DP Rusher Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Aldri hørt om 109,- kr på Platekompaniet Eller 79 kr på cdon.no M.O.D. - Cold As Ice Ikke for å pirke, men de heter nå tross alt M.O.P. Endret 26. februar 2008 av DP Rusher Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sorry, ble veldig borte. Er tilbake igjen nå. Liquid Swords er kanskje tidenes album. Aldri hørt om 109,- kr på Platekompaniet Aldri hørt om GZA? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sorry, ble veldig borte. Er tilbake igjen nå. Liquid Swords er kanskje tidenes album. Aldri hørt om 109,- kr på Platekompaniet Da har du gått glipp av mye, gitt. GZA er et medlem av Wu Tang Clan, og Liquid Swords er et typisk topp 5-album blant hip hop-hoder. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sorry, ble veldig borte. Er tilbake igjen nå. Liquid Swords er kanskje tidenes album. har hørt på albumet mange ganger, kommer ikke i nærheten av noe topp xxx. Det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sorry, ble veldig borte. Er tilbake igjen nå. Liquid Swords er kanskje tidenes album. har hørt på albumet mange ganger, kommer ikke i nærheten av noe topp xxx. Det er sikkert og visst. Da tør jeg ikke tenke på hvaslags musikk du hører på. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Selvfølgelig visste jeg at GZA er medlemm av Wu Tang Clan menhar aldri hørt om det albummet :S Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vil vel egentlig si at det er mer naturlig å ha hørt om Liquid Swords, som er et legendarisk album, og mye av grunnen til at GZA har fått så mye omtale som han har, og hans relativt anonyme deltagelse i WTC. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, Gutter. Jeg følgte deres råd og kjøpte platen til en god pris (89,-) på Platekompaniet i Bogstadveeien Nå har jeg i hværtfall noee og høre på i Alpene Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jeg er ikke helt stø innen hip-hop enda, men Quasimoto og Mos Def falt veldig i min smak når jeg sjekket de ut. Noen som har noe lignende å anbefale? Liker litt "snill" hip-hop. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Talik Kweli & Hi-Tek. Talib Kweli minner om Mos Def, de to har også gjort et album sammen, Black Star. Om du liker Quasimoto ville jeg anbefale mer av Madlib, sjekk ut Shades of Blue. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jeg er ikke helt stø innen hip-hop enda, men Quasimoto og Mos Def falt veldig i min smak når jeg sjekket de ut. Noen som har noe lignende å anbefale? Liker litt "snill" hip-hop. Josh Martinez, Pigeon John, Masta Ace, Substantial, Murs & Slug og Brother Ali tipper jeg faller i smak Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg har nå bestilr biggie life after dead. gleder meg til og få det. Endret 28. februar 2008 av F.torres Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hei! Jeg er ikke helt stø innen hip-hop enda, men Quasimoto og Mos Def falt veldig i min smak når jeg sjekket de ut. Noen som har noe lignende å anbefale? Liker litt "snill" hip-hop. Folk pleier jo å like The Roots. Mine favorittalbum er Organix og Things Fall Apart. Ellers er det lenge siden jeg har bidratt noe særlig i tråden, så jeg tenkte jeg skulle poste noe, selv om det ikke er ren hip hop: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 28. februar 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Husker ikke om jeg postet denne for litt siden, men en repost funker vel uansett. Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Elsker denne tråden! Da Bush Babees ft. Mos Def - The Love Song og The Nonce - Mix Tapes Endret 29. februar 2008 av noisetank Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Konge at du anbefaler Da Bush Babees. Sitter og hører på andre-albumet deres "Gravity" nå. Tittelkuttet er dødschill... Liker Hieroglyphics avataren også <3 Edit: Jeg har "The Nonce - World Ultimate" også, gleder meg til å sjekke ut Endret 1. mars 2008 av Big SturL Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hiphop-session fra kl. enogtyve i kveld! Prøve å få til noe kos og noen bangere. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det ingen som har hørt om Rebel a.k.a UniKKatil =( Og Lloyd Banks- Warriors Part 2 .. den er såååå bra beat.. hardcore rap Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 er det noen andre som veit om sånt type rap eller? med hardcore beat.. ikke som T-pain melodi.. Blah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg