Big SturL Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Wu-Tang, M.O.P. etc etc... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 mm mange av sånne.. men sanger ^^ lenge siden jeg ikke har hørt en ny en nå også har jeg en annne spm: hva skjer med eminem i det siste, noen som veit det? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 mm mange av sånne.. men sanger ^^ lenge siden jeg ikke har hørt en ny en nå også har jeg en annne spm: hva skjer med eminem i det siste, noen som veit det? Er på rehab å blir buttfucked av Amy Winehouse. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) er det noen andre som veit om sånt type rap eller? med hardcore beat.. ikke som T-pain melodi.. Blah Rykende fersk EP. Det jeg har hørt av Black Milk fra før har som regel verdt ganske laid back soul-greier. Men det her er hardcore og latterlig fett. Endret 2. mars 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Setter i gang et Grime-sett på 8000 på www.hwradio.net nå. Er tilstede på #hwradio.net, EFnet. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg lurer på en ting. Hvorfor hadde Nelly på seg det plasteret, og hvorfor tok han den av? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg lurer på en ting. Hvorfor hadde Nelly på seg det plasteret, og hvorfor tok han den av? Han slo seg. Så grodde såret, da trenger man ikke plaster mer. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg bryr meg like my som Thendrup om Nelly, men mener å ha hørt at han hadde det på grunna av broren som satt i fengsel eller noe i den dur. Wikipedia vet sikkert. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det var vel til syvende og sist for PR, og intet annet. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) For de av dere som har hørt på OB4CL, så kan dere på "Spot Rusherz" høre en fat track i bakgrunnen, som sikkert få av dere vet hva er. Jeg søkte litt og fant ut at det er en reklame for ølet St. Ides. Dumt at den bare er på 1 minutt... (Bør lastes ned for mye bedre lyd) Edit: rett film... Endret 3. mars 2008 av Big SturL Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Anbefaler å sjekke ut nyeste skiva til snoop. Har hittil funnet 2 veldig fengende låter, "My medicine" og "why did you leave me". Er så ulikt snoop, den ene låta er country mens den andre utrykker snoops savn for en dame^^ Beste jeg ha hørt fra snoop på lenge. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Anbefaler å sjekke ut nyeste skiva til snoop. Har hittil funnet 2 veldig fengende låter, "My medicine" og "why did you leave me". Er så ulikt snoop, den ene låta er country mens den andre utrykker snoops savn for en dame^^ Beste jeg ha hørt fra snoop på lenge. Har det lekka? _______ Det blir som vanlig hiphop på HW Radio kl. 20 i kveld. Låtønsker mottas. Endret 3. mars 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg hører gjerne noe up and coming norsk som ikke er pretensiøs dirty south fra Bergen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Haha. Lars er ikke så verst, da. Jeg har svært lite av up and coming norsk (hook meg opp-hint), men noe skal jeg kunne finne fram. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Anbefaler å sjekke ut nyeste skiva til snoop. Har hittil funnet 2 veldig fengende låter, "My medicine" og "why did you leave me". Er så ulikt snoop, den ene låta er country mens den andre utrykker snoops savn for en dame^^ Beste jeg ha hørt fra snoop på lenge. Har det lekka? Jupp, det har det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Haha. Lars er ikke så verst, da. Jeg har svært lite av up and coming norsk (hook meg opp-hint), men noe skal jeg kunne finne fram. Synes Lars er greit hypa. Ikke en dårlig artist - for all del - men hver gang det kommer noe med et fnugg av talent fra Bergen er det jo som om Herman Friele har født Jesu reinkarnasjon blant samtlige bergensere. Synes Shift og Jave har kommet med noe ok, selv om den siste tapen var litt skuff. Ellers har jo Legion-folka noe kult. Grotesk, Shitrich, Ninjaflip og resten av trondheimsgutta er vel kanskje ikke så veldig up and coming lenger, men de har gitt ut mye fett (Spes. Sterkt Mislikt-tapen til Grotesk og Bvis er tight). Har også litt sans for RSP, K69, Jay og mye annet nordnorsk. (Nei, ikke Slincraze) Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jah den nye cd`en til snoop tokk av.. var iaffal ganske fornøyd med cd`en Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Haha. Lars er ikke så verst, da. Jeg har svært lite av up and coming norsk (hook meg opp-hint), men noe skal jeg kunne finne fram. Synes Lars er greit hypa. Ikke en dårlig artist - for all del - men hver gang det kommer noe med et fnugg av talent fra Bergen er det jo som om Herman Friele har født Jesu reinkarnasjon blant samtlige bergensere. Synes Shift og Jave har kommet med noe ok, selv om den siste tapen var litt skuff. Ellers har jo Legion-folka noe kult. Grotesk, Shitrich, Ninjaflip og resten av trondheimsgutta er vel kanskje ikke så veldig up and coming lenger, men de har gitt ut mye fett (Spes. Sterkt Mislikt-tapen til Grotesk og Bvis er tight). Har også litt sans for RSP, K69, Jay og mye annet nordnorsk. (Nei, ikke Slincraze) Hm. Er ganske så enig i det du sier her. Andre bra folk er Vågsbygd Handy, Venom, Postal og den gjengen der. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vågsbygd Handy bør ikke soves på, nei. Både Vågsbygd Handy 2 og Hverdagsninja er heite skiver som snurres titt og ofte. Venom, Postal og gutta har jeg aldri hatt noe forhold til, men vi får se hva jeg kan gjøre med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg