Jesu reinkarnasjon blant samtlige bergensere. Man kødder ikke med bergenske patrioter. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kom over denne herlige låten på Jazzy Jeff's siste(?) album. DJ Jazzy Jeff & C.L. Smooth - All I Know Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I like beef and broccoli, motherfucker! Mulig at dere ikke husker meg. Jeg var i denne tråden for noen uker siden og spurte om anbefalinger, fordi jeg ikke ante noen ting. Nå har jeg hørt skikkelig mye på The Roots og Immortal Technique. Liker det virkelig godt Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jaja, syns folk om Prodigy da? Skal være i fengsel nå, 3 og et halvt år. Men har ikke blitt locked up enda. Fikk vel 30 ekstra dager. Ikke mye igjen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jaja, syns folk om Prodigy da? Skal være i fengsel nå, 3 og et halvt år. Men har ikke blitt locked up enda. Fikk vel 30 ekstra dager. Ikke mye igjen. Prodigy har noen sjukt fete låter. Daamn. Nesten 4 år i buret, hva gjorde du? Hvis du gidder å fortelle det da.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 :!: Sånn kan det gå. ---- Stemmen til CJ I GTA San Andreas er visst rapper. Sjukt å høre han rappe egentlig. Ikke så altfor dårlig. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Han kom i hvert fall nettopp med en ny stilig video: Se filmen hos Youtube Endret 5. mars 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Woah, rå video. Bra produksjon, litt creepy-aktig. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jaja, syns folk om Prodigy da? Skal være i fengsel nå, 3 og et halvt år. Men har ikke blitt locked up enda. Fikk vel 30 ekstra dager. Ikke mye igjen. Prodigy har noen sjukt fete låter. Daamn. Nesten 4 år i buret, hva gjorde du? Hvis du gidder å fortelle det da.. lol. Da misforstod jeg litt, heldigvis ^^ Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 haha. But really. Han ble tatt med noen pistoler i bilen sin. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Han kom i hvert fall nettopp med en ny stilig video: Likte ikke videoen så veldig godt, men låta var banging. Herlig produksjon som nevnt tidligere. Endret 6. mars 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg