Aiven Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Anyway. Helgens virkelig tips: ''Ain't no time for fakin' jax, stop fakin' jax.'' Tipper låta heller ikke kvalifiserer for Hip-Hop, strenge regler her... Man, der bomma du stygt Chille låter du posta i dag Onyx, både offentlig og privat Endret 9. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) *ops* Endret 9. februar 2008 av NorThy Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 En god og "gammal" en. space jam fortsatt knall! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Den er fast på mobilen Fy faen, den er feeeet ^^ Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 blabla Om du bare skal ha en låt med masse energi, er dette det beste som finnes! ; Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hiphop på 8002 fra kl. enogtyve i kveld. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den nye beaten til Thomax er drit fet! http://www.myspace.com/thomaxbeats Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den nye beaten til Thomax er drit fet! http://www.myspace.com/thomaxbeats Heftig. Er det deg? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Thomax er noe mer enn 18 år gammel Men skjønner du er forvirra om du ikke har hørt om karen. Pluss at han er fra Bodø. Karen har laget utrolig mye bra,håper han lager noe med MF Doom snart. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Thomax er vel 22 år eller noe. Er litt lett å blir forvirra ja, siden jeg bruker det navnet på de to sidene i signaturen min. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den nye beaten til Thomax er drit fet! http://www.myspace.com/thomaxbeats Liker veldig godt remixen til Jedi Mind Tricks, Heavy Metal Kings Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Thomax er noe mer enn 18 år gammel Men skjønner du er forvirra om du ikke har hørt om karen. Pluss at han er fra Bodø. Karen har laget utrolig mye bra,håper han lager noe med MF Doom snart. Thomax er vel 22 år eller noe. Er litt lett å blir forvirra ja, siden jeg bruker det navnet på de to sidene i signaturen min. Har hørt om Thomax ja, har faktisk hørt det meste av han. Men ble forvirret siden du brukte samme navn. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) En god og "gammal" en.space jam fortsatt knall! Ja! den er alt for bra BTW sangen heter Hit'em Hig - B-real og noeen fete feauterings EDIT: Hvordan får man inn videoer? Endret 11. februar 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Xzibit - Paparazzi Se filmen hos Youtube Good Old shit Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gang Starr - Skills Old School Deluxe Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den låta er feit, BaltusBrun, men den kom ut i 2003. ikke akkurat old school. Ellers vil jeg minne alle om hiphop på hwradio klokka 20. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den låta er feit, BaltusBrun, men den kom ut i 2003. ikke akkurat old school. Ellers vil jeg minne alle om hiphop på hwradio klokka 20. Vet du at den kom ut i 2003 men det høres sånn ut Forresten har jeg alle Gang Starr CDene Blir en nydelig kveld på HW Radion håper jeg! Har streamen inn på iTunes meen får ikke noe lyd ut av den... kommer det kl 20? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg synes overhodet ikke at den høres old school ut. Det skal være lyd nå, ja. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg synes overhodet ikke at den høres old school ut. Det skal være lyd nå, ja. Ja Ja Thendrup, dette kan vi jo diskutere i timesvis.. Nå kom lyd ja. Lenke til kommentar
dingorz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som har noen gode sanger å anbefale? Siden rap/hip hop er ganske variert så kan jeg nevne et par av mine favoritter: Sanger: Geto boys - g-code Flipmode squad - watcha come around here for Jurassic 5 - future sound Lupe Fiasco - daydreamin Looptroop feat. petter - topdogz Jedi Mind Tricks - blood in blood out Liker først og fremst beaten og rappingen, teksten kommer litt i andre rekke. Artister: Dr.dre Jay-z Bubba sparxx Kanye West En liste med mange kommerse artister, men nettop derfor jeg prøver å få litt input. -dingorz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg