Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen andre som veit om sånt type rap eller? med hardcore beat.. ikke som T-pain melodi.. Blah

 

post-95221-1204422864_thumb.jpg

 

Rykende fersk EP. Det jeg har hørt av Black Milk fra før har som regel verdt ganske laid back soul-greier. Men det her er hardcore og latterlig fett. :)

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar

For de av dere som har hørt på OB4CL, så kan dere på "Spot Rusherz" høre en fat track i bakgrunnen, som sikkert få av dere vet hva er. Jeg søkte litt og fant ut at det er en reklame for ølet St. Ides. Dumt at den bare er på 1 minutt... (Bør lastes ned for mye bedre lyd)

 

Edit: rett film...

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar

Anbefaler å sjekke ut nyeste skiva til snoop. Har hittil funnet 2 veldig fengende låter, "My medicine" og "why did you leave me". Er så ulikt snoop, den ene låta er country mens den andre utrykker snoops savn for en dame^^

 

Beste jeg ha hørt fra snoop på lenge.

Lenke til kommentar
Anbefaler å sjekke ut nyeste skiva til snoop. Har hittil funnet 2 veldig fengende låter, "My medicine" og "why did you leave me". Er så ulikt snoop, den ene låta er country mens den andre utrykker snoops savn for en dame^^

 

Beste jeg ha hørt fra snoop på lenge.

 

Har det lekka?

_______

 

Det blir som vanlig hiphop på HW Radio kl. 20 i kveld. Låtønsker mottas.

:)

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Anbefaler å sjekke ut nyeste skiva til snoop. Har hittil funnet 2 veldig fengende låter, "My medicine" og "why did you leave me". Er så ulikt snoop, den ene låta er country mens den andre utrykker snoops savn for en dame^^

 

Beste jeg ha hørt fra snoop på lenge.

 

Har det lekka?

 

 

Jupp, det har det.

Lenke til kommentar
Haha. Lars er ikke så verst, da.

Jeg har svært lite av up and coming norsk (hook meg opp-hint), men noe skal jeg kunne finne fram.

 

Synes Lars er greit hypa. Ikke en dårlig artist - for all del - men hver gang det kommer noe med et fnugg av talent fra Bergen er det jo som om Herman Friele har født Jesu reinkarnasjon blant samtlige bergensere. Synes Shift og Jave har kommet med noe ok, selv om den siste tapen var litt skuff. Ellers har jo Legion-folka noe kult. Grotesk, Shitrich, Ninjaflip og resten av trondheimsgutta er vel kanskje ikke så veldig up and coming lenger, men de har gitt ut mye fett (Spes. Sterkt Mislikt-tapen til Grotesk og Bvis er tight). Har også litt sans for RSP, K69, Jay og mye annet nordnorsk. (Nei, ikke Slincraze)

Lenke til kommentar
Haha. Lars er ikke så verst, da.

Jeg har svært lite av up and coming norsk (hook meg opp-hint), men noe skal jeg kunne finne fram.

 

Synes Lars er greit hypa. Ikke en dårlig artist - for all del - men hver gang det kommer noe med et fnugg av talent fra Bergen er det jo som om Herman Friele har født Jesu reinkarnasjon blant samtlige bergensere. Synes Shift og Jave har kommet med noe ok, selv om den siste tapen var litt skuff. Ellers har jo Legion-folka noe kult. Grotesk, Shitrich, Ninjaflip og resten av trondheimsgutta er vel kanskje ikke så veldig up and coming lenger, men de har gitt ut mye fett (Spes. Sterkt Mislikt-tapen til Grotesk og Bvis er tight). Har også litt sans for RSP, K69, Jay og mye annet nordnorsk. (Nei, ikke Slincraze)

 

Hm. Er ganske så enig i det du sier her. Andre bra folk er Vågsbygd Handy, Venom, Postal og den gjengen der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...