Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal gå til innkjøp av tre nye samlealbum.

Noen som har noe å si på dette valget, anbefales?

- House Of Pain  - Best of House of Pain

- Ice Cube - Greatest Hits

- NWA - Greatest Hits

ser bra ut det,men jeg ville glatt bytta ut house of pain med samleplata til Eazy E

Jeg får vel gjøre det da, takker

Lenke til kommentar
Noe som vet om en norsk rapper som heter RAW? Var å kikket litt rundt på Strømmen storsenter, og inne på Flava kom fyren i disken bort til meg og fortalte meg om den nye singelen hans, GOD, og ga meg en sånn flyer-ting. Rett etterpå kom det noen bort til han og sa at singelen hans var dritbra. Sjekket på Platekompaniet, men de var utsolgt. Skulle gjerne hørt noe av han.

http://www.jahraw.com/

godt mulig det er bra,hakke sjekka det ut selv,men jeg får bismak med en gang du sier Flava :!:

Lenke til kommentar
Noe som vet om en norsk rapper som heter RAW? Var å kikket litt rundt på Strømmen storsenter, og inne på Flava kom fyren i disken bort til meg og fortalte meg om den nye singelen hans, GOD, og ga meg en sånn flyer-ting. Rett etterpå kom det noen bort til han og sa at singelen hans var dritbra. Sjekket på Platekompaniet, men de var utsolgt. Skulle gjerne hørt noe av han.

http://www.jahraw.com/

godt mulig det er bra,hakke sjekka det ut selv,men jeg får bismak med en gang du sier Flava :!:

Jeg veit, satans tragisk butikk. Butikken på Strømmen skal legges ned i oktober, kom ikke som noe stort sjokk på meg akkurat. :!:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Noen som kan si meg navet på en låt som MethodMan har sammen med en annen kar som jeg ikke vet navnet på, men noe som blant annet går igjen i låta er en fyr som sier SHAGABOM!

Hva heter denne låten, det er ei skikkelig feit låt?

Ingen som kan hjelpe meg?

Sikkert noe med Redman :p

Nope det er ikke med Redman, det vet jeg

Lenke til kommentar
liker ikke norsk rap...er ikke samme følelsen og miljøet. Når jeg hører norsk rap tenker jeg på noen gutter som liker å gå rundt å gjøre hærverk og råne rundt i volvo og jeg vettafaen hvis dere skjønner meg. Er ikke den ekte tingen :(

Det at det ikke er gangsta som i USA er en ting, men at det ikke er ekte er ikke helt riktig da. Det er jo noen falske som finner på ting for at musikken skal virke interessant. Men ekte betyr jo ikke gangster eller noe. Ekte betyr bare sant, at folk skal være ekte betyr bare at folk ikke skal være falske. Om en kar er en liten datanerd, og rapper om å være datanerd og ting rundt det, da er han ekte. Men hvis en liten datanerd rapper om å drepe folk og knulle bitches når han ikke gjør det, da er det ikke ekte. da er det falskt. ;)

Jeg mener at norsk rap er kjedelig selv, ikke alt, men det meste. Det skal mye til før jeg liker noen her i norge. Folka virker bare falske og kjipe. Må være noe spesielt for å gjøre så jeg gidder å høre på mer.

Lenke til kommentar
liker ikke norsk rap...er ikke samme følelsen og miljøet.

Man kan si mye om norsk rap, men har du eks hørt "Andeby City" av Klovner i kamp fra 97. Det er er faktisk veldig bra, minner om old school amerikansk hip hop. Litt sånn med beat og stemmer.

i mine øyne,så er det fjortiss rap... jeg syns klovner i kamp var kult når jeg var 13-14... når jeg ser tilbake på det er det helt teit :p ... samma med det nye de har kommet med...helt teit...

Lenke til kommentar
liker ikke norsk rap...er ikke samme følelsen og miljøet.

Man kan si mye om norsk rap, men har du eks hørt "Andeby City" av Klovner i kamp fra 97. Det er er faktisk veldig bra, minner om old school amerikansk hip hop. Litt sånn med beat og stemmer.

i mine øyne,så er det fjortiss rap... jeg syns klovner i kamp var kult når jeg var 13-14... når jeg ser tilbake på det er det helt teit :p ... samma med det nye de har kommet med...helt teit...

Sier ikke at jeg liker norsk rap noe spesielt men noe som er ganske bra er det vel, som eks tidligere nevt. Hører heller ikke på "Klovner i Kamp" og det "way back" men det var et lite eksempel. Det er blir for dumt ja, men ikke 100%. Det finnes glimt etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...