Big SturL Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har ca. 10000. Lettere om du gjør om spørsmålet til "Noen som har noen gode artister å anbefale", da mange bare gir ut tight shit. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 dingorz, bruk en liten time på å bla deg bakover i tråden, du vil garantert finne noe interessant. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Fikk to nye album i posten i dag Blue Scholars - Bayani Blue Scholars - The Long March EP For den fine sum av: 35 $ (med frakt) Lattelig at det lønner seg og kjøpe musikk fra usa, norsk musikk industri har noe og lære av usa 2 meget bra album btw... Endret 12. februar 2008 av MKej Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Endelig kom den! Young Joc - Hustenomic$ I'm a G og Cofee Shop er de to størrste på platen ' Fikk den fra platekompanier 189,- Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 "Busta Rhymes fr. Swzz Beatz - New York Shit" Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Fikk to nye album i posten i dag Blue Scholars - Bayani Blue Scholars - The Long March EP For den fine sum av: 35 $ (med frakt) Lattelig at det lønner seg og kjøpe musikk fra usa, norsk musikk industri har noe og lære av usa 2 meget bra album btw... Jeg ser at du har bestilt fra usa. Men hvem butikk bestilte du fra? Endret 12. februar 2008 av F.torres Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Endelig kom den! Young Joc - Hustenomic$ I'm a G og Cofee Shop er de to størrste på platen ' Fikk den fra platekompanier 189,- No offence, men, BRUKTE DU VIRKELIG PENGER PÅ DET DER??? Ville heller fyrt opp en tusenlapp enn å brukt 200kr på en CD av han fyren der... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Må si meg enig med Big SturL ass.. haha! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 WTF? :!: Det er jo en grunn til at jeg kjøpte CD-en dner driiiit bra! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fikk to nye album i posten i dag Blue Scholars - Bayani Blue Scholars - The Long March EP For den fine sum av: 35 $ (med frakt) Lattelig at det lønner seg og kjøpe musikk fra usa, norsk musikk industri har noe og lære av usa 2 meget bra album btw... Jeg ser at du har bestilt fra usa. Men hvem butikk bestilte du fra? Jeg bestilte rett fra nettbutikken til Blue Scholars, http://www.indiemerchstore.com/massline/?g=90 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Fave atm: Masta Ace - Beautiful Se filmen hos Youtube Og Masta Ace - Wishing Endret 13. februar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fave atm: Masta Ace - Beautiful Se filmen hos Youtube Og Masta Ace - Wishing Lit kjdelige sanger syntes jer Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 [ Lit kjdelige sanger syntes jer To ting. 1) Hør på teksten. 2) Ikke siter youtubevideoene fra innlegget over. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 [ Lit kjdelige sanger syntes jer To ting. 1) Hør på teksten. 2) Ikke siter youtubevideoene fra innlegget over. Det er forstått! men når du sier Hør på teksten? Begynner jeg og lure?Man har jo egene meninger... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Poenget hans er nok at hvis du hører godt etter vil du skjønne at disse låtene er alt annet enn kjedelig. Klart man har sine egne meninger om hva som er god musikk og hva som ikke er det,men å kalle Masta Ace kjedelig blir litt bastant. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Trenger hjelp til og finne en sang... !! Det er sånn gitar i bakrunnen også sier de/han Bleed in Bleed out. Noen som kjenne den igjen? Det er Hip Hop også tror jeg den er fra 90 tallet Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke Blood In,Blood out med Jedi Mind Tricks? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke Blood In,Blood out med Jedi Mind Tricks? Nei det er nok ikke den Så vidt jeg kan høre sier de Blood In Blood Out 1 gang ogingen gitar.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Poenget hans er nok at hvis du hører godt etter vil du skjønne at disse låtene er alt annet enn kjedelig. Klart man har sine egne meninger om hva som er god musikk og hva som ikke er det,men å kalle Masta Ace kjedelig blir litt bastant. Ja. Men om man digger Young Joc kan jeg forstå at Masta Ace ligger litt langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg