Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har sikkert vært nevnt, men er verdt å nevne igjen: Hilltop Hoods - kjempefet australsk rap.

http://www.youtube.com/watch?v=BDUxBTY_koo hør på sangen. immediate brain-stick ;)

 

Den var sinnsykt fet ! Men den beaten, er det de som har lagd den ? Er temmelig sikker på at jeg har hørt den mange ganger før på andre sanger :p

 

Beaten ligner noe på Joakizmos M.e.t.h.o.d man-remix.

Lenke til kommentar

Hmm jeg har fått noen til å mekke ett maleri til meg.. er ikke helt happy med freedom skriften på siden.. noen som har peiling på hva jeg kan ha isteden eller? evt kan mekke en skrift hvor det står freedom som kan brukes istedenfor.. hu er ikke helt writer typen.. ikke jeg heller =|

post-104959-1203281374_thumb.jpg

Endret av CareFace87
Lenke til kommentar
Hmm jeg har fått noen til å mekke ett maleri til meg.. er ikke helt happy med freedom skriften på siden.. noen som har peiling på hva jeg kan ha isteden eller? evt kan mekke en skrift hvor det står freedom som kan brukes istedenfor.. hu er ikke helt writer typen.. ikke jeg heller =|

Tror du hun kan mekke et maleri av "Breaking Atoms" coveret?

mainsourcebreakinga101byo6.jpg

Lenke til kommentar
Har alltid hørt på rap, vokste opp med Rap musikk. Meste av dagens rap = :thumbdown:, men hvis vi ser litt tilbake i tid da blant annet 2pac var kongen i gata, i mine øyne er han fremdeles kongen. Hans sanger har ett meningsfult budskap, han rapper om sine livs erfaringer og det amerikanske samfunnet.

 

haha han rappet om 1 ting, og det var hvor mye politiet hatet/hater svarte. Og hva er så interesant med å høre om livet hans? Som han overdramatiserer!!!Er bare lattelig å høre på!

Lenke til kommentar

 

I got an industry gangstress, that argues and stains the reefa

and flip when I call her "bitch" like she's Queen Latifah.

And all the vehicles aint long enough to stash the streetsweepers

this shit can get uglier than the Master P sneaker.

We sliding through the ruckus, with Prada on the chuckers.

So the spring break hoes home from college wanna fuck us

 

I know the watch bothering your vision, ya reach it

I'll put a dot on your head, like its part of your religion.

 

Run when we starting to raid, or leave with 12 shells in your mouth, like a cartong of eggs.

 

We aint rich, we'll be glad to snatch ya

I send cars to your crib like Im a cab dispatcher.

 

 

 

 

 

Banks >>>>

 

Bump.

Lenke til kommentar
Noen som vil anbefale meg noen sanger/album? Liker litt old-school-aktig hip-hop, med litt synth-aktige beats, scratching osv.

 

Sanger jeg liker meget godt:

* NAS - The Message

* MOP - Stick to Ya Guns

* Pete Rock & CL Smooth - They Reminisce Over You

* Tommy Tee - Aerosoul

 

Ganske forkjellige sanger da, men ...

 

 

Takker. :)

 

Nå er vel de sangene der verken old school-aktiga eller synth-baserte (så vidt jeg har fått med meg). ;)

Men sjekk ut albumene til Pete Rock & CL Smooth. Mecca and the Soul Brother og The Main Ingredient.

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar
*snip*

Pete Rock & CL Smooth - Mecca and the Soul Brother og The Main Ingredient.

Gang Starr - Moment of Truth

Nas - Illmatic

Dj Shadow - Endtroducing (breakbeat musikk slik som Aerosoul, som forøvrig er en låt av ypperste klasse)

 

Ellers så skjer det mye spennende både her i tråden og på hwradio, når det spilles hiphop der. Ikke sov ;)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Hmm jeg har fått noen til å mekke ett maleri til meg.. er ikke helt happy med freedom skriften på siden.. noen som har peiling på hva jeg kan ha isteden eller? evt kan mekke en skrift hvor det står freedom som kan brukes istedenfor.. hu er ikke helt writer typen.. ikke jeg heller =|

Tror du hun kan mekke et maleri av "Breaking Atoms" coveret?

mainsourcebreakinga101byo6.jpg

 

Hmm det er ikke umulig det.. men det coveret der er for dårlig oppløsning til å printe ut på ett maleri. Da må du evt skaffe deg ett i bedre oppløsning å sende meg... Men det er ikke så billig at det gjør noe da.. koster mellom 4500 - 6500. Kommer annpå størrelsen.. det jeg har nå er 1x1m.

Lenke til kommentar
Bump.

Jeg klarer å styre min begeistring, for å være ærlig ;)

 

 

Hmm jeg har fått noen til å mekke ett maleri til meg.. er ikke helt happy med freedom skriften på siden.. noen som har peiling på hva jeg kan ha isteden eller? evt kan mekke en skrift hvor det står freedom som kan brukes istedenfor.. hu er ikke helt writer typen.. ikke jeg heller =|

Tror du hun kan mekke et maleri av "Breaking Atoms" coveret?

 

Hmm det er ikke umulig det.. men det coveret der er for dårlig oppløsning til å printe ut på ett maleri. Da må du evt skaffe deg ett i bedre oppløsning å sende meg... Men det er ikke så billig at det gjør noe da.. koster mellom 4500 - 6500. Kommer annpå størrelsen.. det jeg har nå er 1x1m.

Om hun bare trenger noe og se etter, så skulle vel oppløsningen være god nok, eller har jeg misforstått noe? Uansett, likte bildet ditt godt.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...