Aldrack Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så denne ble anbefalt på et annet forum, , kongesang Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Poenget hans er nok at hvis du hører godt etter vil du skjønne at disse låtene er alt annet enn kjedelig. Klart man har sine egne meninger om hva som er god musikk og hva som ikke er det,men å kalle Masta Ace kjedelig blir litt bastant. Ja. Men om man digger Young Joc kan jeg forstå at Masta Ace ligger litt langt unna. Der har du det Thendrup! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dagens albumanbefaling: InI - Center Of Attention | produced by Pete Rock Et av tidenes mest bootlegga hip-hop album. Vet ikke om det er blitt offisielt utgitt ennå, selv om det er 10-12år gammelt. Med Petey Pete bak spakene og med gjester som The Abstract og Large Pro, så kan jeg love at dere har noe i vente! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Den ble utgitt i 2003 på det albumet her: Pete Rock - Lost & Found: Hip Hop Underground Soul Classics. Fikk det i posten i dag, faktisk. Godbit. Endret 14. februar 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Dagens albumanbefaling: InI - Center Of Attention | produced by Pete Rock Et av tidenes mest bootlegga hip-hop album. Vet ikke om det er blitt offisielt utgitt ennå, selv om det er 10-12år gammelt. Med Petey Pete bak spakene og med gjester som The Abstract og Large Pro, så kan jeg love at dere har noe i vente! Har sånn cirka hørt på det albumet i to uker snart. Utrolig chill album. P.R. leverer noe av sitt beste. Kjøp deg heller denne utgivelsen. Edit: Thendrup linka til albumet visst. Endret 14. februar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjører i gang en Hip Hop Session på 8002, kl 18.00 Liten blanding av: Beats, Sctaching og good old hip hop Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjører i gang en Hip Hop Session på 8002, kl 18.00 Liten blanding av: Beats, Sctaching og good old hip hop YIPPI YAPPI YO! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Måtte komme med en plate anbefaling jeg og! Jedi Mind Tricks - Vision Of Gandhi Et av de este albummene jeg noen sinne har hørt Kjøpte den på iStore for 80.00 kr og en rimelig god handel kan man si. Albumet ble sluppet i 26 August, 2003 og har singlene "Animal Rap", "Kublai Khan", "Rise of the Machines" Tracklisten: 1. Intro 2. Tibetan Black Magicians (Canibus) 3. Blood In Blood 4. The Rage Of Angels (Crypt The Warchild of Outerspace) 5. Demonwomb Interlude 6. Animal Rap 7. Nada Cambia 8. A Storm of Swords 9. Boondock Saints Interlude 10. The Wolf (Ill Bill) 11. Walk With Me 12. Rise Of The Machines 13. Pity Of War Interlude 14. Kublai Khan (Goretex of Non-Phixion) 15. What's Really Good 16. The Heart Of Darkness Interlude 17. Raw Is War 2003 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Henta du den etter at jeg anbefalte den ene låten? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Baltus, skaff deg Violent by Design også. Enda bedre. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 For ikke å snakke om Servants In Heaven,Kings In Hell Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tjæh, jeg synes Vinnie Paz har tapt seg veldig. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kunne ikke vært mer enig,men både tekstene og beatene på Servants In Heaven,Kings In Hell er helt råe så for min del kompenserer de for hans mangler. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 The psycho-social blabla har også mange go' låter! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Litt for mørk og melankolsk for meg,liker mer den sorten som Razorblade Salvation og Black Winter Day med kvinnevokal på refreng og litt fart på beaten. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fikk The White Shadow of Norway sitt nye album i hende i forgårs. En mnd før utgivelsesdato Untouchable heter det, og er oppfølgeren til Renegades som kom i 2006. Tracklist: 01. Without a Shadow of a Doubt (ft. The Pizdamen) 02. Sick Rhymes (ft. Reef the Lost Cauze and Mr. Malchau) 03. UntouchabLe (ft. Verbal Kent and Matlock) 04. Robots (ft. Clokworx) 05. The East Coast (ft. Eddie Cane, King Crayon, Knuxx and Enot) 06. La California (ft. Tash)* 07. Bringin' it Back Part 2 (ft. Esoteric and Mic Stylz) 08. That's That Shit (ft. Ide, Awkword, L.I.f.E. Long and Shi 360) 09. Obey the Sensei (ft. Moodswangz and Slaine) 10. Sick with it (ft. Nabo Rawk and Mic Stylz) 11. Work Hard Play Hard (ft. Strange Brew) 12. Playtime's Over (ft. Krumbsnatcha, Jaysuan and Ripshop) 13. Grand Slam (ft. Mic Stylz) 14. Hatin' Me (ft. Slaine) 15. The Wizard (instrumental) All Beats / Production / Mix / Master by the White Shadow of norway for Uncut Productions. exc. * Produced by the coach, and Mario for Circles Productions / Cuts by the White Shadow of norway. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hva syns folk om Kanye's nye video Flashing Lights? Ikke direkte det jeg ventet men syns egentlig den ble treffende når man tenker over teksten, Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Fikk The White Shadow of Norway sitt nye album i hende i forgårs. En mnd før utgivelsesdato Untouchable heter det, og er oppfølgeren til Renegades som kom i 2006. Skal defo sjekke det ut. Han lager feete beats. Jeg hadde ikke hørt om han før ganske nylig, når jeg fikk vite at jeg har en i familien som er god bekjent av han. Han har jo jobba med mange store folk. Endret 15. februar 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
noisetank Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Sanger som får meg gjennom grå regnværs dager: Souls of Mischief - Cab Fare http://youtube.com/watch?v=8_4bCE8fJDE Souls of Mischief - 93 'til Infinity Smif-N-Wessun - Wrekonize http://youtube.com/watch?v=6e1X1A2x8Iw Camp Lo - Coolie High Nice & Smooth - Sometimes I Rhyme Slow http://youtube.com/watch?v=myqQGg_s-Pw B.U.M.S. - Elevation (Free My Mind) http://youtube.com/watch?v=QLd_hzxkHdM (sangen starter sånn ca. rundt 0:20) Naughty By Nature - Hip Hop Hooray http://youtube.com/watch?v=No7jdP2A0N0 Pete Rock & CL Smooth - I Got A Love burde holde for i kveld :\ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ahh, knallbra liste det der! Har en her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg